2010-08-23, 19:55
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sliparn
Ja, det är nice att blanda med alkohol. Det är mest likt tjack.

Tycker det mest är likt kola jag.
Citera
2010-09-06, 15:44
Medlem
runds avatar
Jag har ritalin depot och undrar om det går att snorta dessa och hur man ska bära sig åt . Ska man öppna kapseln och mosa innehållet ?
Citera
2010-09-06, 16:48
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tycker det mest är likt kola jag.

Det beror ju på att både kola och metylfenidat är NDRI-substanser, alltså att dom låser dopamin och noradrenalin i hjärnan istället för tjack som frisätter det. För bäst effekt ska man alltså blanda NDRI-substanser med nånting som frisätter dopamin till exempel tjack eller varför inte alkohol.
Citera
2010-09-07, 01:53
Medlem
Fan krossade en 54mg kl halv 9 typ o svalde allt. Blev milt tjackad... Tjackballe, käkspänningar, osv.

HAr inte provat tjack så kan tyvärr inte jämförta men fan blir man lite iaf Man vill ha en till nu asså :/
Senast redigerad av flystar 2010-09-07 kl. 02:13.
Citera
2010-09-07, 12:43
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det beror ju på att både kola och metylfenidat är NDRI-substanser, alltså att dom låser dopamin och noradrenalin i hjärnan istället för tjack som frisätter det. För bäst effekt ska man alltså blanda NDRI-substanser med nånting som frisätter dopamin till exempel tjack eller varför inte alkohol.

Sant, brukar använda GBL eller alkohol ihop med Concerta och det funkar kalas. Ett plus är att det omvandlas från metylfenidat till etylfenidat i levern när man blandar med alkohol vilket är starkare därav man också får mer eufori.

Citat:
Ursprungligen postat av flystar
Fan krossade en 54mg kl halv 9 typ o svalde allt. Blev milt tjackad... Tjackballe, käkspänningar, osv.

HAr inte provat tjack så kan tyvärr inte jämförta men fan blir man lite iaf Man vill ha en till nu asså :/

Krossade precis 92 mg, är rätt lättpåverkad av metylfenidat, jo tjackballe är ett faktum.
Senast redigerad av Slingshot 2010-09-07 kl. 13:31.
Citera
2010-09-09, 01:54
Medlem
Nemesis1911s avatar
Det där med tjackballe är väldigt intressant trycker jag. På metylfenidat blir jag nästan helt asexuell och har svårt att få den hårt nog längre stunder, medan på tjack så blir jag ofta kåt och har inga problem med någonting, och halva dagen spenderas på porrsidor. Så... brukar det inte vara tvärtom för det flesta? Kanske det borde döpas om till metylfenidatballe istället? För mig i alla fall... :P

Nä, jag vet inte, men som BigFatCone säger så funkar det att blanda båda för bättre effekt (och ska man ändå krossa piller och skjuta och hålla på kan man lika väl hiva i lite efedrin eller koffein eller något i också för ännu bättre effekt, så länge som allt löses, filtreras, och får plats i sprutan).
Citera
2010-09-09, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1911
Det där med tjackballe är väldigt intressant trycker jag. På metylfenidat blir jag nästan helt asexuell och har svårt att få den hårt nog längre stunder, medan på tjack så blir jag ofta kåt och har inga problem med någonting, och halva dagen spenderas på porrsidor. Så... brukar det inte vara tvärtom för det flesta? Kanske det borde döpas om till metylfenidatballe istället? För mig i alla fall... :P

Nä, jag vet inte, men som BigFatCone säger så funkar det att blanda båda för bättre effekt (och ska man ändå krossa piller och skjuta och hålla på kan man lika väl hiva i lite efedrin eller koffein eller något i också för ännu bättre effekt, så länge som allt löses, filtreras, och får plats i sprutan).

Samma här min vän. Metylfenidatet ger samma sänkning av sexlusten på mig som t.ex opiater. Med tjack är det en helt annan sak. Metylfenidat är mer att sitta på wikipedia och läsa sida efter sida och sen bli seg som fan och ångra att man tog skiten.
Citera
2010-09-13, 01:34
Medlem
Satansmords avatar
Metylfenidat + alkohol = etylfenidat om jag inte har fel?

Blir mest bara rastlös av att ta metylfenidat som det är. Tillsammans med ett par öl blir jag speedad, pratglad, lycklig, glad och känner en sorts harmoni mitt upp i det hela. Sjävlförtroende till max, vilket annars är noll för mig.
Citera
2010-09-13, 01:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Tjenare,

Ser att det bara ploppar upp concerta/ritalin trådar hela tiden. Tänkte nu göra en gemensam stor tråd för allt som handlar om Metylfenidat.

Dvs
Concerta
Ritalin
Medikinet
Equasym
Metamina
Och andra prepp som innehåller Metylfenidat.

Gogo
metamina har dextroamfetamin som aktiv substans ej speciserade hjälpämnen finnes med
Citera
2010-09-13, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easter
Dosering på Metylfenidat
Utan någon som helst tolerans på Concerta så brukar en bra dos ligga runt 70-100mg.

Intag
För min del så är oralt bästa tycker jag inom Metylfenidat! Tänk på att ta alla metylfenidat tabletter som depot (även fast vissa inte är det) så har du det som vana.. Om det gäller Concerta, tugga dom innan du sväljer dom.

Rus
Det är speedigt, rätt så mycket Du har bra självförtroende, pratglad.
Själv så tycker jag när jag är påverkad av Metylfenidat så kan jag läsa andras tankar, exakt hur de känner sig via blicken. Mycket bättre än när jag inte är påverkad av det. Vet inte om det bara är jag, hehe.

Fråga mig om ni vill veta något mer. Är kung på Metylfenidat!
de e bara du ..hehehe
Citera
2010-09-13, 23:42
Medlem
Paroxyzms avatar
Yaaay, äntligen klurade någon ut att det var lika att slinga ihop en huvudtråd för Metylfenidat...

Lägger en liten nickning här...
Oral biotillgänglighet är löjligt låg om man jämför med t.ex. nasal eller rektal, tror vi snackar 20-30% för oralt... medans rektalt är betydligt högre, har hört allt mellan typ 65% till 85% biotillgänglighet i tvåan...
Jag tuggade alltid mina Concerta ibörjan, men då effekten började avta så kom jag till slutsatsen att det är slöseri att svälja skiten...
Nej, du blir inte bög om du testar sätta drugs i röven... Det är betydligt större bögvarning på en sportbar än att effektivisera sina substanser.
Det finns en hel del trådar om just rektal administrering som beskriver ingående hur man gör, och det är inte precis kvantfysik... lös i varmt vatten, upp i en pump och skicka upp det i skitan. ((låt gärna vattnet svalna lite först, det är en obehaglig upplevelse att inte ha tålamod för att låta temperaturen sjunka, trust me)).. done!

SJälv är jag intresserad vilka andra pryttlar man kan använda sig av för att öka effekten af metylfenidatet... Alkohol är givet då det genererar Etylfenidat som är betydligt mer euforiskt än Metyl-. Tänkte mer om det fanns ngt annat trix, som exempel så kan man ju boosta Dexamfetaminet i Metamina med vanligt samarin, och benzo/opiater sitter i längre och trycker på hårdare av grapefruktsjuice... Jag vill ha mer boostertips, kanske rent av en helt separat tråd där man försöker lista alla boosters, speciellt de man kan hitta på valfri ICA...

Fotnot: 4x 54mg tillredda för ett rektalskott slår på riktigt hårt om man är utan CS-tolerans...
Citera
2010-09-29, 03:15
Medlem
Tjackmosters avatar
Apropå tjackballe, ger Metamina i regel mindre problem i det avseendet än Ritalin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in