2009-08-13, 16:54
  #661
Medlem
zwenzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hush83
Det vet nog du bättre än oss...

nej ingen aning, det var därför jag fråga ?????
2009-08-13, 17:16
  #662
Medlem
Advisors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Du ska bara va tyst din jävla shop-stekare. Lämna forumet..

Citat:
Ursprungligen postat av hush83
Advisor, vill du ha ett advice, dra åt helvete

Jag förstår att ni sitter här med intressen i flera shopar och att ni blir skitskraja när nån protesterar och ni inte får styra dagordningen på FB längre. Jag har knarkat längre än er sammanlagda ålder och jag skiter totalt i vad ni säger. FB är ett fritt forum och de som vet vem personen bakom mitt nick är skrattar åt er nu. Fortsätt gärna att göra bort er, men ni hackar på fel gubbe nu! Skulle kunna steka era shopar också, men så länge ni levererar håller jag tyst - har ingen anledning att röka er. Men tänk er för lite innan ni går i diskussion med nån som ni inte vet vem det är.
2009-08-13, 17:17
  #663
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Du ska bara va tyst din jävla shop-stekare. Lämna forumet..

Sluta snacka när du inte vet nånting. Och vill du säga någonting finns det en tråd för det, om du kan söka dvs?
Fortfarande skillnad på grönshop som skickar ut gift (och fortsätter med detta trots vetskapen om kvaliten) och grönshop som skickar ut meph. Sen kan det vara väldigt bra att uppmärksamma sådana batchar som är så pass dåliga.

Jaja alla har sin egen åsikt.

Citat:
Ursprungligen postat av hush83
Advisor, vill du ha ett advice, dra åt helvete

Varför inte ta och börja med att följa dina egna tips innan du utdelar dem till andra?
2009-08-13, 17:19
  #664
Medlem
hush83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Jag förstår att ni sitter här med intressen i flera shopar och att ni blir skitskraja när nån protesterar och ni inte får styra dagordningen på FB längre. Jag har knarkat längre än er sammanlagda ålder och jag skiter totalt i vad ni säger. FB är ett fritt forum och de som vet vem personen bakom mitt nick är skrattar åt er nu. Fortsätt gärna att göra bort er, men ni hackar på fel gubbe nu! Skulle kunna steka era shopar också, men så länge ni levererar håller jag tyst - har ingen anledning att röka er. Men tänk er för lite innan ni går i diskussion med nån som ni inte vet vem det är.
Tillåt mig att skratta..mycket högt
2009-08-13, 18:20
  #665
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Jag förstår att ni sitter här med intressen i flera shopar och att ni blir skitskraja när nån protesterar och ni inte får styra dagordningen på FB längre. Jag har knarkat längre än er sammanlagda ålder och jag skiter totalt i vad ni säger. FB är ett fritt forum och de som vet vem personen bakom mitt nick är skrattar åt er nu. Fortsätt gärna att göra bort er, men ni hackar på fel gubbe nu! Skulle kunna steka era shopar också, men så länge ni levererar håller jag tyst - har ingen anledning att röka er. Men tänk er för lite innan ni går i diskussion med nån som ni inte vet vem det är.

Fan snackar du om din jävla skojjare? Vill du nått mer ta det i pm.
Redlinerr du ska bara stänga käften.
2009-08-14, 03:59
  #666
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Duktig pojke som klara av att beställa själv....

Vad jag egentligen vill säga är: "förbannade glappkäft!". Varför ska du över huvud taget nämna en shop som är grön. Har du ett behov av att hävda dej själv på nåt sätt. Knip käft, man nämner inte fungerande shopar offentligt, oavsett hur mång asterisker man sätter dit. Klantarsel!
Hoppsan, trevlig prick du verkar vara!!

Vad hade du tänkt diskutera här i denna tråd då?? Vädret??

Denna tråd är till för just det jag skrev..

Men vad hade ditt inlägg med topic att göra???
2009-08-14, 12:47
  #667
Medlem
WhiteSpeeds avatar
get********legally.com, grön?
2009-08-14, 13:21
  #668
Medlem
pro-seeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteSpeed
gethighlegally.com, grön?

Beställde av dom för ett halvår sedan.
Dom skickade ingenting till mig.

Sen lovade dom att skicka en ersättnings order, men efter det mailet så skickade dom varken ett nytt paket, pengar tillbaka eller svarade på några fler mail..

Så tyvärr!
2009-08-14, 13:48
  #669
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pro-seed
Beställde av dom för ett halvår sedan.
Dom skickade ingenting till mig.

Sen lovade dom att skicka en ersättnings order, men efter det mailet så skickade dom varken ett nytt paket, pengar tillbaka eller svarade på några fler mail..

Så tyvärr!

okej, Tack!!
2009-08-14, 16:42
  #670
Medlem
är det någon som träffat kemikaliebutiken face2face?

sitter lite sent ute och min kran har inget kvar så därför tänkte jag köpa en gubbe mdpv...

men det kanske är lite sent ute att träffa dom också?
2009-08-21, 10:42
  #671
Medlem
Fråga om butik!

Undrar om mephedrone från L..ift..net är grönt då ja vet dom va gröna förr.. Svara snabbt PLZ Pm
2009-08-21, 12:03
  #672
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkrunk
Undrar om mephedrone från L..ift..net är grönt då ja vet dom va gröna förr.. Svara snabbt PLZ Pm

beställt 2 gånger, inte fått något någon gång.. funkade för några månader men inte nu längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in