2009-08-21, 14:44
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
beställt 2 gånger, inte fått något någon gång.. funkade för några månader men inte nu längre.
Kvalificerat skitsnack?
Dem öppna ju förfan den den 14:e, shipping tar upp till 5dagar. Säg att dem skicka tidigast måndagen den 17:e, då är det framme senast på måndag, så chilla.

Att du dessutom ska ha beställt TVÅ gånger under den här perioden finner jag högst otroligt.
2009-08-21, 21:03
  #674
Medlem
Kristofer.s avatar
Så är det.
__________________
Senast redigerad av Kristofer. 2009-08-21 kl. 21:07.
2009-08-24, 20:40
  #675
Medlem
methedrone batch

Lite OT kanske:

Men är det någon som vet något om RC-kungens nya Methedrone batch? eller KB's?
2009-08-25, 20:42
  #676
Medlem
lajjjbans avatar
Tyvärr så funkar inte Methedrone så bra för mig. Finns det ngn shop som erbjuder gammalt hederligt affe? Den initierade får gärna dra iväg ett pm isf...
2009-08-25, 20:47
  #677
Medlem
pro-seeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Så är det.

Men om man lägger två (!) beställningar på en shop som uttryckligen skriver på sin hemsida att dom har tagit en pause i verksamheten och man får således inget levererat, då anser jag inte att man kan komma och bitcha om det senare...

Om jag skjuter in 500kr genom dörren på coop när dom har stängt så kan jag ju inte gnälla om att jag inte har fått några varor för min 500 lapp...

Sen om jag är så funtad att jag då försöker skjuta in ytterligare en 500 lapp...
Ja, då vet jag inte om jag skall ha några varor i överhuvudtaget...
2009-08-26, 19:05
  #678
Medlem
faaans avatar
Någon som vet leveranstiden om man beställer med rek brev från England?
2009-08-26, 20:19
  #679
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Någon som vet leveranstiden om man beställer med rek brev från England?

Frågor som denna får ni ta i den stora posttråden, inte här. Det har inget med själva nätbutikerna att göra.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=703198

/Moderator
2009-08-26, 21:09
  #680
Medlem
junkiebusinesss avatar
Någon som har några gröna erfarenheter av Rc-kungen?
2009-08-26, 22:56
  #681
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Någon som har några gröna erfarenheter av Rc-kungen?
Japp. Jag beställde methe därifrån för en dryg månad sedan och allt gick smidigt och bra. Potent var det.
2009-08-27, 08:56
  #682
Medlem
roflcakes avatar
Någon som testat beställa från e*me********.com? Är sugen på att testa den. :>
2009-08-29, 02:12
  #683
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Jag beställde 2g buty från ND och betalade för över 2v sedan. Har fortfarande inte fått något och dom svarar inte på mail. Jag är sjukt irriterad. Någon mer som haft problem på sistone? Har alltid fått mina varor förut och det har aldrig tagit mer än 5dagar.
Det var samma för mig, brukade ta 2-3 dagar. Fick det efter cirka 2 veckor. Ha tålamod, det kommer förhoppningsvis!
2009-08-29, 04:19
  #684
Medlem
WhiteSpeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junkiebusiness
Någon som har några gröna erfarenheter av Rc-kungen?

Grönar ockdå dom, beatällde 5gs 2ggr där fick båda inom 2 dar. fast nu ska det, förhoppningsvis, komma in M1 till knugen... när jag också prata med dem sa de att de skall sluta med methe helt och satsa stort på methylon.. hoppas verkligen kines dealen gick bra/löste sig, och att security tar en jäkla munk så länge medans kungens grejor glatt glider igenom:P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in