2009-08-11, 19:04
  #649
Medlem
jockeees avatar
Gjorde en beställning tidigare idag ifrån www.methe***nesh***n.se

Ska blir intressant och se när det kommer. Om det gör det så återkommer jag här i tråden.
2009-08-11, 19:31
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jockeee
Gjorde en beställning tidigare idag ifrån www.methe***nesh***n.se

Ska blir intressant och se när det kommer. Om det gör det så återkommer jag här i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av jockeee
Har du testat http://www.methedroneshopen.se/?
kan rek http://www.methedroneshopen.se/ starkt. Jag fick hem mitt paket dagen efter jag beställt. bra priser har de med...
Jo, du har redan skrivit det i en annan tråd.
2009-08-11, 21:17
  #651
Medlem
skogsbärets avatar
Haha. Vilken snubbe . Dom är scammers kan man anta p.g.a. deras marknadsföring.
2009-08-11, 21:57
  #652
Medlem
kebabkebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aboo_re
Jo, du har redan skrivit det i en annan tråd.


Hahahaha..
2009-08-12, 10:23
  #653
Bannlyst
Kan iallafall gröna: mephedrone****de
Billigt, så billigt att man nästan inte vågar chansa, haha, och snabbt gick det betalade i fredags till deras utlandskonto, kan också betala via WU men så dyrt tycker jag, tyvärr går inte paypal längre hos dem, jag tycker det var bästa alternativet, men de skickade i måndags kom i dag!!
Har själv haft svårt o hitta bra Meph-sidor sen C:L o L och alla verkar dött, men nu så..

Får väl testa kvalitén nu, de ska hålla 99,7%, hmmm.. Helt vitt är det iaf och fluffigt o glittrar..Helt luktfritt dessutom.

Jag återkommer med betyg efter första pannan..
2009-08-12, 12:28
  #654
Medlem
Serendipity73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaspetsar
Jag beställde 2g buty från ND och betalade för över 2v sedan. Har fortfarande inte fått något och dom svarar inte på mail. Jag är sjukt irriterad. Någon mer som haft problem på sistone? Har alltid fått mina varor förut och det har aldrig tagit mer än 5dagar.

Fick höra av en slump att en kompis sambo har beställt ett antal olika ordrar för över 3 veckor sedan och ingenting är skickat. Hon hade visst inte heller fått något svar alls på sitt mail. Nu är det inget som berör mig, men för de som handlar någonting över nätet borde nog inte göra en enda beställning till från en sådan sida som exempelvis ND innan de gör rätt för sig. Vad hon beställde vet jag inte men tydligen så spelar det mindre roll efter som det inte kommer något och inget mail besvaras.
2009-08-13, 09:48
  #655
Medlem
Advisors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOS.
Kan iallafall gröna: mephedrone****de
Billigt, så billigt att man nästan inte vågar chansa, haha, och snabbt gick det betalade i fredags till deras utlandskonto, kan också betala via WU men så dyrt tycker jag, tyvärr går inte paypal längre hos dem, jag tycker det var bästa alternativet, men de skickade i måndags kom i dag!!
Har själv haft svårt o hitta bra Meph-sidor sen C:L o L och alla verkar dött, men nu så..

Får väl testa kvalitén nu, de ska hålla 99,7%, hmmm.. Helt vitt är det iaf och fluffigt o glittrar..Helt luktfritt dessutom.

Jag återkommer med betyg efter första pannan..

Duktig pojke som klara av att beställa själv....

Vad jag egentligen vill säga är: "förbannade glappkäft!". Varför ska du över huvud taget nämna en shop som är grön. Har du ett behov av att hävda dej själv på nåt sätt. Knip käft, man nämner inte fungerande shopar offentligt, oavsett hur mång asterisker man sätter dit. Klantarsel!
2009-08-13, 14:13
  #656
Medlem
joddla35s avatar
Någon som kan gröna *h**-**op.**.*k?
2009-08-13, 14:59
  #657
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Duktig pojke som klara av att beställa själv....

Vad jag egentligen vill säga är: "förbannade glappkäft!". Varför ska du över huvud taget nämna en shop som är grön. Har du ett behov av att hävda dej själv på nåt sätt. Knip käft, man nämner inte fungerande shopar offentligt, oavsett hur mång asterisker man sätter dit. Klantarsel!
Du ska bara va tyst din jävla shop-stekare. Lämna forumet..
2009-08-13, 15:03
  #658
Medlem
hush83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advisor
Duktig pojke som klara av att beställa själv....

Vad jag egentligen vill säga är: "förbannade glappkäft!". Varför ska du över huvud taget nämna en shop som är grön. Har du ett behov av att hävda dej själv på nåt sätt. Knip käft, man nämner inte fungerande shopar offentligt, oavsett hur mång asterisker man sätter dit. Klantarsel!
Advisor, vill du ha ett advice, dra åt helvete
2009-08-13, 16:39
  #659
Medlem
zwenzons avatar
Någon som vet om DP har något på gång ??
just nu e de 200 gubbarna dem fick in slut.
deras meth är grymt och skulle vilja ha till nästa helg.
2009-08-13, 16:42
  #660
Medlem
hush83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zwenzon
Någon som vet om DP har något på gång ??
just nu e de 200 gubbarna dem fick in slut.
deras meth är grymt och skulle vilja ha till nästa helg.

Det vet nog du bättre än oss...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in