2009-03-02, 15:16
Medlem
jagtarenpajs avatar
Och hur vet ni att killen reggad i januari med 2 inlägg talar sanning? Ifall han bara är ett troll så har han trollat er ganska hårt
2009-03-02, 15:40
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alwx
Jävla kukhuven hela bunten som sitter och outar url och vilket land sidan är ifrån! Kan inte fb ordna strängare regler åt det här?! Bannlys folk som outar sidor!

UT MED PACKET!
Du har i sak rätt men i inlägget före dig verkar det som det är en befogad varning för scam.
2009-03-02, 15:46
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Du har i sak rätt men i inlägget före dig verkar det som det är en befogad varning för scam.
Det är dock en rätt gammal butik, med rätt gott rykte om jag inte missminner mig.
Det blir lite av moment22. Alla anser sig värda att få URL'er till butiker, men så fort dom fått den, är resterande som ger ut den till andra idioter.
Jag är inte bättre själv, man vill äta och ha kakan.
2009-03-02, 16:10
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chim
Det är dock en rätt gammal butik, med rätt gott rykte om jag inte missminner mig.
Det blir lite av moment22. Alla anser sig värda att få URL'er till butiker, men så fort dom fått den, är resterande som ger ut den till andra idioter.
Jag är inte bättre själv, man vill äta och ha kakan.

Kan inte döma dom, har aldrig beställt därifrån.
Kan ju lika gärna vara en ägare av en annan shop som vill missunna.
Men om detta vet jag intet.
2009-03-02, 20:47
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alwx
Betalade 5000kr till Kemisten (hans nya mail som jag fick av han själv) för mer än 3 veckor sedan nu. Verkar som att han gått under jorden..
Tråkigt, litade på honom. 5000kr åt helvete!

Kemisten la ner för ett jäkla tag sen, då varnade han folk för att det skulle komma idioter som tog över liknande email-adresser som han använt. Tråkigt nog har ju många blivigt blåsta. Men inte utav den riktiga kemisten.
2009-03-02, 22:04
Medlem
Scam

Varning Inpräntas för Pösmunkar i Chiffer.
2009-03-02, 22:06
Medlem
Chims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Read-Bull
Varning Inpräntas för Pösmunkar i Chiffer.
kryptiskt så det sjunger om det måste jag säga!
Inte mig emot så länge man förstår om man är i kontakt med dom.
2009-03-02, 22:53
Medlem
jagtarenpaj

Misstänkte att min avsaknad av inlägg skulle snut-förklara mig i sann FB-anda direkt haha

Nej men allvarligt, har inte behövt skriva tidigare och jag känner inte för att använda FB som något chattrum.

Dessutom finns det nog fler som kan bekräfta det avbrutna samarbetet?
Flera som reagerade på att the first rule of champlegal inte kunde hållas..
2009-03-02, 22:57
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiveFreeOrDie
Misstänkte att min avsaknad av inlägg skulle snut-förklara mig i sann FB-anda direkt haha

Nej men allvarligt, har inte behövt skriva tidigare och jag känner inte för att använda FB som något chattrum.

japp. sjukt irriterande.
2009-03-02, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiveFreeOrDie

skojjar ni skickar dom inte till Sverige pga nån outat namnet här i tråden? hmmm.... låter jävligt konstigt? kan du förklara närmare? hade tänkt lägga en beställning dit...
2009-03-02, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
skojjar ni skickar dom inte till Sverige pga nån outat namnet här i tråden? hmmm.... låter jävligt konstigt? kan du förklara närmare? hade tänkt lägga en beställning dit...

Ja du, fundera lite på vilken sjuk uppförsbacke eu-l fick efter den svenska Meph-yran som kom.. riktigt mycket beställningar som blir och blivit plockade i tullen nu = eu-l gör resends och jobbar hund för att förse mephmonstrena i sverige med godis, han har ingen skyldighet då det är på egen risk att beställa, han gör det för att visa goodwill och att han är mån om sin verksamhet och kunder.

Cl vill såklart skydda sin rygg litegrann, inte dra till sig trubbel och problem med svenska tull.

Nu gjorde CL så att han hellre slutade skicka till sverige, än att behöva jobba i motvind med ordrar som inte kommer fram osv.
-eftersom han inte kan svenska så bad han mig att framföra det här i forumet efter att han fått reda på vad som hänt.
2009-03-03, 23:17
Medlem
dominaxs avatar
Bk-MBDB

Butylone från Prism. Kan det va något? Någon som provat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in