2017-07-21, 18:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Är det någon som känner till nån shop som säljer amfetamin där man kan betala med konto överföring eller " vanlig" swish så man inte använder bitcoins??

Känner inte till ngn, brukar ju vara ett säkert sätt att torska!
Men tycker du det är komplicerat kan du väl bara köra btcx express, lite dyrare avgift, men är ju lika simpelt som att betala med swish direkt till mottagaren..?
2017-07-22, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Känner inte till ngn, brukar ju vara ett säkert sätt att torska!
Men tycker du det är komplicerat kan du väl bara köra btcx express, lite dyrare avgift, men är ju lika simpelt som att betala med swish direkt till mottagaren..?

Tack för tipset ska kolla upp det alternativet 😊
2017-07-22, 12:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PetersTjej
Tack för tipset ska kolla upp det alternativet 😊

Lugnt det, lycka till
2017-07-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Dom låg nere häromdan med server fel elr dyl? Vad vet jag. Sen dök dom upp igen.

Vilket fall beställde både från Narcos och hashstugan i helgen. Fick mitt från Narcos idag får se om hashstugan Kmr imorn annars får man maila och kolla läget.

Återkommer själv med en flagg om detta.

Hissar grönt på hashstugan fick mitt idag generös med vikten och bra seriös stealth.

Provade deras dyrare ladd om det är så bra som det står låter jag vara osagt men bra är det.

Mvh
2017-07-23, 04:50
Medlem
Byks avatar
Citat:
Hissar grönt på hashstugan fick mitt idag generös med vikten och bra seriös stealth.

Provade deras dyrare ladd om det är så bra som det står låter jag vara osagt men bra är det.

Mvh

Det dyrare laddet är precis som det ska. Folk tror man ska bli maxad som i filmer, vilket inte stämmer.

De bästa ladden blir jag avslappnad och skön på. Inte trött dock!

Utan tvekan bästa laddet på nätet just nu.
Man ska inte behöva dra 5 gubbar på en dag, som jag tyvärr måste på svenskt överdrivet bankade skitgrejer..

Blir så trött på narcos och scs som påstår sig ha det bästa på marknaden..

Grönar jag även dem återigen.
Senast redigerad av Byk 2017-07-23 kl. 04:59.
2017-07-23, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Det dyrare laddet är precis som det ska. Folk tror man ska bli maxad som i filmer, vilket inte stämmer.

De bästa ladden blir jag avslappnad och skön på. Inte trött dock!

Utan tvekan bästa laddet på nätet just nu.
Man ska inte behöva dra 5 gubbar på en dag, som jag tyvärr måste på svenskt överdrivet bankade skitgrejer..

Blir så trött på narcos och scs som påstår sig ha det bästa på marknaden..

Grönar jag även dem återigen.

Klart alla påstår att dom har det bästa men man får göra bedömningarna själva.

HS tog 1300kr för ett 1G det vet jag inte om det är värt det i mina ögon

scs har jag kört mkt ifrån och kommer nog vända mig dit när det är dax igen eftersom helheten tycker jag varit bäst därifrån med vikt och kvalité.

Mvh
2017-07-24, 06:18
Medlem
Byks avatar
Citat:
Klart alla påstår att dom har det bästa men man får göra bedömningarna själva.

HS tog 1300kr för ett 1G det vet jag inte om det är värt det i mina ögon

scs har jag kört mkt ifrån och kommer nog vända mig dit när det är dax igen eftersom helheten tycker jag varit bäst därifrån med vikt och kvalité.

Mvh

Jo, men tycker du inte att det är fult att visa så fina bilder som narcos gör, men skickar något heeeeelt annat?
2017-07-24, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Jo, men tycker du inte att det är fult att visa så fina bilder som narcos gör, men skickar något heeeeelt annat?

Jo så är det väl men vet inte vad det var för nåt? Funkade det bra endå är det väl inte hela världen.
2017-07-24, 19:30
Medlem
buprenorfins avatar
Är det någon mer som har haft strul med Aftonbladet? Försenat paket med dos som borde varit här för flera dagar sedan.
2017-07-24, 19:38
Medlem
eddiepeddies avatar
Nån som fått från Hydra sista veckan?
Fick in till posten idag. Men fel utlämningställe men står att det är på väg så hoppas det kommer in imorgon. Gjorde en sista order på Alfa-pihp för en vecka sen. 1G. Vet ingenting om deras batch men läst att Askens sista inte var så bra. Hoppas jag får ut det imorgon. Och att det inte blir stannat. Vill testa röka Hydras. Aldrig testat deras.
2017-07-24, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Slängde iväg en beställning på SCS. Någon som vet ifall dom fortfarande är gröna?
Citat:
Bättre att fråga innan en order är ju ett tips

Men scs har hängt med länge och är säkerligen fortfarande gröna har många beställningar därifrån
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Gjorde samma antagande som dig eftersom jag har köpt av dom många gånger tidigare och ville inte riskera att brevet inte kommer nu innan helgen, så skickade iväg en beställning och frågade sedan här.

Min beställning från den 18 juli har fortfarande inte kommit. Står dock på deras hemsida att dom har semesterstängt 19-25 juli så kan ju vara så att dom bara inte hann skicka iväg det innan dom gick på semester.

Dom brukar vara snabba vanligtvis, men detta är alltså ingen röding än, får ge dom veckan ut iallafall.
2017-07-25, 04:45
Medlem
Byks avatar
Citat:
Jo så är det väl men vet inte vad det var för nåt? Funkade det bra endå är det väl inte hela världen.

Den kvaliten dom visar på bilderna har jag själv provat, och det är absolut inte det dom skickar ut.. tyvärr :/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in