2017-07-19, 19:26
Avslutad
Slängde iväg en beställning på SCS. Någon som vet ifall dom fortfarande är gröna?
2017-07-19, 23:49
Avslutad
Diamanten är gröna åter igen.
2017-07-20, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Slängde iväg en beställning på SCS. Någon som vet ifall dom fortfarande är gröna?

Bättre att fråga innan en order är ju ett tips

Men scs har hängt med länge och är säkerligen fortfarande gröna har många beställningar därifrån
2017-07-20, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz

Men scs har hängt med länge och är säkerligen fortfarande gröna har många beställningar därifrån

Skadar inte att maila innan, brukar också göra det om man är osäker. Men så vitt jag vet är dem grönaste av alla i alla fall
2017-07-20, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av slydz

Gjorde samma antagande som dig eftersom jag har köpt av dom många gånger tidigare och ville inte riskera att brevet inte kommer nu innan helgen, så skickade iväg en beställning och frågade sedan här.
2017-07-20, 16:44
Medlem
cnbs avatar
Skummat att Narcos och hashstugan båda ligger nere med exakt samma felmeddelande?
2017-07-20, 21:43
Medlem
Byks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Skummat att Narcos och hashstugan båda ligger nere med exakt samma felmeddelande?

Får ni några svar?
Harinte provat skriva än. Dock lite varninssignaler att prisernna sänktes precis innan.. men dock så är det lite svårt att scamma när sidan inte är uppe..
Jag har svårt att tro det.. men har fortfarande inte fått mitt som skulle skickas i måndags.. :s

Vore jävligt tråkigt om det var en exitscam som sagt. Hör att folk inte får svar på mailen också.. vilken inte känns bra alls..
Jaja, säger ingenting än. Ska prova att skriva.

Det var min favoritshop. Stilen på mailen påminde dock sjukt mkt om cantram.. som tillslut började scamma va?

På slutet bjöd dom på det ena å det andra också.. vilket också kändes lite skumt.. jaja vi får vänta och se. Var helt säker på att det skulle landa idag.. men ingentng. Ger upp det här med nätet om det här e scam..
Trött på skiten
2017-07-20, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byk
Får ni några svar?
Harinte provat skriva än. Dock lite varninssignaler att prisernna sänktes precis innan.. men dock så är det lite svårt att scamma när sidan inte är uppe..
Jag har svårt att tro det.. men har fortfarande inte fått mitt som skulle skickas i måndags.. :s

Vore jävligt tråkigt om det var en exitscam som sagt. Hör att folk inte får svar på mailen också.. vilken inte känns bra alls..
Jaja, säger ingenting än. Ska prova att skriva.

Det var min favoritshop. Stilen på mailen påminde dock sjukt mkt om cantram.. som tillslut började scamma va?

På slutet bjöd dom på det ena å det andra också.. vilket också kändes lite skumt.. jaja vi får vänta och se. Var helt säker på att det skulle landa idag.. men ingentng. Ger upp det här med nätet om det här e scam..
Trött på skiten

Dom låg nere häromdan med server fel elr dyl? Vad vet jag. Sen dök dom upp igen.

Vilket fall beställde både från Narcos och hashstugan i helgen. Fick mitt från Narcos idag får se om hashstugan Kmr imorn annars får man maila och kolla läget.

Återkommer själv med en flagg om detta.
2017-07-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Gjorde samma antagande som dig eftersom jag har köpt av dom många gånger tidigare och ville inte riskera att brevet inte kommer nu innan helgen, så skickade iväg en beställning och frågade sedan här.

Ja ingen fara ska du se grön har dom varit ett par år. om jag inte missminner mig började dom på hb med endast steroider innan dom började langa narkotika med.

Har kunnat litat på dom iaf
2017-07-21, 02:47
Medlem
Byks avatar
Hashstugan.biz uppe igen.
Som sagt svårt att tro att dem scammar.

Dock blev jag liiite tveksam pga att jag inte fått mitt på så länge, och inget svar på mail. Har ändå fått andra brev.. tror det blir bra tillslut. 😆

Mailen är däremot inre så viktigt eftersom dem kör med varukorg osv... Förstår att det känns tryggare med kontakt via mail.
Jag har beställt mkt och rätt stora ordrar. Aldrig några probs.

Jag tror det är posten som jävlas med mig.
Återkommer imorgon..
Senast redigerad av Byk 2017-07-21 kl. 02:52.
2017-07-21, 03:47
Medlem
Är det någon som känner till nån shop som säljer amfetamin där man kan betala med konto överföring eller " vanlig" swish så man inte använder bitcoins??
2017-07-21, 11:26
Medlem
Brottinators avatar
Någon här som köpt Illusionens "Blandade e med minst 250mg"?
9,90 och 10+ omdömen

Har bara jättebra erfarenheter av Illusionen sen innan men skulle ju va gött att veta vad det är man beställer. Står bara att bilder och info kommer snart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in