2017-02-10, 16:18
Medlem
Diamantens framme, även mitt brev va öppet!
Men gröna
2017-02-10, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crawlone
Inget från diamantensdroger på 8 dagar. Så jag säger röda....
Svarar dock på mail fortfarande så får väl vara gula tills imorgon

Detta är alltså inte rött längre. Superprodukt och superservice på mail trots att man varit tjatig.
2017-02-10, 16:56
Medlem
kezz89s avatar
Tänkte flika in till alla som väntar ordar från div shoppar.

Beställde 20g molly av SCS och dem har alltid levererat dagen efter. Så när jag inte fick mitt i förrgår så blev jag orolig och mailade dem. Dem skrev att dem vet att det är förseningar generellet hos PostNord nu, men också att dem känner till att Polisen har en tillsatt utredning mot klass 1 substanser som säljs över nätet nu. Någon som vet mer?

Gröna är dem, börjar bli lite tjatigt nästan men SC är fan bäst!
2017-02-10, 16:57
Medlem
kezz89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury
Mitt brev från Diamantens var till 100% öppnat och poststämpeln bortskrubbad. Alla som beställ av hen håll rent hemma....

PM deluxe till dig
2017-02-10, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89

Beställde 20g molly av SCS och dem har alltid levererat dagen efter. Så när jag inte fick mitt i förrgår så blev jag orolig och mailade dem. Dem skrev att dem vet att det är förseningar generellet hos PostNord nu, men också att dem känner till att Polisen har en tillsatt utredning mot klass 1 substanser som säljs över nätet nu. Någon som vet mer?

Exakt samma här!

De ska ha skickat produkten i onsdags och den har inte kommit idag, på fredag, som den annars har brukat göra när dom har skickat på onsdagar tidigare.
2017-02-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kezz89

Posten är inte dom en gång varit deras leverans tider svajar ordentligt. Det vet vi alla vid det här laget man får ge det lite tid. Dock aldrig roligt när det fastnar på div terminaler.

Polisen jobbar förmodligen mer och mer med detta, och får dit nån då och då men hur ska dom förhindra detta? Gå igenom varenda vadderade kuvert som skickas i hela Sverige låter inte så troligt.
2017-02-10, 18:22
Medlem
Citat:
Men gröna

Men om brevet var öppet, hade inte sakerna i trillat ut då?
2017-02-10, 18:36
Medlem
Citat:
Men gröna

Tror knappast någon har öppnat breven, mer att klistret inte klarar av kylan och släpper.
Ja menar, alla har ju fått grejerna och jag tror inte någon öppnar breven för att sen skicka vidare dom.

Slappna av å njut av de bra tjacket istället, slår vad på att klistret fäster bättre när de börjar bli varmare ute.

/Thenewguy
2017-02-10, 19:48
Bannlyst
http://www.dn.se/nyheter/sverige/polisen-skickade-lsd-till-psyksjuk/ Vet inte om det är så varje gång men har förekommit fall då dem öppnar breven och sänder vidare produkten för att samla bevis som langaren.
Väntar fortfarande på order från diamanten som skickades iväg i tisdags förmiddag.
2017-02-10, 23:17
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I
http://www.dn.se/nyheter/sverige/polisen-skickade-lsd-till-psyksjuk/ Vet inte om det är så varje gång men har förekommit fall då dem öppnar breven och sänder vidare produkten för att samla bevis som langaren.
Väntar fortfarande på order från diamanten som skickades iväg i tisdags förmiddag.

Jo detta var ju min spontana tanke. Är rätt känt att polisen gör sådär speciellt vid större härvor. Läste någonstans att scs var medvetna om att polisen spanar och tänkt göra ett tillslag mot internet handel. Så spär ju bara att polisen satsar nu på öppna nätet shoppar istället för darknet och detta i samband med att EA blivit tagna av snuten.. så skulle vara extra försiktig om ni får hem öppna eller manipulerade brev
2017-02-11, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.I.K.I

Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Jo detta var ju min spontana tanke. Är rätt känt att polisen gör sådär speciellt vid större härvor. Läste någonstans att scs var medvetna om att polisen spanar och tänkt göra ett tillslag mot internet handel. Så spär ju bara att polisen satsar nu på öppna nätet shoppar istället för darknet och detta i samband med att EA blivit tagna av snuten.. så skulle vara extra försiktig om ni får hem öppna eller manipulerade brev
Tror man kan vara lugn så länge shoppen inte har span på sig och att dom sköter allt snyggt, leverans i tid är viktig men bra stealth kan vara skillnaden mellan att dom/vi klarar oss så jag skulle hellre låta det ta tre dagar än två.
Verkar som att snuten går hårt mot näthandeln nu, både på darknet och det vanliga. Ser inget slut, bara fler som torskar. Vet inte om det har med fentanylanalogerna som många dött av att göra, nässpray m.m.
Var försiktiga mot nya shoppar som kommer dyka upp så ni inte blir blåsta, ta KK som exempel. Diamantensdroger levererar iaf, en av få gröna vaketshoppar just nu.
2017-02-11, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Men om brevet var öppet, hade inte sakerna i trillat ut då?

Nej, det va fint packat, kuvertet väl utfyllt och luktfritt, tills man klippte upp vakumpåsen, open the gates to hell....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in