2016-10-27, 13:07
Bannlyst
Svenskcentralstimulans mycket gröna! Mottog 5 gubbar välpaketerat ladd. Luktar och smakar rätt. Ska testa ikväll eller/och imorgon. Kommer med en liten recension.
Så GRÖNT var det här än så länge.
2016-10-27, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Till er fittor som grönade blandshoppen hoppas jag att ni dör.

Någon som fått hem av snabbaskor? Vågar inte beställa från en ev. röd shop igen.
Återkommer efter jag fått från snabbaskor i veckan. Beställt av dom tidigare utan problem. Finns en blogg där dom namnger gröna shoppar och några man ska akta dig för men törs inte lägga ut den här. Fråga mormor.
2016-10-27, 14:57
Medlem
Går ni tillbaka några sidor så är det endast 2-3 st som grönat blandshoppen över 10 ggr på några veckor. Verkar skumt. STOR varning säger jag till den shoppen, kan inte bli rödare.
2016-10-27, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Går ni tillbaka några sidor så är det endast 2-3 st som grönat blandshoppen över 10 ggr på några veckor. Verkar skumt. STOR varning säger jag till den shoppen, kan inte bli rödare.
Håller med även om en del fortfarande kommer fåå varor, antagligen små beställningar..
2016-10-27, 15:05
Bannlyst
Fick mitt brev idag från Blandshoppen
2016-10-27, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Ändrar min röding till gröning för www.blandshoppen.se
Fick min order nu idag efter en vecka! Trodde ärligt jag blivit lurad först här nu sista gången men tur som fan att det stämde.

Så tack Blandshoppen, men ni bör bättra era leverans tider!
Tur att du fick ditt. Såg att du grönat dom tre ggr på 2v i oktober. För mig är den tokröd för tillfället.
2016-10-27, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun
Tur att du fick ditt. Såg att du grönat dom tre ggr på 2v i oktober. För mig är den tokröd för tillfället.

Jag fick mitt utan konstigheter oxå ska inte tala för andra utan för mig själv. Såg här i tråden med på opiat delen att folk börjat gröna Blandshoppen igen, så kan mycket väl vara så som Blandshoppen sagt ang förseningar. Men för mig själv så kom det fram och gröna är dom ännu
Senast redigerad av BombingTheStreets 2016-10-27 kl. 15:12.
2016-10-27, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombingTheStreets
Fick mitt brev idag från Blandshoppen
Såg att du grönat shoppen 10ggr i oktober. Konstigt att bara du och "muntorka " får leverans och grönar blandshoppen som är tokröd. Ni som inte fått från shoppen kan ju kolla deras tidigare inlägg och bilda er en egen uppfattning.
2016-10-27, 15:15
Bannlyst
Här så börjar folk ändra sina orangea knappar till gröna för www.Blandshoppen.se
Dom har haft en av deras egna i någon sjukdom om jag förstått rätt och därför försenat, men som sagt jag talar för mig och för mig är dem gröna fortfarande.

Så det är ju knappast bara jag o en till som grönat shoppen utan det är flera stycken. Att jag handlar ofta är inget märkvärdigt
2016-10-27, 15:20
Bannlyst
Blandshoppen trodde jag faktiskt hade blåst mig nu den här gången men mitt kom fram nu, sen får alla röda/gröna som man själv anser att blandshoppen ska få ha för färg

Mvh M
2016-10-27, 15:35
Bannlyst
(FB) Drogshoppar - Opiater (samlingstråd)

Läser man här med på opiat forumet så ändrar andra sina orangea knappar till gröna för Blandshoppen.. Så det är inte bara några stycken som ändrat sig nu och verkar ha fått sina leveranser idag dessutom så vi börjar bli fler o fler nu som fått sina beställningar från BS
2016-10-27, 15:52
Medlem
Hoppas alla som väntat i veckor får sitt då och inte blivit blåsta av blandshoppen. Och att dom som grönar inte gjort det pga pm som skickats om gröningar mot "betalning" av droger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in