2017-05-18, 01:14
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Kom det?

Nae.. Å andra sidan har ingen annan post kommit heller den här månaden. Vissa räkningar borde trillat in.. Och nu tror jag att jag fattar varför. Nån jävla HORUNGE har skrapat bort mitt namn på min brevlåda i trapphuset. Vad fan ska jag göra?
2017-05-18, 01:34
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Nae.. Å andra sidan har ingen annan post kommit heller den här månaden. Vissa räkningar borde trillat in.. Och nu tror jag att jag fattar varför. Nån jävla HORUNGE har skrapat bort mitt namn på min brevlåda i trapphuset. Vad fan ska jag göra?
Ja Bolaget lär ju knappats ha skrivit avsändare ås jag vet faktiskt inte vart det tar vägen. Borde väl åla tillbaka till sorteringen och således hamna på "din" hylla igen. Eller?
2017-05-18, 19:12
Medlem
Ettrosatangentbords avatar
Fan, har alla svenska sidor som säljer hash lagt ner eller? Kommer inte in på någon sida.
2017-05-19, 06:22
Medlem
vart kan man köpa 5-apdb ?
2017-05-19, 06:40
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Inte alls sponsrat va...?

Vad beställde du?
Sorry för sent svar. Köpte 2 st Orange Tesla och 20 st Lila Nespresso
2017-05-19, 06:45
Medlem
någon som beställt frånt rechemco.**
2017-05-19, 18:45
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ja Bolaget lär ju knappats ha skrivit avsändare ås jag vet faktiskt inte vart det tar vägen. Borde väl åla tillbaka till sorteringen och således hamna på "din" hylla igen. Eller?

Via lite forskning och samtal till diverse PTSkontor vet jag nu att mina diverse kuvert kommer att hamna i kiruna förr eller senare. Tanten jag pratade med sa att om kuverten ej har någon avs så öppnar de kuverten för "undersökning".. Men iom att jag ringde och talade om mitt "case" sade tanten i luren att hon skulle framföra att det bara är att skicka kuverten direkt till mig igen. De hade inte fått ett enda kuvert än som var avsett till mig, sånt har de tydligen koll på. Och det kan dröja upp till en månad innan kuvert på vift tillslut landar där uppe i Kiruna.

Så jag kan nu bara vänta och hoppas på att hon står vid sitt ord och att det hon sa stämmer; att de skickar tillbaka direkt till mig och inte öppnar för någon jävla "undersökning", för då kan det bli lite småtråkigt för undertecknad.
2017-05-19, 19:19
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Via lite forskning och samtal till diverse PTSkontor vet jag nu att mina diverse kuvert kommer att hamna i kiruna förr eller senare. Tanten jag pratade med sa att om kuverten ej har någon avs så öppnar de kuverten för "undersökning".. Men iom att jag ringde och talade om mitt "case" sade tanten i luren att hon skulle framföra att det bara är att skicka kuverten direkt till mig igen. De hade inte fått ett enda kuvert än som var avsett till mig, sånt har de tydligen koll på. Och det kan dröja upp till en månad innan kuvert på vift tillslut landar där uppe i Kiruna.

Så jag kan nu bara vänta och hoppas på att hon står vid sitt ord och att det hon sa stämmer; att de skickar tillbaka direkt till mig och inte öppnar för någon jävla "undersökning", för då kan det bli lite småtråkigt för undertecknad.
Kan ju tända en liten gnista av hopp för dig, jag har nämligen inte fått en end jävla räkning denna månad. Inte tjejen heller. Och ja, vi båda har namnen kvar.
2017-05-19, 19:21
Medlem
Tobias123s avatar
Vart hittar man bäst koks just nu?
2017-05-19, 19:46
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Kan ju tända en liten gnista av hopp för dig, jag har nämligen inte fått en end jävla räkning denna månad. Inte tjejen heller. Och ja, vi båda har namnen kvar.

Åhfan där ser man. Fast i mitt fall är jag i princip 100 på att det beror på avsaknad av namn på min brevbox då de hade en räkning som bara låg o samlade damm på kontoret i min stad. Det kom idag till mig. Fick även mail från hyresvärden med en bifogad hyresavi iom att de hade fått hyreskuvertet tillbakaskickat till dem.
2017-05-19, 20:49
Medlem
Byks avatar
Det skrivs på tok för lite om hashstugan.biz på samtliga forum..

Trevligare personal går inte att hitta, bra produktutbud sen att jag verkar ha haft extrem otur med posten är en annan femma.. aldrig fått inom 3 dagar från dem (inte ens i närheten). 1 av dessa gånger vet jag var postens fel..

Har iaf provat deras tjack, som verkar vara grymt, men tjack verkar inte vara min grej tyvärr :/

Lyckas inte hålla ruset konstant och fyller på alldeles för ofta (tror jag). Syftet är inte att bli fucked utan mer fungera när man är som tröttast.
För mig börjar ruset med eufori i kanske 30min därefter känner jag redan ganska jobbig ångest som jag dämpade med en ikto villet gjorde mig sjukt skön för en stuns, men mitt rus är sjukt upp och ner vilket jag inte gillar.. ena stunden socai skitglad och allt är bra till att bli helt tillbakadragen och skumma paranoid tankar..
Folk måste tro jag är etg psykfall... helt plötsligt rinner det svett och ser helt stissig ut (min egen spegelbild skrämde mig) hahaha

Amfetamin känns som tramadol men med mycket kortare rustid plus mycket ångest (vilket inte händer på tramadol)
Inte många verkar ha mitt problem och jag sitter säkert och skriver detta i heeeelt fel forumdel, jag vet men orkar inte öppna en tråd för det här.

Som ni ser är jag en riktig tjack nybörjare och vore kul att se hur ni hanterar en heldag med inte för stor dos och så ångestfritt som möjligt (helst ingen ångest tills skiten är slut.
Var en mycket van kokainbrukare en gång i tiden men när jag väl mår bra på amfetamin är det mycket bättre än ladd..
Vore kul att kunna använda skiten också...
2017-05-19, 21:00
Medlem
Citat:

Ligg på lite lagom. Om en vecka ringer du igen tex.
Det där var ju tyvärr nojigt, men kunde vart värre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in