Det skrivs på tok för lite om hashstugan.biz på samtliga forum..
Trevligare personal går inte att hitta, bra produktutbud sen att jag verkar ha haft extrem otur med posten är en annan femma.. aldrig fått inom 3 dagar från dem (inte ens i närheten). 1 av dessa gånger vet jag var postens fel..
Har iaf provat deras tjack, som verkar vara grymt, men tjack verkar inte vara min grej tyvärr :/
Lyckas inte hålla ruset konstant och fyller på alldeles för ofta (tror jag). Syftet är inte att bli fucked utan mer fungera när man är som tröttast.
För mig börjar ruset med eufori i kanske 30min därefter känner jag redan ganska jobbig ångest som jag dämpade med en ikto villet gjorde mig sjukt skön för en stuns, men mitt rus är sjukt upp och ner vilket jag inte gillar.. ena stunden socai skitglad och allt är bra till att bli helt tillbakadragen och skumma paranoid tankar..
Folk måste tro jag är etg psykfall... helt plötsligt rinner det svett och ser helt stissig ut (min egen spegelbild skrämde mig) hahaha
Amfetamin känns som tramadol men med mycket kortare rustid plus mycket ångest (vilket inte händer på tramadol)
Inte många verkar ha mitt problem och jag sitter säkert och skriver detta i heeeelt fel forumdel, jag vet men orkar inte öppna en tråd för det här.
Som ni ser är jag en riktig tjack nybörjare och vore kul att se hur ni hanterar en heldag med inte för stor dos och så ångestfritt som möjligt (helst ingen ångest tills skiten är slut.
Var en mycket van kokainbrukare en gång i tiden men när jag väl mår bra på amfetamin är det mycket bättre än ladd..
Vore kul att kunna använda skiten också...