Citat:
Ursprungligen postat av
cnb
Känns verkligen av att det är många desperata medlemmar (aka missbrukare) i den här tråden...
Flera shoppar har blivit rödade av flera medlemmar senaste dagarna, dem shopparna har uttryckligen förklarat på sin hemsida och i mail till sina kunder att PostNord har förseningar. Visa lite respekt mot shoppar som lägger ner tid och energi på att tillhandahålla oss med det vi vill ha, och vänta med att röda till ni verkligen är säkra.
Eftersom ingen av dem som rödat verkar känna till någon svensk tidning så får ni hjälp här:
http://www.dn.se/ekonomi/postnords-vd-klart-att-vi-har-problem/
Skippa attityden!
Angående Svenskcentralstimulans så fick jag mina varor igår. Så de går från rött till grönt. Kvalitén var som utlovat mycket bra. Länge sedan jag fick sån här kola i Sverige. Så där är jag mer än nöjd.
Sen så är det inte konstigt att man blir irriterad när en leverans inte kommer fram som utlovat. Och förklaringarna man fått från SvenskC. har många gånger varit ganska knapphändig. När jag dessutom får flera PM från andra personer som väntar på varor från dem så är det klart man misstänker scam.
Men jag fick en rimlig förklaring till förseningen. Hoppas alla andra också fått sina varor.
Sen är det ju galet att helt plötsligt börja skylla på Postnord bara för att de uppmärksammas i media. Alla min annan post kommer fram som vanligt. Så att Postnord strular är en dålig ursäkt.