2016-10-11, 16:17
Medlem
darkreapers avatar
Jag ringde till postnord och pratade med dom. Som dom flesta antagligen vet så är de lite krångel på postnord nu men det gäller inte kuvärer vanliga brev utan det gäller lite större paket. och jag tvivlar på att de skulle behövas ett större paket för att skicka 2 piller och lite pulver...
2016-10-11, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turkish
Då var det bekräftat från min sida i alla fall. Svenskcentralstimulans.com är en enda stor bluff! Inget paket idag heller.

Håll er borta från dom!

Inte jag heller, som sagt helt jävla röda..!! Även fått mail från andra som blivit lika grundlurade som oss.. jävla svin!!

Svenskcentralstimulans.com är scammers, fan asså!!

Blir narcos.biz för mina kola-ärenden i framtiden iallafall!
2016-10-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Är det fortfarande eftertraktat av många eller?
Hur ser tillgången ut och priserna?

Själv undrar jag vad priserna är på Mephedrone nu?
För en gångs skull har jag stött på det på flugsvamp
Verkar inte finnas mycket för säljs bara i halvgram för 350.. Är ganska lockande. Men vad brukar priserna ligga på? Har för mig det stod 1000 för ett gram senast jag såg det men är väldigt osäker på minnet där..

Help pls
Skojar du? Priserna är helt skyhöga och efterfrågan på max, runt 600-1200 per gram beroende på vart, vem och renheten på det. Dessutom är det riktiga MDPV nästan helt omöjligt att få tag på, jag har inte stött på det sedan cirka tre år tillbaka i alla fall. a-PVP finns ju ibland, men det är ibland och till lika höga pris jag nämnde tidigare.
2016-10-11, 19:28
Medlem
Tycker man ska vara försiktig med alla nya shoppar som dykt upp. Bättre hålla sig till dom man vet levererar. Narcos, Snabbaskor, kemisthandeln som enligt mig är Tokgröna.
2016-10-11, 22:27
Medlem
Finkans avatar
bolagets cmc ger mig lika stor lavett varje gång.
diskret, kvalitet och snabbhet
2016-10-11, 23:43
Medlem
Flaskpostenss avatar
Väntar på paket från blandshoppen så får se om det blir ett grönt lyse eller rött. Tror det lutar åt det gröna hållet.
2016-10-12, 00:56
Bannlyst
Äntligen!

Fick mitt paket från www.blandshoppen.se idag, blev lite oroad faktiskt måste jag säga, beställde allt förra tisdagen och fick det postat onsdagen dvs dagen efter.. Hörde sen att postnord haft stora problem så ringde in för att kolla och det stämde så långt, men idag gav jag upp hoppet totalt efter en vecka exakt så tänkte skit samma då. Men så när jag klev in från jobbet förut hemma så låg där ett brev samma typ som blandshoppen skickat tidigare till mig.

Och där i låg min 10a tjack och 5st subutex tabletter. Så dom är fet gröna och är ärliga 100%, trodde dom snacka skit först att det bara var förseningar men även poststämpeln stämmer överens med förra veckans dag då dom sa att dom postade brev. Så grymt nöjd! Blev en tråkig helg pga att postnord strulade men nu kör jag på idag istället fast att det är tisdag natt och klockan är halv ett på natten hehe. Amfetaminet dom säljer är värt var enda krona.
2016-10-12, 03:48
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Äntligen!

Fick mitt paket från www.blandshoppen.se idag, blev lite oroad faktiskt måste jag säga, beställde allt förra tisdagen och fick det postat onsdagen dvs dagen efter.. Hörde sen att postnord haft stora problem så ringde in för att kolla och det stämde så långt, men idag gav jag upp hoppet totalt efter en vecka exakt så tänkte skit samma då. Men så när jag klev in från jobbet förut hemma så låg där ett brev samma typ som blandshoppen skickat tidigare till mig.

Och där i låg min 10a tjack och 5st subutex tabletter. Så dom är fet gröna och är ärliga 100%, trodde dom snacka skit först att det bara var förseningar men även poststämpeln stämmer överens med förra veckans dag då dom sa att dom postade brev. Så grymt nöjd! Blev en tråkig helg pga att postnord strulade men nu kör jag på idag istället fast att det är tisdag natt och klockan är halv ett på natten hehe. Amfetaminet dom säljer är värt var enda krona.

Skönt att höra, då kanske mitt paket dyker upp idag. Beställde för 2 dagar sedan. Men det känns rätt på nå sätt. Tror inte dom blåser folk.
2016-10-12, 07:44
Medlem
cnbs avatar
Känns verkligen av att det är många desperata medlemmar (aka missbrukare) i den här tråden...

Flera shoppar har blivit rödade av flera medlemmar senaste dagarna, dem shopparna har uttryckligen förklarat på sin hemsida och i mail till sina kunder att PostNord har förseningar. Visa lite respekt mot shoppar som lägger ner tid och energi på att tillhandahålla oss med det vi vill ha, och vänta med att röda till ni verkligen är säkra.

Eftersom ingen av dem som rödat verkar känna till någon svensk tidning så får ni hjälp här: http://www.dn.se/ekonomi/postnords-vd-klart-att-vi-har-problem/
Senast redigerad av cnb 2016-10-12 kl. 07:45. Anledning: Stavfel
2016-10-12, 11:24
Medlem
Flaskpostenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnb
Känns verkligen av att det är många desperata medlemmar (aka missbrukare) i den här tråden...

Flera shoppar har blivit rödade av flera medlemmar senaste dagarna, dem shopparna har uttryckligen förklarat på sin hemsida och i mail till sina kunder att PostNord har förseningar. Visa lite respekt mot shoppar som lägger ner tid och energi på att tillhandahålla oss med det vi vill ha, och vänta med att röda till ni verkligen är säkra.

Eftersom ingen av dem som rödat verkar känna till någon svensk tidning så får ni hjälp här: http://www.dn.se/ekonomi/postnords-vd-klart-att-vi-har-problem/

Jo det var ju ett repotage på tv om hur dåligt postnord är. Tydligen ska det sämsta postbolaget ligga på södermalm i stockholm, känns lixom som kidsen som väntar på kokain från farsans pengar ringer och klagar dagligen. nämen, tror dom hade 645 klagomål de senaste året eller nåt sånt.
2016-10-12, 11:38
Medlem
Turkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cnb

Skippa attityden!

Angående Svenskcentralstimulans så fick jag mina varor igår. Så de går från rött till grönt. Kvalitén var som utlovat mycket bra. Länge sedan jag fick sån här kola i Sverige. Så där är jag mer än nöjd.

Sen så är det inte konstigt att man blir irriterad när en leverans inte kommer fram som utlovat. Och förklaringarna man fått från SvenskC. har många gånger varit ganska knapphändig. När jag dessutom får flera PM från andra personer som väntar på varor från dem så är det klart man misstänker scam.

Men jag fick en rimlig förklaring till förseningen. Hoppas alla andra också fått sina varor.

Sen är det ju galet att helt plötsligt börja skylla på Postnord bara för att de uppmärksammas i media. Alla min annan post kommer fram som vanligt. Så att Postnord strular är en dålig ursäkt.
2016-10-12, 11:51
Medlem
Flaskpostenss avatar
Blandshoppen känns halvröda iaf, det säger att det inte fått någon betalning trots att jag betalade i måndags. Men har kontaktat banken och ska kolla vart pengarna tog vägen. Tror inte det blivit något fel.

Så halvröda är blandshoppen tills jag vet mer. Håll i era pengar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in