2017-05-14, 18:16
Medlem
Finns det någon som känner till en grön inrikesshop för efedrin/ephedra?
2017-05-14, 23:23
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elooks
Narcos Amfetamin alltså, det liknar ju typ grädde för fan., är det någon som provat på de som denne nu har inne och kan ge en recension på hur pass potent det är samt hur lätthanterligt tjacket är?

Är ingen amfetamin expert, så hur gör man om man låt säga köper hem en tia sånt klet tjack och vill ta en snok? Låta ligga på tork ett tag? Att banka är helt uteslutet.

Ut med kletet på ett cdfodral,lägg det under en vanlig lampa, vänta. Sen äre bara att hacka på. Om det är det mest optimala sättet eller inte kan jag inte svara på. Funkat bra för mig de få gångerna jag kommit över den kletiga varianten
2017-05-15, 13:17
Medlem
Vilka shoppar säljer bra amfetamin nu för tiden?
2017-05-15, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Ut med kletet på ett cdfodral,lägg det under en vanlig lampa, vänta. Sen äre bara att hacka på. Om det är det mest optimala sättet eller inte kan jag inte svara på. Funkat bra för mig de få gångerna jag kommit över den kletiga varianten
Tackar för tipset! dock tveksam på Narcos tjack
2017-05-15, 21:56
Medlem
Citat:
Tackar för tipset! dock tveksam på Narcos tjack

Är väl bara att prova och ge ett omdöme sen. Shoppar som leverar kvalité förtjänar positiv feedback

Dom som kränger skit ska skit ha.
2017-05-15, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slydz
Är väl bara att prova och ge ett omdöme sen. Shoppar som leverar kvalité förtjänar positiv feedback

Dom som kränger skit ska skit ha.
Har att inte råd att chansa på skit tjack
2017-05-16, 15:01
Medlem
Citat:
Vilka shoppar säljer bra amfetamin nu för tiden?

Undrar samma...
2017-05-17, 12:32
Medlem
dunn0mans avatar
Fått hem Diamantens orangea tesla. Blir att prova på fredag, recension kommer.
2017-05-17, 14:01
Medlem
Indos avatar
Igår fick jag min beställning från Diamanten och kunde inte hålla mig, MEN DRA ÅT HELVETE VA GRYMMA DOM VAR HELT JÄVLA SJUKT, LÄTT bästa jag testat änsålänge! Jag grönar och höjer diamanten till skyarna nu för deras jättetrevliga "personal" och snabb leverans , jag rekommenderar verkligen denna shopp.
OBS: var lite otydlig, Dom jag testa igår va dom ORANGA TESLA
Mvh INDO
Senast redigerad av Indo 2017-05-17 kl. 14:18.
2017-05-17, 14:09
Medlem
Flusons avatar
Fick mitt från Diamanten idag också så jag grönar dom! Blir svårt att hålla sig, tummen upp till er
2017-05-17, 20:13
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Okej, ja.. helvete alltså, har en jävla skitmånad och hade bara det här löst sig hade det varit en skön sten som lämnat magen. Orkar inte noja/störa mig på den här grejen plus allt annat jag har i skallen just nu. Det mesta har jag väl bäddat för själv men just nu blir det här lite för mycket för Svampsson att gå runt och ha i bakhjärnan
Kom det?
2017-05-17, 20:38
Medlem
szabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Igår fick jag min beställning från Diamanten och kunde inte hålla mig, MEN DRA ÅT HELVETE VA GRYMMA DOM VAR HELT JÄVLA SJUKT, LÄTT bästa jag testat änsålänge! Jag grönar och höjer diamanten till skyarna nu för deras jättetrevliga "personal" och snabb leverans , jag rekommenderar verkligen denna shopp.
OBS: var lite otydlig, Dom jag testa igår va dom ORANGA TESLA
Mvh INDO
Inte alls sponsrat va...?

Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Fick mitt från Diamanten idag också så jag grönar dom! Blir svårt att hålla sig, tummen upp till er
Vad beställde du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in