2017-04-05, 14:02
Medlem
Fick leverans från pulvermannen! Var bannemej roligaste förvaring av vaket jag sett.
2017-04-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Fick leverans från pulvermannen! Var bannemej roligaste förvaring av vaket jag sett.

Lägg av att göra reklam för en scammer!! Hoppas du förstår att du bidrar till att folk förlorar pengar!!
2017-04-05, 15:26
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Fick också från pulvermannen idag typ 2v efter beställning. Skön förpackning ^^
2017-04-05, 22:54
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Lägg av att göra reklam för en scammer!! Hoppas du förstår att du bidrar till att folk förlorar pengar!!

Det är nog mest bara dig dom verkar scamma. alla andra kör på bara
2017-04-05, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Gör din research rätt så förstår du slutligen varför en del får leveranser trots att det är CH som står bakom shoppen!
Vill man stötta en scammer som blåst folk på sjuka summor under många år så är man fri att göra sina beställningar från denne, men ingen av er ska komma och tjuta sen när ni själva blir blåsta eller blir ett fall för hans värdelösa säkerhet med listor och annat skit som slutar hos snuten.
2017-04-05, 23:48
Medlem
Tobias123s avatar
Fortfarande inget från sheriffen. Ingen rödning, har bara gått en vecka ca. Skriver här så slipper folk skriva massa pm. Uppdaterar igen när jag har fått försändelsen!
2017-04-06, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen

Har aldrig beställt av den ökände scammern tack och lov. Alla vet förutom dom som säljer sig själv för ett samples. Patetiskt.
2017-04-06, 13:37
Medlem
Grymt tjack av apoteksgrossen. Gröning på dom!
2017-04-06, 15:40
Medlem
escilichiss avatar
Pillertrillaren tjack är guldvärt kommer som en käftsmäll och man vill göra tusen saker samtidigt
2017-04-06, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5finger
Dom tar bara bitcoins? Ville ha lite affe men orkar inte bitcoins. Finns det någon annan bra som tar bank?

hmm någon som tar bank är svårare att hitta,är nog ganska ovanligt men bitcoins är ju inte så svårt att förstå som de låter haha
2017-04-06, 20:41
Medlem
szabos avatar
Är inlagd men har nu permission. Tre kuvert fanns till mig hemma - från Kemisten, Sheriffens och tro det eller ej, från Pulvermannen! Har ej tagit något än, men Kemistens och Sheriffens luktar gott. Pulvermannens luktar ingenting.

När jag undrade vart mina grejer från Pulvermannen fanns så fick jag aldrig svar, så jag rekommenderar ändå inte honom. På tok för lång tid att få grejerna och svår att få kontakt med ibland. Grönar Kemisten och Sheriffens i alla fall.
2017-04-06, 21:16
Medlem
Känner att behövs ett inlägg återigen.

Och ni, som säljer er för ett sample, pinsamma är ni!

Pulvermannen är fortfarande CH!
Pillertrillare , förmodligen CH också, dock inte 100 %
Men folk saknar ordrar därifrån.

Jag är mycket skeptisk till apoteksgrossen, dom har varit både gula gröna och röda. Försvann, och nu tillbaka. Någon som snott namnet för att scamma?

Sheriffen verkar leverera men tar lång tid.
Kemisten blir bara grönare och grönare, om man nu kan bli grönare än vad dom är. Såg att dom fått in benso också.

/ Flashbacks-drog-shops-väktare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in