2017-02-09, 13:11
Medlem
outofcases avatar
Fick 250mg 5-apb..av rcb.
Aldrig testat detta eller 6an
2017-02-09, 13:23
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
De va ganska blött så allt klumpade ihop men styrkan va grym på den batchen.

Väntar på leverans från Diamantens droger samt knarkkungen, så ja kan posta när ja får båda.
Då vet du iallafall vem av dom som har bäst tjack.

/Thenewguy

Ja gör så! Dags att börja tjoa lite emellan mitt ladd missbruk har jag tänkt. Aldrig köpt affe från webbet tidigare så!
2017-02-09, 14:38
Medlem
xantranxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
samma här tyvärr!
fick inget idag.... . tråkigt
2017-02-09, 15:01
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xantranx
fick inget idag.... . tråkigt

Får hoppas på att de kommer imorgon.. håller tummarna på att det jag beställde idag (annan vendor) kommer imorgon
2017-02-09, 15:10
Medlem
makaveli143s avatar
Jag har postat i det här forumet en enda gång och det var när jag beställde från diamanten, skulle aldrig i hela mitt liv ha grönat dom efter varan kom om den inte hade gjort det. Jag kan inte svara på om dom börjar blåsa folk eller inte, kanske sjukt mycket beställningar. Men jag fick mina varor inom loppet av 48 h. Jag hoppas dom inte blåst er och verkligen inte att snuten tagit era paket.
2017-02-09, 15:15
Medlem
escilichiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makaveli143
Jag har postat i det här forumet en enda gång och det var när jag beställde från diamanten, skulle aldrig i hela mitt liv ha grönat dom efter varan kom om den inte hade gjort det. Jag kan inte svara på om dom börjar blåsa folk eller inte, kanske sjukt mycket beställningar. Men jag fick mina varor inom loppet av 48 h. Jag hoppas dom inte blåst er och verkligen inte att snuten tagit era paket.

Jag har beställt av killen en gång förut och fick varan utan problem! Så det är förhoppningsvis bara något krångel på posten
2017-02-10, 11:41
Medlem
Glastonburys avatar
Mitt brev från Diamantens var till 100% öppnat och poststämpeln bortskrubbad. Alla som beställ av hen håll rent hemma....
2017-02-10, 11:48
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury
Mitt brev från Diamantens var till 100% öppnat och poststämpeln bortskrubbad. Alla som beställ av hen håll rent hemma....

Åh fyfan.. läskigt! Men produkterna var kvar i brevet? I sånafall Gissar på det är snuten som öppnat sen skickat vidare för sen planera en beslagtagning.. var försiktiga alla ni!
2017-02-10, 12:14
Medlem
escilichiss avatar
Idag efter 9 dagar, kom mitt paket fram från diamanten! Killen återigen grön och kommer vara i mina ögon trotts postnords långa kafferast

Mitt var inte öppnat
2017-02-10, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glastonbury
Bortskrubbad? Eller aldrig där från början?

Du får inte bort en sån stämpel om du inte har något supermedel ämnat för just dom stämplarna
2017-02-10, 14:07
Medlem
Glastonburys avatar
Äh, kan vara jag som är en idiot och nojar bara. Stämpeln var "borta" i mitten så man inte såg datumet. Självklart är det inte säljarens fel då andras brev verkar ha sett OK ut (inlägg ovan).
2017-02-10, 14:49
Medlem
Fick mitt från diamantens idag, riktigt fina grejer och grymt bra stealth. Nästan så jag missade att ja fått något hehe.

Bra och grön vendor ++++

Ps. Inget från knarkkungen än, suck...hoppas inte men vi får se
/Thenewguy

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in