2009-05-31, 00:16
Medlem
cyberdelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Jag tillbringar inte mycket tid i den här forumdelen, men: häromdagen var (mest för skojs skull) på ett föredrag på Hans Wallmark, en kandidat till EU-parlamentet som gjort det till sin "grej" att sätta stopp för droghandeln på internet. Han nämnde bl a att tjack såldes över nätet. Som fulknarkande flashbackare har jag ju stött på de flesta piller och möjligtvis också cb som en handelsvara på nätet. Men tjack? förekommer det verkligen?

Kan bara bekräfta.
2009-05-31, 00:17
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Är det någon som beställt från ND (ej rekommenderat brev) och fått sina varor på senare tid?
2009-05-31, 00:45
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdelic
Kan bara bekräfta.

Trista är att dom (hela EU:s förbudsivrare) verkligen vill klämma åt flashback för detta. Vi får njuta så länge det varar...
2009-05-31, 04:04
Medlem
EroC"s avatar
Är det lugnt att köpa meph från re******-ch****s.**.*k. Visste inte om jag skulle censurera adressen lr inte, men jag gjorde det iaf.
Tänkte nu när det är klassat, vad löpr man för risker?
Tacksam för svar.
2009-05-31, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EroC"
Är det lugnt att köpa meph från re******-ch****s.**.*k. Visste inte om jag skulle censurera adressen lr inte, men jag gjorde det iaf.
Tänkte nu när det är klassat, vad löpr man för risker?
Tacksam för svar.

Dom säljer inte till sverige längre.
2009-05-31, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Beställt därifrån 4 gånger tror jag, alltid fått bra service och grejerna inom en vecka. Har du mailat dem och frågat?
Mailade dem förut om första beställningen och den hade blivit skickat, enligt dem, men den kom aldrig fram..
2009-05-31, 11:04
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenntos
Mailade dem förut om första beställningen och den hade blivit skickat, enligt dem, men den kom aldrig fram..

Brev tenderar att komma dit de är adresserade. Väldigt lägligt att skylla på postgången.
2009-05-31, 11:50
Medlem
EroC"s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
Dom säljer inte till sverige längre.

Anade att det skulle vara hopplöst att få tag på meph efter klassningen. Men det var riktigt kul så länge det varade.
2009-05-31, 12:08
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Jag tillbringar inte mycket tid i den här forumdelen, men: häromdagen var (mest för skojs skull) på ett föredrag på Hans Wallmark, en kandidat till EU-parlamentet som gjort det till sin "grej" att sätta stopp för droghandeln på internet. Han nämnde bl a att tjack såldes över nätet. Som fulknarkande flashbackare har jag ju stött på de flesta piller och möjligtvis också cb som en handelsvara på nätet. Men tjack? förekommer det verkligen?

Bekräftar här med.
2009-05-31, 19:52
Medlem
Har någon här haft problem med tullen när ni beställt från ld50?
2009-05-31, 19:59
Medlem
weed-mans avatar
Vet nagon nagot om buythe**.com? sugen pa mephedrone och 2C-I
2009-05-31, 22:33
Medlem
almerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Vet nagon nagot om buythe**.com? sugen pa mephedrone och 2C-I

Jag beställde därifrån via banköverföring. Betalade ca 140$ för 10g men pengarna kom aldrig fram. Ringde banken och frågade vad som kunde varit fel (sa självklart att jag beställt kläder från utlandet) och de svarade att jag angivit fel uppgifter så banken i ***land inte visste var de skulle skicka pengarna vidare. Jag fick dock tillbaka mina pengar, men då hade de dragit av ca 600 i avgifter av de 1400 jag betalade så kvar var 800 kr... Inte buythemg's fel kanske, men jag tycker risken är stor att de på något vis angivit fel uppgifter eller otillräckliga uppgifter då jag var noga med att skriva rätt. Kan ju självklart ha skrivit fel också..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in