Citat:
Ursprungligen postat av cyberdelic
Alltså,
det känns som det ligger en underton i dina två senaste inlägg "shit vad jag är ball. sjukt anonym."
Varför frågar du ens här!? Vad vill du egentligen!?
Klart som fan du är säker... Här får du dagens darwin award
Om det är så du uppfattat mig så får det stå för dig, jag vill verkligen inte uppfattas som cool. Vad jag vill, det tycker jag var rätt uppenbart. Ha reda på hur pass anonymt LB´s betalsätt är. Har jag en anonym adress att skicka mina grejer till, är jag då "helt" säker?
Rätt så klar fråga tycker jag personligen. Darwin Award? Vad jag kan se har jag inte tagit livet, eller steriliserat mig på ett klantigt sett, så jag är inte värd det priset.