2009-05-31, 22:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Vet nagon nagot om buythe**.com? sugen pa mephedrone och 2C-I

dom ska vara gröna vad jag förstått
2009-05-31, 23:08
Medlem
buythe**.com... skickar dom fortfarande till sverige?? jävligt schyssta priser där
2009-05-31, 23:37
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boob
buythe**.com... skickar dom fortfarande till sverige?? jävligt schyssta priser där

jo, inte dåliga, undrar hur stor risken är att det fastnar i tullen dock
2009-06-01, 02:22
Medlem
har1annatkontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
jo, inte dåliga, undrar hur stor risken är att det fastnar i tullen dock

beställde med några vänner för 1 mån sen.. det kom igenom.. nemas problemas
2009-06-01, 08:09
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har1annatkonto
beställde med några vänner för 1 mån sen.. det kom igenom.. nemas problemas

Innan mephet blev klassat ja
2009-06-01, 09:46
Medlem
Kallekanons avatar
Har en fråga som angår betalning till internetshoppar så jag lägger den här.
Hur pass säkert är LB? Jag vet att RC och många andra shoppar kör med det betalningssystemet. Om jag gör en beställning, betalar med LB, och skickar mina grejer till en falsk adress, ett helt påhittat namn. Hur stor är då risken att åka dit? Jag hade tänkt beställa meph, och är inte så sugen på att skriva mitt eget namn på paketet sen klassningen
2009-06-01, 10:38
Bannlyst
?

Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanon
Har en fråga som angår betalning till internetshoppar så jag lägger den här.
Hur pass säkert är LB? Jag vet att RC och många andra shoppar kör med det betalningssystemet. Om jag gör en beställning, betalar med LB, och skickar mina grejer till en falsk adress, ett helt påhittat namn. Hur stor är då risken att åka dit? Jag hade tänkt beställa meph, och är inte så sugen på att skriva mitt eget namn på paketet sen klassningen
hur ska du få paketet om du inte skriver ditt namn..och varför våga chansa på meph.när det finns methedrone?+ingen större skillnad om man bombar först och sedan snortar.eller bara bombar..
2009-06-01, 10:40
Medlem
Kallekanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malta666
hur ska du få paketet om du inte skriver ditt namn..och varför våga chansa på meph.när det finns methedrone?+ingen större skillnad om man bombar först och sedan snortar.eller bara bombar..
Jag har mina sätt
Så låt oss bara säga att jag kan ta emot mina paket under helt påhittade namn, är jag "säker" då?
2009-06-01, 10:41
Bannlyst
bra

Citat:
Jag har mina sätt
Så låt oss bara säga att jag kan ta emot mina paket under helt påhittade namn, är jag "säker" då?
2009-06-01, 11:32
Medlem
cyberdelics avatar
Citat:
Jag har mina sätt

Alltså,

det känns som det ligger en underton i dina två senaste inlägg "shit vad jag är ball. sjukt anonym."

Varför frågar du ens här!? Vad vill du egentligen!?

Klart som fan du är säker... Här får du dagens darwin award
2009-06-01, 11:57
Medlem
Kallekanons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyberdelic
Alltså,

det känns som det ligger en underton i dina två senaste inlägg "shit vad jag är ball. sjukt anonym."

Varför frågar du ens här!? Vad vill du egentligen!?

Klart som fan du är säker... Här får du dagens darwin award

Om det är så du uppfattat mig så får det stå för dig, jag vill verkligen inte uppfattas som cool. Vad jag vill, det tycker jag var rätt uppenbart. Ha reda på hur pass anonymt LB´s betalsätt är. Har jag en anonym adress att skicka mina grejer till, är jag då "helt" säker?
Rätt så klar fråga tycker jag personligen. Darwin Award? Vad jag kan se har jag inte tagit livet, eller steriliserat mig på ett klantigt sett, så jag är inte värd det priset.
2009-06-01, 12:09
Medlem
henke1984s avatar
Methe ÄR sämre än meph när de kommer till eufori effekt.

Citat:
Ursprungligen postat av malta666

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in