2009-05-27, 17:37
  #325
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motherslove
Men för helvete.

Kan du läsa?!

Om din kritik handlar om att faaan lade upp en adress så är det inget regelbrott. Däremot anses det, med rätta, var kontraproduktivt om man vill att försändelserna ska slippa tullens klåfingrar. Men det lustiga är ju att du väljer att citera inlägget utan att ens censurera adressen, det smartaste är väl att skicka ett pm till skribenten och be honom/henne redigera om du är mån om att shoppen inte sprids.
2009-05-27, 21:38
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Om din kritik handlar om att faaan lade upp en adress så är det inget regelbrott. Däremot anses det, med rätta, var kontraproduktivt om man vill att försändelserna ska slippa tullens klåfingrar. Men det lustiga är ju att du väljer att citera inlägget utan att ens censurera adressen, det smartaste är väl att skicka ett pm till skribenten och be honom/henne redigera om du är mån om att shoppen inte sprids.


Sidan vet nog alla om nu för tiden men det är ingen ursäkt att använda den. Att citera den på exakt samma sida i tråden gör nog inte skadan värre.

Det som irriterade mig var attt det redan varit en omtalad sida i tråden.
2009-05-28, 17:53
  #327
Medlem
Zequrs avatar
Gah jag är helt vilse. Dom sidor jag vet är gröna verkar juh sinat allihoppa, o inte fan går nån att lita på så man kan fråga vilka andra som funker heller verkar det som. Fyyyyy faaaaan... Osocial som en mulvad är jag oxå, så gå ut på stan kan jag glömma.
2009-05-29, 10:18
  #328
Medlem
fenazepams avatar
ingen som kan gröna denna inrikes shop: www.r**4.org?
2009-05-29, 10:43
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
ingen som kan gröna denna inrikes shop: www.r**4.org?

Scam ingen som fått något därifrån.
2009-05-29, 11:18
  #330
Medlem
Beställt två gånger från ND och inte fått nått någon av gångerna

Senast var för en vecka sen, så den kanske kommer men ändå..
2009-05-29, 13:52
  #331
Medlem
Lasermannen2009s avatar
x
__________________
Senast redigerad av Lasermannen2009 2009-05-29 kl. 14:23.
2009-05-29, 14:18
  #332
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glenntos
Beställt två gånger från ND och inte fått nått någon av gångerna

Senast var för en vecka sen, så den kanske kommer men ändå..


Beställt därifrån 4 gånger tror jag, alltid fått bra service och grejerna inom en vecka. Har du mailat dem och frågat?
2009-05-29, 14:41
  #333
Medlem
Lasermannen2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Beställt därifrån 4 gånger tror jag, alltid fått bra service och grejerna inom en vecka. Har du mailat dem och frågat?

Beställde du med rekommenderat brev eller vanligt?
2009-05-29, 15:18
  #334
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermannen2009
Beställde du med rekommenderat brev eller vanligt?

Rekommenderat
2009-05-29, 17:59
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nord_84
Scam ingen som fått något därifrån.


Kan vi inte avslöja hela adressen då?

Ursäktar mig om det redan är gjort längre bak i tråden.
2009-05-31, 00:15
  #336
Medlem
Buffelns avatar
Jag tillbringar inte mycket tid i den här forumdelen, men: häromdagen var (mest för skojs skull) på ett föredrag på Hans Wallmark, en kandidat till EU-parlamentet som gjort det till sin "grej" att sätta stopp för droghandeln på internet. Han nämnde bl a att tjack såldes över nätet. Som fulknarkande flashbackare har jag ju stött på de flesta piller och möjligtvis också cb som en handelsvara på nätet. Men tjack? förekommer det verkligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in