2009-06-22, 22:18
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellmuth
Önskar att dom kunde byta båda kvinnliga programledarna på morgon passet . Dom är så jävla dåliga och har förstört programet.

Vad bra det blev med sommarprogramledarna. Har för första gången i mitt liv börjat att lyssna på reklamradio på väg till jobbet. P1 är inte billyssnarmusik, åtminstone inte i Stockholms köer.
Citera
2009-06-22, 22:23
Medlem
Dubbelespressos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrun
Det är kåserier om hennes far och uppväxten i och runt Karlstad.Lättläst,rolig dock lite väl snäll mot hennes pappa.

Vad är det för fel på fadern då?
Citera
2009-06-23, 21:20
Medlem
bullruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Vad är det för fel på fadern då?
Det är absolut inget fel på honom,däremot har han ett sätt som kan vara lite svårt.Men på rätt humör är han en mycket underhållande person.
Citera
2009-07-01, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullrun
Det är absolut inget fel på honom,däremot har han ett sätt som kan vara lite svårt.Men på rätt humör är han en mycket underhållande person.

Du låter insatt?...
Citera
2009-07-16, 15:36
Medlem
skinkprinsens avatar
Jag gick en kurs på Kalix folkhögskola samtidigt som hon gick medialinjen där eller om det kallades journalistlinjen.
Det var typ 2000-2001. Hanna var ganska grabbig till sättet men ändå charmig. Och det misstänker jag att hon utnyttjade friskt. Kramades och kländgde till höger och vänster och enligt sommarprogrammet var det någon i klassen som blev efterhängsen och rektorn fick ta tag i det. vet inte vem det kan ha varit men jag kan tro att det var en älder man från Iran eller irak eller liknande men det är bara en vild gissning.
Hennes sommar programs historia om skoltiden känns typ välsaltad men det kanske måste saltas för att bli bra radio. Bästa kompisen som hon pratade mycket om är Linda Hjertén på Aftonbladet. tror hon gick i samma klass. Andra som fanns i samma krets var Annika Norlin (säkert) men jag minns inte om hon också läste till journalist eller om hon gick musiklinjen.
Gick alltid omkring med världens största snus under läppen.I samma klass gick också en fotomodell som hamnade i L.A. Och några killar och tjejer som var mycket äldre, kanske 35-40 och verkade hålla sig på sin kant. En långhårig Slayerfantast från norrtälje också. Mest vänstertyper men vad kan man vänta sig?Om jag hittar skivan med skolfotokatalogen kan jag slänga upp en klassbild men jag vet inte var den är.
Citera
2009-07-16, 19:22
Medlem
http://www.nwt.se/familj/article557161.ece

Hon gick på Mariebergsskolan och sedan Sundstagymnasiet i
Karlstad. Inte mkt till skvallar men....
Citera
2009-07-16, 23:57
Typiskt att det alltid ska snackas utseende och annat strunt om någon som faktiskt är begåvad och som skriver väldigt bra. Ibland ruskigt bra. Jag skulle vilja se henne skriva en samling höglitterära kortnoveller! Fan vad jag skulle köpa den boken och tigga autograf...

Citera
2009-07-17, 10:45
Medlem
ajerikssons avatar
Är det någon som vet vad som orsakade hennes pappas död?

http://www.nwt.se/familj/article557161.ece
Citera
2009-07-17, 12:51
Medlem
Dubbelespressos avatar
Oj!
Jag blir faktiskt, trots att man lider av svår internetavtrubbning, lite chockad av att läsa att Hannahs far är död. Med tanke på boken som nyss kom ut, och att de verkade ha ett nära, och speciellt, förhållande.
Hoppas hon mår okej.
Citera
2009-07-17, 13:46
Medlem
ajerikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Oj!
Jag blir faktiskt, trots att man lider av svår internetavtrubbning, lite chockad av att läsa att Hannahs far är död. Med tanke på boken som nyss kom ut, och att de verkade ha ett nära, och speciellt, förhållande.
Hoppas hon mår okej.

+1

Hon har ju inte direkt dolt sina tidigare mentala problem & hur hon tidigare försökt ta livet av sig så man hoppas ju att hon klarar av att hantera sin pappas död.
Citera
2009-07-17, 15:42
Tråkigt att din far gått bort, Hanna. Han verkade vara en skön snubbe! Beklagar uppriktigt förlusten.
Citera
2009-07-17, 15:55
Medlem
Morgonpasset i P3 är ett riktigt tramsprogram, oavsett hur intelligenta programledarna egentligen är. De pratar bara om irrelevant strunt som ingen egentligen bryr sig om. Jag tycker synd om de som är tvungna att lyssna på detta på arbetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in