2009-02-05, 17:39
Medlem
Dubbelespressos avatar
http://www.sr.se/Diverse/AppData/isi...94_180_220.jpg

Vad vet vi om henne? Var kom hon ifrån? Vad gjorde hon innan hon började förpesta mornarna?
Hon ser förvånansvärt bra ut för att vara en så irriterande radiopersonlighet.
Citera
2009-02-05, 17:50
Medlem
Pillevickens avatar
Hur som helst är ju jobbig som aset!

Jag tycker inte hon ser speciellt bra ut..
Citera
2009-02-05, 17:52
Bannlyst
Pretto.
Röker cigarr (se ovan).
Citera
2009-02-05, 18:34
Medlem
KingsBishops avatar
Har ingen aning om vartifrån hon kommer, mer än värmland. Däremot tycker jag hon är fruktansvärt rolig!
Citera
2009-02-05, 21:23
Medlem
Lance Cumsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingsBishop
Har ingen aning om vartifrån hon kommer, mer än värmland. Däremot tycker jag hon är fruktansvärt rolig!

Från Karlstad från början tror jag. Skärpt tjej men verkar lite gapig.
Citera
2009-02-05, 21:33
Medlem
krakans avatar
Hon skriver i DN. Hon brukar göra intervjuer i söndagsbilagan, kåseri på onsdagar i kulturdelen och krönika i på stan på torsdagar.

Hon skriver bra men gör sig mindre bra i radio... Jag gillade henne innan hon började gapa i radion men nu vet jag inte längre... Jag tror att värmländskan ligger henne i fatet.
Senast redigerad av krakan 2009-02-05 kl. 22:01.
Citera
2009-02-05, 21:41
Medlem
Hon har skrivit en bok som heter "Karlstads Zoologiska" och som kommer ut i år.

Jag tror att hon skrev korta krönikor från Göteborg i DN för några år sedan, men jag kan blanda ihop henne med någon annan.

Tycker i alla fall att hon är helt underbar och lyfter Morgonpasset otroligt mycket. Allt från dialekten till sättet hon låtsasstöter på nästan alla gäster oavsett kön är skitkul, helt min typ av humor!
Citera
2009-02-05, 22:36
Medlem
SuperGeezers avatar
Hanna Hellquist skriver regelbundet åt DN. Hon skriver minst en krönika i veckan och gör därtill frekvent längre intervjuer i DN Söndag, där hon bl.a andra intervjuat Carl Bildt som reagerade på att Hanna skyfflade upp en snus under läppen. Hennes krönikor har en tendens att röra sig kring hennes privatliv. Om man tycker det är intressant kan man gå in på följande länk: http://www.pastan.nu/bloggen/#uid=112&

I krönikorna får man reda på att hon:
*Är singel, men har någon "manlig" kompis som brukar slafa över.
*Har katt, så hela lgh stinker kattpiss
*Har en farsa som verkar alkad
*mm
Citera
2009-02-06, 15:34
Medlem
Breewskis avatar
Helt underbar kvinna! Skulle gifta mig med henne på stört om jag inte redan var upptagen.

Har en otroligt underbar humor.Snabb som tusan i tanken.Ovanligt intelligent.

Det verkar mest vara killar som har nåt emot henne? Såna som inte gillar självständiga/tänkande kvinnor måhända?

Hon skriver dessutom jävligt bra.

Om man tyckert att hon är jobbig,byt kanal till hjärndöda titti och fylking istället.....
Citera
2009-02-06, 16:45
Medlem
Dubbelespressos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breewski
Helt underbar kvinna! Skulle gifta mig med henne på stört om jag inte redan var upptagen.

Har en otroligt underbar humor.Snabb som tusan i tanken.Ovanligt intelligent.

Det verkar mest vara killar som har nåt emot henne? Såna som inte gillar självständiga/tänkande kvinnor måhända?

Hon skriver dessutom jävligt bra.

Om man tyckert att hon är jobbig,byt kanal till hjärndöda titti och fylking istället.....

Heh, jag antog att den skulle komma.
Jo jag är jättemisogyn, håller kvinnor tillbaka och är en stark förespråkare för Strukturell Diskriminering, som vår hemliga, manliga, konspirationsklubb heter. Också gillar jag inte folk som bräker på värmländska, avbryter andra och, helt enkelt, inte tilltalar min humor.
Brukar faktiskt lyssna på P1, så tråkig är jag. Nordegren i P1, paapoppapeeejooo.
Citera
2009-02-06, 17:15
Medlem
Lemmy666s avatar
Totalt iq-befriad människa.Tyvärr är det omöjligt att lyssna på morgonpasset numera.
Citera
2009-02-06, 17:15
Medlem
Hon är väl den bättre av programledarna där tycker jag. Men hela det där programmet håller ju på att förfalla. Men hon har i alla fall jobbat med Clas Svahn hörde jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in