2009-03-27, 17:16
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelespresso
Jag har börjat gilla både Kodjo och Hanna.
Men det säger kanske mer om mitt jobb än om programmet och personerna.

hehe byt jobb fort som fan, själv blev enklare att byta station!
fan jag saknar olle garp på radion.. mhh men hanna e rätt het
Citera
2009-03-27, 20:02
Medlem
Dubbelespressos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felixthecat
hehe byt jobb fort som fan, själv blev enklare att byta station!
fan jag saknar olle garp på radion.. mhh men hanna e rätt het

Jag vägrar byta station. Det är till P1 isåfall, men jag blir så deprimerad av att höra ordet kris var fjärde sekund. Får börja lyssna på ljudböcker.
Citera
2009-03-27, 21:26
Medlem
ljung_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felixthecat
håller med!! värst e ju den svarta snubben, han e så jävla värdelös fattar inte hur han har blivit uttagen av ledningen..

hanna har en jävligt jobbig dialekt, men rätt skön att lyssna på jämfört med dom andra två. jag skulle inte banga och sätta på henne bara hon håll käften under tiden

Anledningen till att dem två blivit inkvoterade till morgonpasset beror nog på att SR vill framstå som mångkulturellt och mans-diskriminerande.

Bästa morgonpasset programmen tycker jag var när Olle Garp och Emily Asserbäck (som är rätt het!) sände.
Citera
2009-03-28, 15:47
Medlem
Dubbelespressos avatar
Vad heter hon den läspande tjejen som brukar besöka Hannah ibland? Eller är det i P3 musik kanske? Hon som läser sociologi eller nåt och brukar ta upp typ, konspirationer och ordnar och annat, nån som vet?
Citera
2009-03-28, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goriot
Jag hänger på. En missionären då så jag får titta
på hennes vackra ansikte...

Tar hon den i 2:an tror ni?
Citera
2009-03-28, 20:25
Medlem
Stekt bacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KåEss
Någon som kommer ihåg det gamla tecknade barnprogrammet "Vera, Ellen och Cecilia", har för mig att det var med i Fem myror. Hanna låter exakt som tanten Vera, trodde att det var hon först

Berättarrösten i "Ellen, Vera och Cecilia" är Monica Zetterlund som ju också är från Karlstad (eller kanske Karlskoga).
Citera
2009-03-28, 20:48
Medlem
Hellmuths avatar
Önskar att dom kunde byta båda kvinnliga programledarna på morgon passet . Dom är så jävla dåliga och har förstört programet.
Citera
2009-03-28, 22:26
Medlem
chromacors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellmuth
Önskar att dom kunde byta båda kvinnliga programledarna på morgon passet . Dom är så jävla dåliga och har förstört programet.
Och du menar att den manlige "programledaren" Kodjo är bättre då, när han bräker på med sin förställda engelska och tror att han är Eddie Murphy?

Jag får fan lust att självmordsbomba SR när jag hör hans infantila babblande i radion, han är bara snäppet bättre än Morgonpassets forne programledare Peter Erixon, världens utan tvekan sämste radiopratare, alla tider.

Hanna Hellquist är ju intelligent, roligt burdus och sexig och är ju betydligt mer avkopplande att lyssna på än Kodjo "Eddie Murphy" Akolor, trots sitt dialektala handikapp.
Citera
2009-03-29, 00:12
Bannlyst
Om hon bara lärt sig snacka ordentlig svenska så hade hon helt klart varit PSB. Någon som vet varför hon pratar så himla fult??? Är det någon sorts gimmick för att skrämma bort killar förutom de mest desperata som sätter på vilken tjej som helst, då de inte kan få någon annan (som fetton som Anna Book, Sarah Dawn Finer och Gry Forssell exempelvis)
Citera
2009-06-22, 14:58
Medlem
Mjölkmustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Någon som vet varför hon pratar så himla fult??? Är det någon sorts gimmick för att skrämma bort killar förutom de mest desperata som sätter på vilken tjej som helst, då de inte kan få någon annan (som fetton som Anna Book, Sarah Dawn Finer och Gry Forssell exempelvis)
Det kallas dialekt.. När hon började på DN märkte hon att folk som ringde till henne på redaktionen kände sig mer lugna och trygga när hon pratade värmländska. Effektivt eftersom de då också öppnade upp sig mer för henne

Sommarpratare idag.
http://www.sr.se/sida/default.aspx?P...=2071&nyheter=
Citera
2009-06-22, 16:26
Medlem
Dubbelespressos avatar
Gry Forsell är kokande het, inget ont om henne nu.

Har någon läst Hannahs bok? Vad är kontentan av den?
Citera
2009-06-22, 20:51
Medlem
bullruns avatar
Det är kåserier om hennes far och uppväxten i och runt Karlstad.Lättläst,rolig dock lite väl snäll mot hennes pappa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in