2013-12-05, 20:44
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Ja det är riktigt skönt. Förlorat den känslan har jag, allt för beroende och tolerant just nu så ska trappa ner det lite så att man kan ha det så där gött igen.
Toleransen på Lyra stiger sjukt fort!
Citera
2013-12-05, 22:56
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Toleransen på Lyra stiger sjukt fort!

Ja det går fort som satan. Det beror på vilken effekt man vill ha ut dock. Jag gillade inte effekten i början, men en massa svajj hit och dit när jag försökte röra mig. Nuförtiden kan jag köra 900-1200mg 3 dagar i rad och få ungefär samma effekt, sen får man ta det lugnt. Men de avtändningar jag får nuförtiden är så fruktansvärda alltså. Ska verkligen försöka ta det lugnt nu och trappa ner så att jag kan komma tillbaka dit jag var för ett år sedan, för jag vet att jag kan komma tillbaka dit då jag var där ett kort tag för några månader sedan tills det barkade igen.

EDIT: Effekten jag får är mer en stark eufori, nästan liknande MDMA förutom att jag mest känner det i magen och så ryser jag när jag lyssnar på viss musik osv. Och så gör det mig väldigt pratglad, motiverad osv. Ganska tjackigt med mer eufori.
Citera
2013-12-05, 23:42
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ja det går fort som satan. Det beror på vilken effekt man vill ha ut dock. Jag gillade inte effekten i början, men en massa svajj hit och dit när jag försökte röra mig. Nuförtiden kan jag köra 900-1200mg 3 dagar i rad och få ungefär samma effekt, sen får man ta det lugnt. Men de avtändningar jag får nuförtiden är så fruktansvärda alltså. Ska verkligen försöka ta det lugnt nu och trappa ner så att jag kan komma tillbaka dit jag var för ett år sedan, för jag vet att jag kan komma tillbaka dit då jag var där ett kort tag för några månader sedan tills det barkade igen.

EDIT: Effekten jag får är mer en stark eufori, nästan liknande MDMA förutom att jag mest känner det i magen och så ryser jag när jag lyssnar på viss musik osv. Och så gör det mig väldigt pratglad, motiverad osv. Ganska tjackigt med mer eufori.
Ja, det är jävligt skön effekt på det! kan jag hålla med om.
Jag tycker att effekten är likt känslan man får av Opiater.

Jag önskar dig verkligen lycka till med nedtrappningen!

Mvh! / stone..
Citera
2013-12-06, 08:08
Bannlyst
1000mg till morgonkaffet och öppenvården
Citera
2013-12-06, 13:28
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Ja, det är jävligt skön effekt på det! kan jag hålla med om.
Jag tycker att effekten är likt känslan man får av Opiater.

Jag önskar dig verkligen lycka till med nedtrappningen!

Mvh! / stone..

Ja allt blir ju så mjukt och skönt också, väldigt härligt.

Tack så mycket min vän! Det kommer väl ta ett litet tag, men det kommer nog gå bra.
Citera
2013-12-06, 13:37
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ja allt blir ju så mjukt och skönt också, väldigt härligt.

Tack så mycket min vän! Det kommer väl ta ett litet tag, men det kommer nog gå bra.
Det här kommer du allt och fixa ska du se!

Mvh!
Citera
2013-12-06, 13:51
Medlem
Skullheads avatar
Hur är det att fylla på lyrican? köpte på mig en del 150mg, har absolut ingen tolerans, så 300 blir jag helskön på, men låt oss säga jag vill ta dom nu, kan jag fylla på med ytterligare 300 ikväll när det börjar dala? och förlänga effekten
Citera
2013-12-06, 17:58
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Hur är det att fylla på lyrican? köpte på mig en del 150mg, har absolut ingen tolerans, så 300 blir jag helskön på, men låt oss säga jag vill ta dom nu, kan jag fylla på med ytterligare 300 ikväll när det börjar dala? och förlänga effekten

Ja det går bra.
Citera
2013-12-07, 16:07
Medlem
Är 300 mg/ 28 kr ett ok pris tro?

Medicinen har ju blivit fett jävla dyr nuförtiden så vill få tag på det billigaste.
Citera
2013-12-07, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipmodes
Är 300 mg/ 28 kr ett ok pris tro?

Medicinen har ju blivit fett jävla dyr nuförtiden så vill få tag på det billigaste.

Helt ok pris.
Citera
2013-12-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Helt ok pris.

Grymt! Passade på att göra ett köp, känns som ett värt pris. Är ju dessutom rätt svårt att hitta någon som vill sälja nuförtiden.
Citera
2013-12-08, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flipmodes
Grymt! Passade på att göra ett köp, känns som ett värt pris. Är ju dessutom rätt svårt att hitta någon som vill sälja nuförtiden.

Här i byn där jag bor får man ge 40kr st för 300mg. Så 28kr är riktigt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in