2013-11-28, 00:17
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troettajag
Jag fick det för att lindra abstinensen efter mitt missbruk av benso. Nu får jag det för att jag mår bra av det. Enkelt. Hitta bara rätt läkare
Anledningen på etiketten: Oro
Låter som att du bara har hoppat över till ett annat beroende.
Citera
2013-11-29, 13:41
Medlem
75 mg morgon & kväll, ja jag är möjligtvis beroende men denna lilla mängd får min oro att släppa och jag känner mig helt klart gladare av denna dos. (har prövat vara utan)
Citera
2013-11-29, 20:54
Medlem
tryckte i mig 1400mg lyrica nu . Kan man blanda me nån benzo för att göra de roligare?
Citera
2013-11-29, 22:32
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
75 mg morgon & kväll, ja jag är möjligtvis beroende men denna lilla mängd får min oro att släppa och jag känner mig helt klart gladare av denna dos. (har prövat vara utan)
Okej, sen får du tolerans och måste öka dosen med Lyra.
Citera
2013-12-01, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Okej, sen får du tolerans och måste öka dosen med Lyra.

Du va mig en bitter jävel, jag vet att toleransen ökar på även lyrica. Men jag äter den för att jag mår bra av den inte för att flumma längre, än sen om den ökar i tolerans & jag kanske får de jobbigt att gå av från den? När saker och ting börjar ljusna för mig, jag hittar ett nytt jobb, och kommer över min depp. Är jag beredd att ta den smällen. Sluta nu påpeka vad jag skriver, eller undervisa mig. Eller va du försöker göra.
Citera
2013-12-01, 13:28
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Du va mig en bitter jävel, jag vet att toleransen ökar på även lyrica. Men jag äter den för att jag mår bra av den inte för att flumma längre, än sen om den ökar i tolerans & jag kanske får de jobbigt att gå av från den? När saker och ting börjar ljusna för mig, jag hittar ett nytt jobb, och kommer över min depp. Är jag beredd att ta den smällen. Sluta nu påpeka vad jag skriver, eller undervisa mig. Eller va du försöker göra.
Ja ja, önskar dig lycka till i alla fall.
Citera
2013-12-02, 21:09
Medlem
Stilnoctpeniss avatar
Hur länge sitter effekten i om man tar runt 500-600mg, kan tillägga att jag blir väldigt hög av den dosen.
Citera
2013-12-03, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Hur länge sitter effekten i om man tar runt 500-600mg, kan tillägga att jag blir väldigt hög av den dosen.

Jag blev också ganska hög på den dosen när jag åt det i rus syfte låt säga 8-12 timmar kanske. Svårt att säga när de går av.
Citera
2013-12-04, 01:52
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnoctpenis
Det tar ett par timmar innan du får full effekt utav det. Det sitter i väldigt länge tycker jag!

Brukar oftast vakna riktigt skön dagen efter med! Vilket jag inte klagar på.
Citera
2013-12-05, 11:21
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Det tar ett par timmar innan du får full effekt utav det. Det sitter i väldigt länge tycker jag!

Brukar oftast vakna riktigt skön dagen efter med! Vilket jag inte klagar på.

Ja det är riktigt skönt. Förlorat den känslan har jag, allt för beroende och tolerant just nu så ska trappa ner det lite så att man kan ha det så där gött igen.

För er som är lite toleranta och inte krampar osv, kan jag rekommendera att blanda med E/MDMA i måttlig mängd, det gav mig en rejäl skjuts förra gången, men det är nog ganska individuellt som alltid med Lyrica. Men det är väl kramprisken alt oväntade reaktioner man får akta sig för _tror_ jag. Så var väldigt försiktiga isf.

Kan tillägga att även där tog lyrican bort nästan alla bieffekter av ATn dagen efter.
Senast redigerad av Risplockarn 2013-12-05 kl. 11:28.
Citera
2013-12-05, 14:45
Medlem
Saknar lyren lide, men tänkte låta alla AT symptom gå över helt först. Kan bli en nyårsdos maybeee
Citera
2013-12-05, 17:31
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Saknar lyren lide, men tänkte låta alla AT symptom gå över helt först. Kan bli en nyårsdos maybeee

Hur beroende är du? Vilka symptom får du och när dyker de upp?

För mig är det olika, just nu pga djup depp tar jag mycket mer och oftare än mitt schema tillåter mig (varannan dag i vanliga fall, funkade skitbra förut, ingen AT) så första dagen mår jag oftast riktigt risigt med otrolig paranoia, huvudvärk med en känsla av elektricitet som sprakar runt huvudet, stickigt liksom, staaaark ångest över allt möjligt, väldigt fysiskt svag och kan oftast inte sova alls. Andra dagen vaknar jag oftast (om jag somnat) och mår mycket bättre, sen mot kvällen börjar jag få den riktiga abstinensen, men dag 3 har jag aldrig lyckats komma till på flera år.
Senast redigerad av Risplockarn 2013-12-05 kl. 17:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in