Citat:
Ursprungligen postat av
Underdark
Du säger att du tar 75-150mg. Hur kan du känna något rus på en sådan låg dos? Jag måste ta minst 600mg för att få ett ordentligt rus med eufori och den där riktiga lyricakänslan. Då kan jag gå i en månad utan någon lyrica alls och måste ändå ta den mängden för att få ett bra rus. Brukar endast sporadiskt, mest på krogen för att slippa dricka så mycket alkohol(väldigt ekonomiskt och mindre baksmälla!)
Pröva att ta en liten högre dos och se om du får den där sköna känslan, bara du ser till att inte ta det för ofta. Lyrica har en av de mest hemska avtändningar jag varit med om, det är inte värt det. Sporadiskt bruk eller ingenting anser jag när man berusar sig med detta preparat.
Hoppas du får ut något av det! Får du inte det så bör du sluta med det, onödigt att kasta i sig saker man inte får ut någonting av.
Under min tidigare självmedicinering så började jag direkt med 300mg och landade oftast på 450mg/dygn.
Är nästan två år sedan den perioden och har bara tagit ett fåtal sporadiska intag sedan dess.
Då med tanken att jag ska vara lite mer ansvarsfull och därav de låga doserna.
Är nog som du säger att 75-150mg är en dos som man får mindre trevliga biverkningar av medans välmåendet och euforin uteblir.
Hade inga problem att trappa ner mitt två månaders dagliga bruk av 450mg, tog två veckor och jag mådde ganska bra.
Men får lättare förskylningssymtom efter bara några dagarns användande av låga doser, så visst är det en kraftfull drog.