2009-02-21, 23:38
  #1225
Medlem
Roygbivs avatar
Jag tror jag lyckades klämma i mig ungefär en karta igår. Sen gick jag ut för att ta en öl. Efter en öl var min koordinationsförmåga så dålig att jag ramlade in i en buske och inte kunde gå rakt. Servitriserna på ölhaket vägrade ge mig mer alkohol
Citera
2009-02-22, 09:40
  #1226
Medlem
Bylwes avatar
Hahaha jaaa de låter som Lyrica o alkohol de där! Problemet är bara de att de är svårt o avsluta något som man påbörjat...
Citera
2009-02-22, 12:39
  #1227
Medlem
Slingshots avatar
Själv trillade jag omkull sist på lyrica, fick en jävla skrapsår på armbågen.
Citera
2009-02-22, 19:46
  #1228
Medlem
Roygbivs avatar
Tog 750 mg för några timmar sen. Men känner av nada. Tecken på tolerans så jag ska hålla upp nån vecka nu.
Citera
2009-02-22, 21:32
  #1229
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Tog 750 mg för några timmar sen. Men känner av nada. Tecken på tolerans så jag ska hålla upp nån vecka nu.

Jag blir nog tvungen att ändra det jag skrev ovan. Det kickade in helt plötsligt och nu vinglar jag som fan när jag går.
Citera
2009-02-22, 22:19
  #1230
Medlem
Roygbivs avatar
Är det nån annan här som får nån skum grej med synen så det liksom blixtrar till då och då. Jag kan också få lite lätta hallucinationer, som att saker rör sig lite eller att det står en skugga bakom mig.
Citera
2009-02-23, 00:01
  #1231
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Roygbiv>>> Jag får också så.. Skitirriterande.
Sen undrar jag vad det är för jävla cp-ryck man får efter ett tag. Helt plötsligt kommer en arm flygandes liksom.
Citera
2009-02-23, 00:15
  #1232
Medlem
Himmler!s avatar
Det här passar bättre i tripp/rusrapporter, och det finns dessutom redan lyricatrådar. Tråd låst.

Mod.
Citera
2009-02-24, 18:03
  #1233
Medlem
Roygbivs avatar
Varför måste det ta sån jäkla tid innan de slår? Känns som om de tar en hel del omvägar innan de når blodströmmen
Citera
2009-02-24, 20:08
  #1234
Medlem
Roygbivs avatar
Är det fler än jag som får lite smått hallisar på lyrica. Jag sitter och röker och min askkopp kryper iväg från mig. Var tvungen att hålla i den. Sen får jag riktiga mongoryck hela tiden, ligger och försöker slappna av men armar och ben flyger kors och tvärs.
Citera
2009-02-24, 21:09
  #1235
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Är det fler än jag som får lite smått hallisar på lyrica. Jag sitter och röker och min askkopp kryper iväg från mig. Var tvungen att hålla i den. Sen får jag riktiga mongoryck hela tiden, ligger och försöker slappna av men armar och ben flyger kors och tvärs.

Joo absolut, tangentbordet lever sitt eget liv, annsktena på msm kommer ut från skärmen,,, snortade 1200mg + 70 mg stilnockt.
Citera
2009-02-24, 21:11
  #1236
Medlem
monkfishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monkfish
Joo absolut, tangentbordet lever sitt eget liv, annsktena på msm kommer ut från skärmen,,, snortade 1200mg + 70 mg stilnockt.


Edit: Blunda med ett öga so kan man
fokusers en stund ialf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in