Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Är det fler än jag som får lite smått hallisar på lyrica. Jag sitter och röker och min askkopp kryper iväg från mig. Var tvungen att hålla i den. Sen får jag riktiga mongoryck hela tiden, ligger och försöker slappna av men armar och ben flyger kors och tvärs.
Joo absolut, tangentbordet lever sitt eget liv, annsktena på msm kommer ut från skärmen,,, snortade 1200mg + 70 mg stilnockt.