Citat:
Ursprungligen postat av
Nordwind98
Jag brukade Lyrica varje 36 timmar i två år och i slutet i doser så höga som 2-3G. Jag var alltid nedstämd dagarna utan och vart jag flera dagar + utan kommer det hålla sig i en vecka eller två. Vänta ALLTID 36 timmar innan du tar en ny dos så kommer du inte bli fysiskt beroende och lida utav absitnens. Jag led aldrig utav fysisk abstinens under mitt två åriga missbruk.
Negativa bi effekter jag led utav under mitt missbruk var dåligt minne, sämre vokabulär, glömde ord ofta osv., slapp kuk, dålig balans, och den gjorde mig väldigt impulsiv. Men allt detta blev normalt igen efter jag slutade.
Obs. att i min erfarenhet sjunk inte toleransen för att du tar uppehåll. Till slut är det knappt värt att punda det längre för effekten är inget som i början.
Tack för svar! Har endast tagit 3 x 300mg sedan den 16/9 och tog sista den 21/9.
Har i stort sett varit sängliggandes sedan 16/9, men efter att jag tog min sista den 21/9 har jag återhämtat mig fort. Har tillochmed orkat spela datorspel idag.
Känns som jag kommer vara helt återställd lagom till helgen, vilket känns skönt.
Har otroligt svårt att sova dock, och svettas floder de få timmarna jag får sova. Självklart är jag sugen på att trycka i mig 3-5 stycken och svänga loss ordentligt och sova. Men snart blir det bättre.
Hoppas på en bättre natt inatt!