2017-09-18, 01:11
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eutychos
Dövar smärtan och hjälpa mot min ångest.

Det torde vara betydligt längre tid för verkan mot ångest etc.. antar jag iaf.
Citera
2017-09-18, 10:57
Medlem
Phosphoruss avatar
Halloj! Nu sitter man i en taskig sist. Har en fråga angående lyrica at.

Har käkat lyrica dagligen i ca 3 veckor på en dos 300mg-2 gram om dagen. Är nu på runt 10e dagen utan lyrica och jag slutade tvärt. Hur länge håller sån här avtändning i sig när man kört bara i en period av ca 3 veckor.

Sen andra frågan är ifall avtändningen förvärras om jag skulle käka tramadol någon dag då jag har tandvärk. Vill helst försöka göra avtändningen så kort som möjligt så vill veta ifall användning av tramadol kan förvärra och förlänga situationen? Mvh
Senast redigerad av Phosphorus 2017-09-18 kl. 11:09.
Citera
2017-09-18, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus

Har käkat lyrica dagligen i ca 3 veckor på en dos 300mg-2 gram om dagen. Är nu på runt 10e dagen utan lyrica och jag slutade tvärt. Hur länge håller sån här avtändning i sig när man kört bara i en period av ca 3 veckor.

Sen andra frågan är ifall avtändningen förvärras om jag skulle käka tramadol någon dag då jag har tandvärk. Vill helst försöka göra avtändningen så kort som möjligt så vill veta ifall användning av tramadol kan förvärra och förlänga situationen? Mvh

Inte testat själv men hört att tram ska funka bra mot lyrica-at. Som sagt inte testat dock!
Citera
2017-09-18, 16:51
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phosphorus

Ja, opiater kan hjälpa.. Om du inte har tolerans mot opiater öht, så köp _en_ Sub.. den lär ta bort det mesta av den fysiska abstinensen. Deppigheten lär du få rida ut, om du inte skaffar benzo..
Bli inte torsk på dessa preparat dock!
Citera
2017-09-19, 00:20
Medlem
Saknar min lyr fruktansvärt mycket. Men glad att jag är från den, gjorde så mycket dumt på höga dosor. Tog mej runt 1år att bli fri från den.
Citera
2017-09-19, 19:13
Medlem
AnaFoxs avatar
Jävla lyrica asså kan knappt gå rakt 😂
Peace love and underground 😎💯👍
Citera
2017-09-20, 00:17
Medlem
Hur mkt bör en nybörjare käka för ett nice rus?
Citera
2017-09-20, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0caina
Hur mkt bör en nybörjare käka för ett nice rus?

Prova 600mg.
Citera
2017-09-20, 09:33
Medlem
angestmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyselektrikern
Prova 600mg.

Om man bara ska vara hemma och kolla på TV, 300mg om man ska gå utanför dörren.
Citera
2017-09-20, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av angestmannen
Om man bara ska vara hemma och kolla på TV, 300mg om man ska gå utanför dörren.

Ja, det är fruktansvärt svårt att ge tips då det är så olika från person till person. Man vill ju inte krampa men man vill ju må så gött som möjligt
Citera
2017-09-20, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnaFox
Jävla lyrica asså kan knappt gå rakt 😂
Peace love and underground 😎💯👍

Var försiktig med och ta stora mängder Lyrica åt gången, man
kan få kraftiga krampanfall.
Citera
2017-09-20, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Saknar min lyr fruktansvärt mycket. Men glad att jag är från den, gjorde så mycket dumt på höga dosor. Tog mej runt 1år att bli fri från den.

Har du kommit så långt, så börjar aldrig mer med det rävgiftet igen. Jag tar det själv av läkaren sedan 2011, men i låga doser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in