2017-03-21, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Du behöver inte mortla det, vik ett papper och lägg kristallerna där och häll ner det under tungan. låt det smälta där så är du bäng inom 20 minuter..
Bra tips, tackar! Smaken är sådär iof. Men du menar att du tar det sublingualt, dvs du sväljer så lite som möjligt?
Citera
2017-03-21, 22:36
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Bra tips, tackar! Smaken är sådär iof. Men du menar att du tar det sublingualt, dvs du sväljer så lite som möjligt?

Ja precis du låter det bara det ligga där utan att röra på tungan tills det har lösts upp och smält in.. tar mellan 5-10 min så det är inte sålänge du behöver hålla käften
Citera
2017-03-22, 00:09
Medlem
No6s avatar
Jag råkade öppna en Lyrica-kapsel och lite pulver rann ut, stängde snabbt igen kapseln igen. Kan jag ta kapseln som vanligt? Tänkte om man "brytit" sönder något och jag borde ta pulvret istället

En annan fråga. Jag tar endast Lyrica en eller max två gånger i veckan på doser kring 150-300 mg mot ångest. Jag har läst lite skrämmande inlägg på olika forum om folk som fått sämre syn/dimsyn av Lyrica, går detta över efter man slutat? Såg en skrämmande video där en kille pratar om permanenta synskador: https://www.youtube.com/watch?v=JDIQe4CV61Q
Citera
2017-03-22, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag råkade öppna en Lyrica-kapsel och lite pulver rann ut, stängde snabbt igen kapseln igen. Kan jag ta kapseln som vanligt? Tänkte om man "brytit" sönder något och jag borde ta pulvret istället

En annan fråga. Jag tar endast Lyrica en eller max två gånger i veckan på doser kring 150-300 mg mot ångest. Jag har läst lite skrämmande inlägg på olika forum om folk som fått sämre syn/dimsyn av Lyrica, går detta över efter man slutat? Såg en skrämmande video där en kille pratar om permanenta synskador: https://www.youtube.com/watch?v=JDIQe4CV61Q

Det är bara ta kapseln. Om du aldrig öppnat en kapsel så kan jag informera om att det bara är lyrica där i. Det är ej modifierad utsöndring så du har ej gjort sönder något.
Citera
2017-03-22, 10:37
Bannlyst
Är det bara jag som blir överdrivet snorig på lyrica? Undrar va de beror på!
Citera
2017-03-22, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Är det bara jag som blir överdrivet snorig på lyrica? Undrar va de beror på!

Det blir jag också. Har funderat på samma sak. Ibland vid höga doser (över 1,5g) har jag haft blod i snoret. Förmodligen inte så nyttigt.
Citera
2017-03-22, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Du behöver inte mortla det, vik ett papper och lägg kristallerna där och häll ner det under tungan. låt det smälta där så är du bäng inom 20 minuter..
Skumt, testade detta idag, hände nästan inget.. Det borde ju funka, nånstans borde det ta vägen.
Citera
2017-03-23, 02:20
Medlem
Det ställs så mycket frågor. Testa er fram. Tryck i er så mycket ni kan av allt ni kommer över, det är så man lär sig, fuck alla faktatroll. Det är för sweet, dör man så dör man men så länge man gick all in så ska man vara stolt.

Så har jag alltid resonerat fram till 3v sedan när jag tog en överdos på yayo och var över på andra sidan och vände innan jag kom tillbaks.

Nu vet jag min maxningsnivå. Man måste hitta den för att kunna skeva to the limit.

Det ska va gött o leva, annars kan det kvitta.
Fint o leva, flippa o bli skeva!
Senast redigerad av scarecrow66 2017-03-23 kl. 02:36.
Citera
2017-03-23, 10:06
Medlem
FiffelMonas avatar
Om allt går som det ska så har jag lyrica och diazepam i eftermiddag som jag kan käka lite extra av. Kommer att ta tillsammans med varor och enbart idag då jag måste spara lyrica/bens så jag dels har låg tolerans och större mängd droger.

Hur funkar det om jag tar ca 60-70mg diazepam idag på eftermiddagen? Kommer jag ha mycket högre lyricatolerans dagen efter? Isf, hur pass mycket mer lyrica måste jag ta?

Har idag ingen tolerans alls på lyrica eller benso, men är van vid att käka höga doser

Citat:
Ursprungligen postat av No6
Nej, det ska inte spela någon roll. Du vill åt pulvret i kapseln, sen spelar det ingen roll hur du väl tar det (häller upp i ett litet glas och tar en shot, "bombar" inlindat i papper, tugga sönder kapsel etc etc)!
Senast redigerad av FiffelMona 2017-03-23 kl. 10:09.
Citera
2017-03-23, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scarecrow66
Det ställs så mycket frågor. Testa er fram. Tryck i er så mycket ni kan av allt ni kommer över, det är så man lär sig, fuck alla faktatroll. Det är för sweet, dör man så dör man men så länge man gick all in så ska man vara stolt.

Så har jag alltid resonerat fram till 3v sedan när jag tog en överdos på yayo och var över på andra sidan och vände innan jag kom tillbaks.

Nu vet jag min maxningsnivå. Man måste hitta den för att kunna skeva to the limit.

Det ska va gött o leva, annars kan det kvitta.
Fint o leva, flippa o bli skeva!
Gillar man livet OCH droger så tar man det jävligt försiktigt.

Tycker det är oansvarigt att uppmana till att ta ut svängarna när det kommer till att dosera droger.

När det kommer till lyrica är det jävla onödigt att ta monsterdoser, många är ute efter de subtila effekter från lyrica. Jag gillar verkligen inte att ha tagit för mycket L.
Citera
2017-03-23, 16:00
Medlem
Försöker sluta med lyrica och fått Primperan utskrivet mot illamåendet, men nu vill inte läkarn skriva ut det mer. Jäkligt konstigt för mer lyrica kan jag få men inte Primperan. Nån som vet nåt annat som hjälper mot illamåendet?
Citera
2017-03-24, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Hur hanterar ni avtändningen? Den är vidrig och söker tips på hur man hanterar den bäst 😊
Den går inte att hantera. Jag blev häktad efter 2 månaders överdrivet intag av lyrica, 3-6g om dagen.

Jag var inte alls beredd på avtändningen och blev så djävla pissdålig efter 2 dagar utan någon lyrica alls. Det är nu snart 2 månader sedan jag klev av och först nu som jag börjat må bra igen. Den segaste och vidrigaste AT'n jag varit med om, det släpper ju aldrig liksom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in