Citat:
Ursprungligen postat av kanakastre
En fråga; Var odlar ni någonstans? Hur vågar ni sitta och snitta vallmokapslar? Ser inte folk vad ni sysslar med?
Länge leve den svenska glesbygden
Fan vilken knäckande dag!
Kollade sedan till en av mina stealth odlingar som jag inte kollat till sedan jag åkte på semester. Och vad möter mig? 5 kvadratmeter med plantor, så jävla efterblivna och muterade att Fredrik Reinfeldt skulle se ut som normal bredvid dem!
Dem var mellan 20 och 40 centimeter höga och alla hade blommat klart! Små tunna och veka var dem allihopa, växte tätt så in i helvete. Innan jag åkte var dem inte ens i salladstadiet, vips blommar dem klart på två veckor!
Skulle tro att detta beror ljus,- och platsbrist. Ska prova att koka ur något ur något kul ur detta någon dag. Plockade även ut ett par kapslar. Med diametrar mellan 0,5-2,0 cm
Sedan nästa nederlag. Jag och en polare satte i oss allt opium jag skördat under dagen, kanske ett gram, m.h.a vaporizer. Men inte det minsta hände! Inte ens en liten placebo tripp! Tillråga börjar ett par anda polare kalla oss för pundare
Får väl bli te härnäst. Hur många 3-5 cm kapslar kan var vettigt för en 190-195 cm lång persson som väger 85 kg?