Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
har spritt ut massor av frön lite överallt men det ser dåligt ut
har en blomlåda som det växer för fullt i... bra det!
tur också att jag sparade ett paket med frön... får strö ut lite idag!
hoppas att dom hinner komma upp!
hemoglobin hur många frön spred du ut?
1 påse danish flagg och 1 påse med pionvallmo och nu har det kommit upp små vallmo som grott nu senare, har två påsar danish flagg till men är osäker på om dom kommer att bli färdiga!!
vad tycker ni skall jag plantera dom oxå??
MVH Johan
var just ute och kollade plantorna och det var blommknoppar på de flesta nu,, vissa dom största har kommit lite längre, blommar nog om några dagar!!

kommer att bli vacker härute! dom sitter tätt tätt,,
ytan är cirka 4-5 lång och 1.5 m bredd och det är tjockt med plantor som växer i en tjock jordbädd med sandblandad jord!!
"This is gonna be good" för att citera kocken i Licens to grill!!