Citat:
Ursprungligen postat av Triacetylmorfin
Har aldrig hört att man skulle göra eterneller av några andra vallmosorter än somniferum, men varför inte slänga upp en bild?
Nja han har bara sparat dom för fröna typ. De är torkade plantor/kapslar. Jag gjorde té på 11-12 kapslar nu och drog i mig, hoppas jag överlever.
Är rätt säker på att det är somniferum men inte 100. Finns det några andra som är giftiga? bara hålla tummarna för att det inte var såna isf.
För övrigt har jag provat rätt mycket opioder förut.