Citat:
Ursprungligen postat av ansell
Japp... jag köpte nyligen 20 frön av Papaver Somniferum Red Pom Poms på tradera för 18kr... aldrig sett eller hört något liknande namn förut... nån här som har en erfarenhet av Red Pom Poms?
Potent?.. dåligt köp?..
Nä men det lär då funka, det är ju somniferum.
Ja, dem hade vit lila papaver somniferum på tradera förut. " tasmanian "
Så det fanns där också, billigt var det dessutom.
Nä men det är ju bara att odla dem.
Är du missnöjd så kan du ju sälja vidare frön efter skörd.
Så då har du ju gått i vinst.
Så spela roll om det blev dåligt eller inte.
Men du lär nog känna av något på dem.
Obs, man får ju frön så det räcker efter en odling.
PS: Ansell din bild på skriet är fin.
Men jag får ångest så fort jag ser på skriet.