Okay bra info! till exempel att det heter latexen och inte latexet
Men okay...haha jo jag får se hur lång tid jag kan spara mitt te...En kopp ett rus... Men jag måste säga att det inte är speciellt euforiskt, alltså i huvudet, mest bara behagligt för kroppen... Däremot om jag röker en hit gräs till det så blir det fan lite allt möjligt knas!

Väldigt gooo mix!
Håller just nu på att göra en Green Dragon(gräs sprit) hemma, funderar på om man kanske ska lägga i den lilla mängden latex i den Green Dragon beredningen bara för att knasa till det lite