2011-04-17, 03:46
Medlem
Sletenkatts avatar
Haha. Blockerade precis Nocs ulti med Trundles Pillar of shit. Såg as kul ut när han bara studsa tillbaka och inte kunde komma förbi haha.
2011-04-17, 03:57
Medlem
n3vs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
någon som kan rekomendera två roliga champs att spela bäng?

Att spela bäng? Det borde vara varenda champ isåfall :P
2011-04-17, 06:45
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chicki
någon som kan rekomendera två roliga champs att spela bäng?

Tkr verkligen rammus är the shit när man är stukad. Han är så jävla enkelspårig liksom, inte mycket att fokusera på liksom
2011-04-17, 09:46
Medlem
Artmanns avatar
Hur kan dessa vara de populäraste bannsen när jag lirar?
Nocturne, Morde, Karthus, Trynd och Rammus.

Rammus kan kanske vara värd men resten känns meh.
2011-04-17, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Artmann

de är inte vanliga på "top elo" men på avg. low elo är dessa gubbar RIKTIGT jobba, såvida laget inte VET hur man disablar dem, vilket gör dem till en dålig gubbe
2011-04-17, 11:49
Medlem
Är det någon annan som har en latency på cirka 400-500 när ni spelar lol?
Detta problemet uppstår när jag spelar på EU servern, då spelen skickas till US servern, som jag har förstått det.
Men det konstiga här är att jag verkar alltid vara den enda i mitt lag som är drabbad av problemet, alla andra verkar ligga på en latency runt 100, vilket är relativt normalt.
Själv ligger man som sagt på 400, och har mellan 1-2 secs delay på allt, inte så jävlar lätt att spela då.
Inget fel på internet eller datorn, men enda laggar det som fan...
2011-04-17, 12:01
Medlem
flaxbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prtlrd
Är det någon annan som har en latency på cirka 400-500 när ni spelar lol?
Detta problemet uppstår när jag spelar på EU servern, då spelen skickas till US servern, som jag har förstått det.
Men det konstiga här är att jag verkar alltid vara den enda i mitt lag som är drabbad av problemet, alla andra verkar ligga på en latency runt 100, vilket är relativt normalt.
Själv ligger man som sagt på 400, och har mellan 1-2 secs delay på allt, inte så jävlar lätt att spela då.
Inget fel på internet eller datorn, men enda laggar det som fan...

Har du Banhof som internetleverantör?
Fler folk har klagat på det och tror alla de hade Banhof, så kan bero på det

EDIT:
Oj det stod bara 2 sidor bak i tråden... Det är tydligen pga banhof
2011-04-17, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multicriminal
För er som klagar på den ryska andelen som spelar.. svenska kids måste nog vara värst på detta spel, aldrig blivit så förnedrad på ett ranked game, där av slumt alla var svenskar som redan tjafsa vid champ select.

Just saying.
Inga ryssar kan spela. Hamnade precis i en match med två stycken. De spelade TF och Amumu, jag spelade Sona, Irelia jungle och en Vlad. TF och Amumu tar givetvis top, Vlad tar mid och jag blir lämnad ensam solo bot. Försöker förgäves få Amumu att komma bot så att TF kan solo-lanea mot Alistar och låta mig göra någon nytta iallafall.

Enda man får tillbaka i chatt är "fuck off idiot" och sen börjar de skriva på ryska till varandra igen. Tur nog junglade våran Irelia grymt mycket bättre än deras Shaco och både Vlad och jag utlevlade våra motståndare i lane medans Amumu och TF dog top, så i slutändan vann vi matchen i vilket fall som helst. Kvarstår att måste vara sämst i världen på datorspel dock.

Var iofs ett normal game.
2011-04-17, 14:25
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:

Nocturne? Han kan lätt backstabbea men är indeed rätt onödigt val att plocka bort.

Karthus? Troligtvis för att han är väldigt stark samt hans ulti skadar ALLA på mappen.

Tryndamere? Rätt lätt ändå, nästan alla som lirar Trynda går på Attack speed, Life steal, damage, vad gör han i skada? ~600 per slag / 2 slag i sekunden.

Mordekaiser? Late game är han ett helvete att plocka ner. Massvis med hp, skadar fortfarande, sin jävla sköld etc.

Rammus? Ja den är nog värd att plocka bort
2011-04-17, 14:33
Bannlyst
Brand Vladimir Nocturne Amumu Irelia

vs

Cassio Morderkaiser Katarina Caithlyn Twisted Fate

Sitter i loading nu och vi kan redan konstatera vem som vinner här...
2011-04-17, 14:43
Medlem
Deedles avatar
Hahaha http://youtu.be/eIXFJqa78No

Legendary! Killing spree!!
2011-04-17, 14:45
Medlem
Citat:
Nocturne: "OMG DARKNESS OP BAN!"
Mordekaiser: "OMG IMPOSSIBLE TO KILL BAN!"
Karthus: "OMG KILLED ME WHEN HE WAS DEAD BAN!"
Tryndamere: "OMG IMPOSSIBLE TO KILL BAN!"
Rammus: "OMG ROLLS VERY FAST BAN!"

Något i den stilen, kanske? Det kunde ha varit värre, de kunde ha bannat Master Yi. Eller så bannar de Mordekaiser och Tryndamere för att de inte vill ha dem på sitt lag. Det känns nästan värt att göra så i low elo solo queue. Nästan. Å andra sidan så kan inte fienderna ta dem heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in