2010-09-11, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeTZeR
Någon som hunnit testa miss fortune ännu? Hur känns hon att spela osv.

Lirat henne flera matcher,hon är helt underbar, carry, bra q ability som scalar ju mer skada du får, ulti som gör desamma med grym aoe, grymt squshy men det är ju en del utav att vara en carry!
2010-09-11, 16:55
Medlem
Citat:
Någon som hunnit testa miss fortune ännu? Hur känns hon att spela osv.

OP precis som det oftast är med nya champs för bra scale på Q och ulti och fruktansvärt lätt att spela
2010-09-11, 19:33
Medlem
Att hon är op var ju inget ovanligt.

Någon är det bara jag som tycker kennen är ganska svårspelad??
Älskar anivia/zilean helt klart mina favoriter, av de jag testat.
2010-09-11, 20:00
Medlem
Citat:

Har gjort ganska bra ifrån mig med alla games med kennen. Vad är det svåra ?

btw, är det bara jag som har "busy" som serverstatus ? Inte för att det gör mig något, men jag vill veta om ni andra ha de så .
2010-09-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wang
...

btw, är det bara jag som har "busy" som serverstatus ? Inte för att det gör mig något, men jag vill veta om ni andra ha de så .

Japp, jag har haft "busy" hela dagen och det har alla andra jag talat med också haft..
2010-09-11, 21:58
Medlem
Citat:

Citat:
Japp, jag har haft "busy" hela dagen och det har alla andra jag talat med också haft..

detta är ju dock lätt att motverka. bara uppdatera den hela tiden det står busy (F5) till det står online.
2010-09-11, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePettsoN
detta är ju dock lätt att motverka. bara uppdatera den hela tiden det står busy (F5) till det står online.

eller kör upp, ner, vänster, höger, upp, upp, ner, ner med piltangenterna
2010-09-11, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hmpff
eller kör upp, ner, vänster, höger, upp, upp, ner, ner med piltangenterna
så det var därför det inte ville funka. läste överallt att det var upp,upp,ner,ner,vänster,höger,vänster,höger. tackar om detta funkar
2010-09-11, 22:58
Medlem
Krids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThePettsoN
så det var därför det inte ville funka. läste överallt att det var upp,upp,ner,ner,vänster,höger,vänster,höger. tackar om detta funkar

Det funkar
2010-09-11, 23:40
Medlem
Citat:
Har gjort ganska bra ifrån mig med alla games med kennen. Vad är det svåra ?
Lyckas aldrig tima mina skills rätt. Blir väl att köra några games till och se om jag kan råda bot på det.
2010-09-12, 01:14
Medlem
Citat:

Nja, han är rätt lätt early, man kan harassa hela jävla tiden. Däremot kan det vara svårt att ta damage med ulti och E-spellen utan att bli dödad i team fights. Bästa verkar vara att fega trots att man har ulti och bara dra E om det är någon med lite hp eller med 2 marks. Att stunna enstaka heroes är lätt. Antingen initiata med en blixtad autoattack eller med en Q-shuriken. sedan är det ju bara E och sedan direkt W så är han stunnad.
2010-09-12, 16:37
Medlem
Jak@ns avatar
Blev lite sugen på att lira kennen så tänkte gå in en snabbis, självklart var det dock "unavalible". Nytt verkar dock vara att man kan klicka på en liten länk som beskriver dom olika statusuppdateringarna samt att man kan bli bannad om man försöker logga in endå..

Inge mer uppnervänster-hemlig kod etc from nu då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in