2011-04-14, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
Trundle är en av de bättre helt klart. Tar ut Udyr, WW och Shaco IMO. Synd bara att EU inte ger han den kärlek han förtjänar.
Motivera.
2011-04-14, 22:44
Medlem
Echoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
VEIGAR skins och alistar?
Jag kan inte hitta något veigar eller alistar skin som kostar mindre än 350 RP i shoppen. Kanske har buggat för mig?
2011-04-14, 23:00
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Judgment
Man förlorar verkligen ingenting om man missar sin W. Du behöver bara göra E-Q så är han stunnad och din W cd är refreshad och bam... fienden är död.
Själv upplever jag inte att man slösar mycket mana med honom, alla hans abilites kostar ju under 100 mana vid de första levlen. Rylai's Scepter eller vad den nu heter ska man skaffa sig om man känner sig för squishy, samt att man får en gratis slow passive. Alla champions är OP om man spelar dem på rätt sätt.

Han bara lira 2 matcher innan nätet dog. Jävla inkompetenta kines router. En vacker dag så ska jag strimla den...
2011-04-14, 23:10
Medlem
vobo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Motivera.

WW är väldigt slö i junglen, för att hålla takt med lanes ska de vara snabba. I teamfights är han en stun bot typ, ger ingen utility förrutom sin ult. WW är dock väldigt enkel att spela, tror det är därför han är så poppis. Udyr är bara trash rätt igenom, inte spec bra på något. Innan han blev nerfad och de tog bort Locket så var han ett bra val. Shaco är en så ostabil karaktär, han kan göra bra ifrån sig men gör han inte det så är det 4v5. Dock snabb i junglen. Ok pick antar jag. I solo q då.

Trundle är mycket snabb i jungeln, bra på att ganka med sin aeo slow och haste. Väldigt tanky och gör mycket skada. Fungerar i teamfights. Saken med trundle är att folk har ingen aning om hur han fungerar.
Amumu, Nunu, Olaf och Trundle bästa junglers, IMO.
2011-04-14, 23:14
Medlem
adolfitlers avatar
Hehe riktigt skojarspel. Har suttit o väntat i kön över 1 timma. Nu ska jag in så får jag "log in error, invalid password".

ALDRIG att jag sponsrar skiten med riktiga pengar. Sopiga horungar som inte lärt sig programmering
2011-04-14, 23:16
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vobo1
WW är väldigt slö i junglen, för att hålla takt med lanes ska de vara snabba. I teamfights är han en stun bot typ, ger ingen utility förrutom sin ult. WW är dock väldigt enkel att spela, tror det är därför han är så poppis. Udyr är bara trash rätt igenom, inte spec bra på något. Innan han blev nerfad och de tog bort Locket så var han ett bra val. Shaco är en så ostabil karaktär, han kan göra bra ifrån sig men gör han inte det så är det 4v5. Dock snabb i junglen. Ok pick antar jag. I solo q då.

Trundle är mycket snabb i jungeln, bra på att ganka med sin aeo slow och haste. Väldigt tanky och gör mycket skada. Fungerar i teamfights. Saken med trundle är att folk har ingen aning om hur han fungerar.
Amumu, Nunu, Olaf och Trundle bästa junglers, IMO.

Glöm inte att en bra ww kan göra helvetes massa skada på mages. Han kan dra sin ulti vilket stunnar och gör bra skada och ger motståndaren problem. Visst han är inte snabb men han kan bli farlig om man inte vet vart han är.
Senast redigerad av Guesswhoiam 2011-04-14 kl. 23:18.
2011-04-14, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guesswhoiam
Priset sänks permanent

Ryze har väl alltid kostat 450IP? Vad är det för snack om att han ska sänkas till 450?
2011-04-14, 23:20
Medlem
Guesswhoiams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Ryze har väl alltid kostat 450IP? Vad är det för snack om att han ska sänkas till 450?

Han kostade 1350 förut?
2011-04-14, 23:33
Medlem
FrozClays avatar
Varför är Brand så otroligt jävla OP? Seriöst, Riot - balansera spelet!
2011-04-14, 23:59
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozClay

!!?!?

Visst, han är bra och riktigt rolig, men OP? Han har noll försvar (Om man inte räknar hans Q som är en skillshot) och dör hur lätt som helst om han blir fokusad, hade han haft undermålig skada på det så hade han snarare varit spelets sämsta karaktär.

Vill du samtidigt nerfa Annie? Brand är snarare balanserad, fixa lite MR (Eller är du "Omg no defensive ietmz must buy moar damagez!"-typen?) för bövelen istället för att skrika "nerf nerf nerf nerf"

Testade Nocturne nu efter "nerfen", känns knappt, tack Riot för att du inte övernerfade min favorithero <3, Cassiopeias ultimate är också riktigt trevlig att använda nu.
Senast redigerad av Nihenna 2011-04-15 kl. 00:04.
2011-04-15, 00:04
Bannlyst
Citat:

Vilken summoner level är du?
2011-04-15, 00:06
Medlem
Citat:

Han verkar ju vara helt sämst, fast kanske för tidigt att säga än då jag bara kört en match med 2 brands. Var väldigt lätt att plocka ner så fort han inte är i närheten av hela teamet, blev tyvärr inga bra teamfights då jag dominerade matchen för hårt så har lite svårt att säga hur han är i en teamfight.

Ensam eller med bara en kompis var han då ingen match.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in