2011-04-05, 20:34
Medlem
Fiskebowts avatar
Tack allihopa för info ang. Zilean!
2011-04-05, 21:16
Medlem
Artmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebowt
Någon som har nåt att säga om Zilean? Bra/dålig? Rolig/tråkig?

Var ganska längesedan jag spelade honom, nån månad kanske ( när han var f2p senast ) Men tyckte han var väldigt rolig att spela, samt att han känns ganska stark i teamfights. Slänger man ut två bomber måste motståndarnas team förmodligen splittras
2011-04-05, 21:35
Medlem
Saffoks avatar
Tittar på Hotshot's stream, han ska just börja spela på en ny smurf på låg elo EU (tror jag) och har pickat Nidalee. Detta kan bli intressant
2011-04-05, 21:35
Medlem
zuttilis avatar
Helluu, har några riktigt irriterande problem. När jag loggar in på LoL så får jag ofta i svar att det är fel "username or password" vilket det inte är. Även när jag ska spela så får jag ofta "Session closed" vilket gör att jag måste starta om spelet.

Och när jag ska spela party med nån kompis så kommer jag till "game queue" men när mina lagkamrater får upp rutan där det står att man har hittat spel och ska börja så får inte jag den, utan blir kvar i chatten och får oftast starta om spelet och komma in nån minut efter dom börjat spela och har då även blivit tilldelad en random karaktär, så jäkla jobbigt. Chatten strular mest hela tiden den också.

Har provat att ominstallera spelet ett flertal gånger utan resultat. Nån som haft problemet tidigare och vet hur man löser detta? Alla tips mottages värmt!

/zuttili
2011-04-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Tittar på Hotshot's stream, han ska just börja spela på en ny smurf på låg elo EU (tror jag) och har pickat Nidalee. Detta kan bli intressant

Han är utan tvekan den bästa nidalee i hela spelet? Varför skulle det bli intressant? Finns ingen i hela LoL världen som kan ta honom när han har ett bra game med nidalee.

Tror han kommer ta sig riktigt högt om han fortsätter med nidalee.
2011-04-05, 22:19
Bannlyst
fyfan vilken dålig dag med LoL , ska nog köra uppehåll minst en månad nu fan...

Folk är idioter - Idioter , rena rama jävla bondläppar
2011-04-05, 22:26
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Han är utan tvekan den bästa nidalee i hela spelet? Varför skulle det bli intressant? Finns ingen i hela LoL världen som kan ta honom när han har ett bra game med nidalee.

Tror han kommer ta sig riktigt högt om han fortsätter med nidalee.

No shit Sherlock? Var ju det jag syftade på, dock om det är intressant är väl iofs en smaksak. Var kul att se honom leka runt lite likt en själv leker mot bots, dock blir det väl lika enformigt i längden också.
2011-04-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok

Vart kan man hitta den streamen? Vet ej vart man hittar LoL streams så länkar tages tacksamt imot
2011-04-05, 22:39
Medlem
HotShotGG blev just First Bloodad med sin typ 1300 solo queue smurf.

Det roliga är att han har typ 40 ping medan alla andra har 120 ping iom Amerikansk server.
2011-04-05, 22:47
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian

Det roliga är att han har typ 40 ping medan alla andra har 120 ping iom Amerikansk server.

Länk? hittar bara http://clgaming.net/media/livestreams/ där nån snubbe spelar Zilean på hans stream

Eller är det han? Inte riktigt lyssnat på hans röst innan, trodde han skulle spela nid.
2011-04-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian

Vad tänkte Riot på egentligen när dom satte EUs datacenter i USA? Så jävla irriterande att spela med 130 ping varannat game.
2011-04-05, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Woah, 0.1 sekund delay? Vad mycket.

Ibland är det mycket mycket mer än bara ms som avgör.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in