Citat:
Ursprungligen postat av DigitalCucumber
Ezreal eller Corki? Funderar på någon av dessa, men har läst runt lite och sett att Ezreal blivit ganska hårt nerfed och inte är lika bra carry som inann. Era åsikter, är han köpvärd? Eller är Corki bättre?

Corki är bättre, men Ezreal är bra om han är spelad rätt. Men Ezreal verkar vara väldigt svårspelad, då de flesta jag ser misslyckas med honom. Corki är klart bättre än Ezreal. Jag skulle nog säga att Miss Fortune är det också. Ezreal är kanske 4:e eller 5:e bästa ranged carryn. Kanske. Ashe är nog bäst.
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Såg att det snackades om Gold/10 sec Quints för supports någon sida bak i tråden. Har också funderat på att införskaffa dessa, kanske främst till Soraka eller Taric då. Men om man nu tar Soraka som exempel, någon som kan rekommendera ett bra val för Marks? Har ju Magic pen men vet inte om de känns så bra då hon har typ 1,5 (nåja) offensiva spells som båda skadar näst intill 0. Samtidigt känns armor/magic pen som de enda riktigt bra valen för marks.
Ett alternativ till Magic Pen är ju Armor Pen. Jag tror jag ska testa båda alternativen. Magic Pen ger mer skada på E, fast frågan är om det inte då är bättre att harassa med autoattacks och använda E för att fylla på mana? Armor Pen kan faktiskt vara ett alternativ för att ge bättre early game harass. Kanske. I vilket fall var Avarice Quints riktigt billiga ändå, och det verkar vara vad high elo support kör.