2011-04-04, 08:41
Medlem
Supersnutens avatar
Köpte nyligen Olaf och testade lite, han är rolig! Någon som har lite generella tips? Är det superviktigt att gå jungle med honom eller är det helt okej att va i lane?
2011-04-04, 08:55
Medlem
Ockstaerrs avatar
fyfan vilken pissig helg i ranked solo q. ner från 1450 till 1350. Lyckades jobba upp nån match men ändå. Hade, hör och häpna. 3 dc:ers på rad. Aldrig hänt tidigare. Och en som klagade över att han laggade för 3:e matchen i rad. Men spela inte ranked då!

Plockar fram Kennen och kör solotop eller mid och då brukar jag lyckas bära laget till seger. Tillbaka att nöta idag.
2011-04-04, 08:57
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersnuten
Köpte nyligen Olaf och testade lite, han är rolig! Någon som har lite generella tips? Är det superviktigt att gå jungle med honom eller är det helt okej att va i lane?

Olaf ska utan tvekan jungla! Han är just nu en av det absolut bästa junglarna i spelet och scalar extremt bra från första minuten och håller lika bra 60+min in i gamet.
Tror att Oddone sa att han skulle släppa sin Olaf guide i dagarna på solomid.net. Ta och kolla in den.
2011-04-04, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockstaerr
fyfan vilken pissig helg i ranked solo q. ner från 1450 till 1350. Lyckades jobba upp nån match men ändå. Hade, hör och häpna. 3 dc:ers på rad. Aldrig hänt tidigare. Och en som klagade över att han laggade för 3:e matchen i rad. Men spela inte ranked då!

Plockar fram Kennen och kör solotop eller mid och då brukar jag lyckas bära laget till seger. Tillbaka att nöta idag.

Om du kör på EU så kanske du har lust att köra lite duo? har 1300 just nu men varit på 1440 som högst.
2011-04-04, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Olaf ska utan tvekan jungla! Han är just nu en av det absolut bästa junglarna i spelet och scalar extremt bra från första minuten och håller lika bra 60+min in i gamet.
Tror att Oddone sa att han skulle släppa sin Olaf guide i dagarna på solomid.net. Ta och kolla in den.

Yep olaf är cepe, om du har vardera junglare i laget så är det piss att möta på honom
2011-04-04, 10:16
Medlem
caztors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supersnuten

Olaf är skit. Skaffa Brolaf istället.

På topic: Olaf måste jungla, han är rätt värdelös på lane eftersom han bara blir harassad sönder. Det är bara att läsa vilken hyfsad Olaf guide som helst. Det går till och med att jungla utan smite med honom dock går det lite segare och man använder andra routes.
2011-04-04, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Olaf är skit. Skaffa Brolaf istället.

På topic: Olaf måste jungla, han är rätt värdelös på lane eftersom han bara blir harassad sönder. Det är bara att läsa vilken hyfsad Olaf guide som helst. Det går till och med att jungla utan smite med honom dock går det lite segare och man använder andra routes.

man ska alltid ha smite på junglare även om man klarar att jungla utan
2011-04-04, 10:43
Medlem
Tips på Tank man kan köpa? Har endast Cho'Gath atm(om man bortser från Vlad å Pantheon ;P )
2011-04-04, 11:03
Bannlyst
Kör Pantheon med ghost revive så vinner du 90% av alla games
2011-04-04, 11:09
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thooht
Tips på Tank man kan köpa? Har endast Cho'Gath atm(om man bortser från Vlad å Pantheon ;P )

Shen. En otroligt bra tank som är fantastisk på att kontrollera games och gör sig bäst på lane av alla tanks imo.

Skulle du villja ha en junglare så skulle jag säga Amumu och i andra hand Rammus.

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
man ska alltid ha smite på junglare även om man klarar att jungla utan
Helt rätt. Jungla utan smite är värdelöst.
2011-04-04, 11:24
Medlem
Vilka champions för 6300 IP är egentligen värda att köpa?
2011-04-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Vilka champions för 6300 IP är egentligen värda att köpa?

Värda att köpa är väl lite svårt att definera, ska de vara roliga eller bra?
De jag själv skulle se som "värda" att köpa är väl typ Irelia, corki, kennen, kog, mf, anivia, vlad, ez... Det är de som jag valt att köpa utan att senare ångra det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in