2010-09-22, 18:14
Medlem
Jak@ns avatar
Nån som testat Sona ännu och har lust att dela med sig lite av sina erfarenheter? Kan ju inte köpa henne förrän fredag och det är totalt olidligt att vara sjukt sugen men inte kunna stilla min hunger. Älskar ju supports!

Hur känns hon, är hon "bra" eller är hennes auras totalt värdelösa och behöver en fet buff? Är hon som en gimpad soraka med en värdelös heal (säger inte att sorakas heal är värdelös), märks hennes speedbuff av i den mån att det faktiskt hjälper ens lag? Etc etc...

Körde ett game mot henne igår och kan ju inte direkt påstå att hon verkade tillföra något alls i det laget.

Blir orolig, äntligen kommer en riktig support och det skulle vara en riktig besvikelse om hon är praktiskt taget en waste....
2010-09-22, 18:26
Medlem
Jak@n spelar du på us?
Isf har du mött sona än? :-)
2010-09-22, 19:03
Medlem
Nihennas avatar
Börjat spela Malzahar, jäklar vad rolig han är, att veta att man kommer kunna döda vem som helst så fort man nått level 6 med ignite+malefic visions+nether grasp förutom möjligtvis tanks är riktigt nomnom.

En fråga dock, folk pratar om att man kan dra ignite medans nether grasp channelas, dock när jag försökte iförrgår (När han köptes) så avbröts min ultimate, något jag gör fel eller har de helt enkelt fixat så att det inte går längre?
2010-09-22, 19:04
Medlem
Qaowous avatar
Jag la ner LoL tidigare pga riktigt dålig matchmaking och iprincip alla games så fanns det minst 1 som spelade riktigt kasst för att det "laggar".

Idag tänkte jag ge det en ny chans och det första jag ser är amumu och ett stort fett UNAVAILABLE. Lever LoL fortfarande? Jag provar knapptricket men det fungerar ändå inte att komma in. Nu undrar jag när man ser ovan post: kan man byta till utländska servrar och spela medan våra egna ligger nere?
2010-09-22, 19:06
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Börjat spela Malzahar, jäklar vad rolig han är, att veta att man kommer kunna döda vem som helst så fort man nått level 6 med ignite+malefic visions+nether grasp förutom möjligtvis tanks är riktigt nomnom.

En fråga dock, folk pratar om att man kan dra ignite medans nether grasp channelas, dock när jag försökte iförrgår (När han köptes) så avbröts min ultimate, något jag gör fel eller har de helt enkelt fixat så att det inte går längre?
Malzahar är ju bland de sämsta karaktärerna i spelet.
2010-09-22, 19:10
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Streix
Malzahar är ju bland de sämsta karaktärerna i spelet.

Knappast efter buffsen han fick för 1-2 patcher sen?
2010-09-22, 19:20
Medlem
Fr0ggehs avatar
Någon som vet när EU-Servern beräknas komma upp igen?

Edit
Hittade en tråd om det på lols forum: http://eu.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=43066
Verkar som det kan ta nån/några timmar till.
Senast redigerad av Fr0ggeh 2010-09-22 kl. 19:29.
2010-09-22, 19:22
Medlem
Qaowous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fr0ggeh
Någon som vet när EU-Servern beräknas komma upp igen?

Hur byter man till en annan server?
2010-09-22, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Nån som testat Sona ännu och har lust att dela med sig lite av sina erfarenheter? Kan ju inte köpa henne förrän fredag och det är totalt olidligt att vara sjukt sugen men inte kunna stilla min hunger. Älskar ju supports!

Hur känns hon, är hon "bra" eller är hennes auras totalt värdelösa och behöver en fet buff? Är hon som en gimpad soraka med en värdelös heal (säger inte att sorakas heal är värdelös), märks hennes speedbuff av i den mån att det faktiskt hjälper ens lag? Etc etc...

Körde ett game mot henne igår och kan ju inte direkt påstå att hon verkade tillföra något alls i det laget.

Blir orolig, äntligen kommer en riktig support och det skulle vara en riktig besvikelse om hon är praktiskt taget en waste....
spelat tsammans med 2 st olika sonas och tycker inte att hon tillför ett skit.
2010-09-22, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaowou
Hur byter man till en annan server?
Tror att det bara är att välja north america ist för eu när man tankar.
https://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload
2010-09-22, 19:26
Medlem
Streixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Knappast efter buffsen han fick för 1-2 patcher sen?
Jodå, han är fortfarande ganska dålig. Visst så kan du ganska enkelt nuka ned ett ensamt target, så på så vis är han inte sämst. Men han kan knappt göra ett dugg i teamfighter och då du är så squishy så kommer man att bli plockad rätt snabbt av ett lag som kan spela, antagligen innan du ens hinner använda din ulti.
2010-09-22, 19:27
Medlem
Jag har kört Sona 3-4 spel och har dominerat alla, spammar spells 24/7 och har vunnit alla spel med henne. Senaste körde jag med 600ap och briljerade!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in