2011-04-01, 00:03
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets

Tror förövrigt att Lee Sin är en riktigt champ. Början av spotlighten verkar någorlunda "riktig champion" och dessutom så la de ju upp en sneak peak där hans passiva var någorlunda normal också.

Jag håller mig också reserverad över att Riot trollar skiten ur oss, jag tror att han inte kommer komma men samtidigtg så blir jag inte överraskad om Riot släpper honom med balanserade stats (och den passiva i a new champ approaches) och säger "LOL! /Trollface, two problems, officers?"
2011-04-01, 00:10
Medlem
FuckThePolices avatar
Brukar ofta köra teemo men jag vete fan vad jag ska köpa. i början brukar jag köpa rekommenderade daggern/svärdet och sedan bootsen som ligger på recommended och efter de fixar jag 2 Phantom Dancer och 1-2 st blood thirster.

Är detta fel?
2011-04-01, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice
Brukar ofta köra teemo men jag vete fan vad jag ska köpa. i början brukar jag köpa rekommenderade daggern/svärdet och sedan bootsen som ligger på recommended och efter de fixar jag 2 Phantom Dancer och 1-2 st blood thirster.

Är detta fel?
testa med att köra en malady och sedan ren ap.
2011-04-01, 00:25
Medlem
fizzles avatar
Log in servers och EU forum har tydligen gått ned nu.

Någon som vet mer och varför?
2011-04-01, 00:28
Medlem
FuckThePolices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Log in servers och EU forum har tydligen gått ned nu.

Någon som vet mer och varför?

Forumet verkar fungera fast dock väldigt seeegt.
2011-04-01, 01:00
Medlem
adolfitlers avatar
Kan någon förklara för mig vad som JUST hände?

Jag lirar ett 3 vs 3 game och vi dominerar hela matchen. Pushar på konstant men dom deffar bra. Push-Def håller på i 42 minuter när de råkar döda alla oss 3 samtidigt! Över 1 minut tills för man är tillbaka alltså.

Torn efter torn ryker och när dom står och slår för fullt på vårat huvudtorn(max 2 sekunder till förlust) så går animationen igång och deras huvudtorn brakar samman!

Vad fan hände?
2011-04-01, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolfitler
Kan någon förklara för mig vad som JUST hände?

Jag lirar ett 3 vs 3 game och vi dominerar hela matchen. Pushar på konstant men dom deffar bra. Push-Def håller på i 42 minuter när de råkar döda alla oss 3 samtidigt! Över 1 minut tills för man är tillbaka alltså.

Torn efter torn ryker och när dom står och slår för fullt på vårat huvudtorn(max 2 sekunder till förlust) så går animationen igång och deras huvudtorn brakar samman!

Vad fan hände?

Hade ni spawnat superminions? Är väl mest troligt att de hade sönder borgen och att motståndarnas enda chans var att försöka pusha snabbare än era superminions..
2011-04-01, 01:15
Medlem
adolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droom
Hade ni spawnat superminions? Är väl mest troligt att de hade sönder borgen och att motståndarnas enda chans var att försöka pusha snabbare än era superminions..
Inga minions i deras bas lång ifrån!
2011-04-01, 01:16
Medlem
Asphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckThePolice

Är detta fel?
http://www.mobafire.com/league-of-legends/teemo-guide
2011-04-01, 01:18
Medlem
då lyder frågan; hur länge är servrarna nere denna gång?
2011-04-01, 01:19
Medlem
förlåt för dubbelpost.
Senast redigerad av thin-line 2011-04-01 kl. 01:26.
2011-04-01, 01:49
Medlem
Nihennas avatar
Uttråkad som jag var började jag nu att titta på lite HoN-spotlights för att se hur deras champions funkar.

Seriöst, de pratar om att LoL är så jävla obalanserat, vad har vi http://www.youtube.com/watch?v=nMcx-vbKrTk&feature=relmfu då?

En champion med ett spjut a la Nidalee med säkert dubbel så lång range och att den gör skada PLUS att den kan stunna upp till FEM sekunder, stunnar ens Ashe's ultimate så länge med en fullträff från det avstånd som krävs för max? 3 sekunder är det väl snarare?

Sen en ultimate som stealthar hela laget?

Vad i helvete?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in