2011-03-28, 21:48
Medlem
Pastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vehmas
För någon mer som det strular med invites att komma in på matcher och att inva polare?

mm det strullar för mig med )= Men 3 timmar och 42 minuters väntetid för att logga in är skappligt safftigt
2011-03-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the-gafferr
Vilken är de bästa characters tycker ni?
Ashe, Corki, Janna, Shen. Brukar inte köra dem själv, förutom Shen då.
2011-03-28, 21:51
Medlem
facerapeforfriendss avatar
Buggar Ju Söner Nu((
2011-03-28, 21:53
Medlem
vad är det egentligen som gör att kartus ses som en dålig karaktär? Ju bättre man är desto mer spelar man ju på gränsen, så ju mer borde väll kartus ulit vara till användning. Sen har han ju rätt bra dmg från sitt portabla diskotek+ lay waste. Sen när han blir fukusad så fungerar zonyas hourglass riktigt bra, diskoteket stängs inte av.
2011-03-28, 22:07
Medlem
Finlirets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamLignell
Hahahaha, åhnej broder, du är ute och cyklar....
kolla det här så ser du bästa champen: http://reignofelementz.com/tier-list

Såg en tråd på det oficiella forumet där en undrade varför han hatades.. Hans lista togs upp om hur han flyttade hjälte till max såfort han blöev ägd eller ägde med en champ
2011-03-28, 22:27
Medlem
caztors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamLignell
Hahahaha, åhnej broder, du är ute och cyklar....
kolla det här så ser du bästa champen: http://reignofelementz.com/tier-list

Skulle inte lita 100% på deras listor. Typ Akali tier 5 junglare? Jo tjena.
2011-03-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Skulle inte lita 100% på deras listor. Typ Akali tier 5 junglare? Jo tjena.
Akali skadades ganska hårt när de gjorde jungling svårare.
2011-03-28, 22:31
Medlem
caztors avatar
Jag junglar alldeles utmärkt med henne fortfarande, kräver bara att man fiskar en röd pot och healing pots for resten av pengarna så ere lugnan.
2011-03-28, 22:42
Medlem
En bra Ashe är utan tvekan något av det bästa man kan ha i ett team. Hon packar allt som krävs för att vinna spelet.

Annars gillar jag Mundo och Poppy. Mundo är ett ånglok i 3vs3 och leker med allt. Poppy är mest bara kul.
2011-03-28, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hakkzpets
En bra Ashe är utan tvekan något av det bästa man kan ha i ett team. Hon packar allt som krävs för att vinna spelet.

Annars gillar jag Mundo och Poppy. Mundo är ett ånglok i 3vs3 och leker med allt. Poppy är mest bara kul.

Funderar faktiskt på Poppy eller anivia som nästa för test.

Förstår bara inte grejjen med Poppy - vad skiljer henne från andra och vad gör henne bra med laget?

Hennes ulti verkar ganska värdelös då man kan själv attackera henne och om den placeras på en healer/support kan den visserligen vara bra men Poppy kan ju enbart slå på den man valt.
2011-03-28, 22:49
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Funderar faktiskt på Poppy eller anivia som nästa för test.

Förstår bara inte grejjen med Poppy - vad skiljer henne från andra och vad gör henne bra med laget?

Hennes ulti verkar ganska värdelös då man kan själv attackera henne och om den placeras på en healer/support kan den visserligen vara bra men Poppy kan ju enbart slå på den man valt.

Det gör det väldigt för Poppy att ff:a squishies i en teamfight typ. Med sheen slår hon förjävla hårt. Men det är väl också det enda hon är bra på dessvärre.
2011-03-28, 22:54
Medlem
Krids avatar
Nu har jag inte spelar competetive lol, utan endast hon men jag undrar hur elementz motiverar ashe som tier 1. Gör 0 earlygame, har en halvbra slow och en hyffsad ultimate, men det är fan allt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in