2011-03-25, 03:50
Medlem
Ja måste bara dela med mig av en replay av ett sjult game ja hade nyss. Vi spelade mot ett all ap lag utan tank, men på något sätt hittar vi ett sätt att förlora. Mitt eget spel var inte på topp, men senare halvan av spelet kan ja skylle på att gapskratt och trollande i chatten tog mycket av min uppmärksamhet
ja kör jarvan

http://rapidshare.com/files/454262196/replay_25-03-11_02-28-42.lrf
2011-03-25, 06:54
Medlem
Jak@ns avatar
Blind monk verkar vara precis vad jag hoppades på. Energy based, skills som kan kombineras etc och en smaskig passive. Är han fejk så blir jag less!

Lite oroande är ju att den där valrossen är med på in-game bilderna där han visas upp -_-
2011-03-25, 11:39
Medlem
askaninjas avatar
Drog en Guardsman bob igår och loosade nästan 200 rating på en kväll! Hurray! ^^
2011-03-25, 12:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Drog en Guardsman bob igår och loosade nästan 200 rating på en kväll! Hurray! ^^

Du måste varit för dålig för din rating om du förlorar såpass många matcher irad. Ser fram emot att möta dig runt 900 rating din efterblivna p12a
2011-03-25, 12:43
Medlem
Citat:

Då är det bara hoppas på att du vinner dubbelt så många nästa gång du spelar om man spelar extremt många matcher så räcker 55% wins för att gå uppåt, men segt går det.
2011-03-25, 12:48
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Sånt är inte att leka med, speciellt om man inte har annat för sig den dagen och bestämmer sig att vinna tillbaka dessa samma dag... Men Dyrus är ett annat exempel på spelare som har tappat mycket.

Vad tror ni är den blinde munken äkta eller ett första aprilskämt?
2011-03-25, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Sånt är inte att leka med, speciellt om man inte har annat för sig den dagen och bestämmer sig att vinna tillbaka dessa samma dag... Men Dyrus är ett annat exempel på spelare som har tappat mycket.

Vad tror ni är den blinde munken äkta eller ett första aprilskämt?

äkta såklart?

Champ releases sker ju vid tisdagar för amerika och onsdagar för Europa.

1 april är fredag <-- profit

Frågan är vad dom menar med Urf på bilderna , skin till någon champion antagligen (Citera mig gärna när vi får se sanningen)

FRÅGAN ÄR , VILKEN CHAMPION ÄR URF ETT SKIN PÅ Teemo?
2011-03-25, 13:11
Medlem
1993s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
äkta såklart?

Champ releases sker ju vid tisdagar för amerika och onsdagar för Europa.

1 april är fredag <-- profit

Frågan är vad dom menar med Urf på bilderna , skin till någon champion antagligen (Citera mig gärna när vi får se sanningen)

FRÅGAN ÄR , VILKEN CHAMPION ÄR URF ETT SKIN PÅ Teemo?

Warwick.
2011-03-25, 13:48
Medlem
General.Maximus.s avatar
Har en kanske lite dum fråga. Hur avgör man om skadan från ens abilities förbättras av Armor Penetration- eller Magic Penetrationrunor?

Antar att en champ som Veigar tjänar på Magic Penetration då hans abilities får mer skada med ökad AP.
Motsatt för meleechamps.

Men om vi tar t.ex. Katarina vars Q och ulti båda får mer skada från båda AD och AP. Ska man ha MaP eller ArmP till de?
2011-03-25, 13:52
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General.Maximus.
Har en kanske lite dum fråga. Hur avgör man om skadan från ens abilities förbättras av Armor Penetration- eller Magic Penetrationrunor?

Antar att en champ som Veigar tjänar på Magic Penetration då hans abilities får mer skada med ökad AP.
Motsatt för meleechamps.

Men om vi tar t.ex. Katarina vars Q och ulti båda får mer skada från båda AD och AP. Ska man ha MaP eller ArmP till de?

Nu har jag inte spelat Katarina, men förutsätter att hennes abilities gör magic damage. Du tittar alltså på infon för en spell, står det att den gör magic damage är det magic pen som gäller och armor pen om den gör physical damage. Ta som exempel Corkis ulti. Den ökar i damage av både ap och ad. Dock så gör själva attacken magic damage och således är det magic penetration som kommer förbättra dess skada.
2011-03-25, 14:02
Medlem
General.Maximus.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Nu har jag inte spelat Katarina, men förutsätter att hennes abilities gör magic damage. Du tittar alltså på infon för en spell, står det att den gör magic damage är det magic pen som gäller och armor pen om den gör physical damage. Ta som exempel Corkis ulti. Den ökar i damage av både ap och ad. Dock så gör själva attacken magic damage och således är det magic penetration som kommer förbättra dess skada.

Ok tack!
2011-03-25, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1993
Warwick.

det vore ironiskt då han redan har ett

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem