2011-04-12, 12:45
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Har du taskigt med inventory space får du köpa receptet på en gång utan alla smådelar så tar det bara upp en slot. Du behöver alltså inte köpa sakerna i delar.

Jepp det som enda nackdelen att man har ingen förråd som i dota, så jag kör alltid direkt o gör en recept innan jag går nästa =)

Eller vänta, menar du att jag behöver bara en förråd ledig om jag ska göra en recept som behövs 3st eller mer så länge jag gör köpet?

Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Åh herre min skapare... Om du tex har Bloodthirster och heart of gold som sista plats och vill köpa en randuins omen så kan du uppgradera din heart of gold direkt till randuins omen utan att behöva köpa alla andra delar. Har du tex 4 tusen så kan du köpa ett "fullt" item direkt.

Men snälla, jag är inte så pantad, jag har fattad om recept och sånt, finns anledning varför man inte ska sikta på direkten då man behöver ju mycket i början av t.ex Bloodthirster.

Men det jag undra om är dessa:

Nästan alla guider oavsett vilken hjälte du väljer, så kör dem en buildrecept där hela förrådet går fram och tillbaks, så därför undra jag om de säljer mellan åt vissa saker och bygger sen igen för att investera dyrare samt ha tillfälligt mer förråd utrymme?
2011-04-12, 13:19
Medlem
Nåt skumt med LoL, skulle spela. tog play , 5on5 å de. Fick unknown error, startar om LoL. Nu får jag login error :S
2011-04-12, 13:19
Medlem
Någon mer än jag som får följande när jag ska logga in?

Login failed for an unknown reason.
Please contact support@riotgames.com
for more information.
2011-04-12, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av have2give

for more information.

Japp tyvär
2011-04-12, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av have2give

for more information.

japp, det jag får.. Jävla Riot kan inte nåt rätt -.-
2011-04-12, 13:24
Medlem
Nynges avatar
Det är säkert något fel med patchen som kom. Kan inte logga in jag heller så.
2011-04-12, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nynge
Det är säkert något fel med patchen som kom. Kan inte logga in jag heller så.

Riot failar som vanligt. Tydligen så ligger EU sevrarna nere när US patchar sina...
2011-04-12, 13:48
Medlem
asså håller LoL på att böga såhär hela tiden? har spelat i några dagar och tycker servrarna går upp och ner hela jävla tiden
2011-04-12, 13:55
Medlem
Sheenares avatar
Har samma problem som ni andra. Har någon kontaktat riot?
2011-04-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheenare
Har samma problem som ni andra. Har någon kontaktat riot?

Förutom att det finns flertal trådar på EU forumet så vet jag inte :/, men tror dom jobbar på det i sin sega fart som vanligt -.-

" Ymir : We're currently aware of an issue preventing players from logging into the game.

Our team are currently investigating and we'll keep you updated when we have more information.

Note: At present the Forums are moving quite slowly and we will update when we can. This may make the flow of information slow down, but res assured we are on top of this. "
Senast redigerad av thooht 2011-04-12 kl. 14:08.
2011-04-12, 14:11
Medlem
Nihennas avatar
http://www.leagueoflegendsstreams.com/home/showstream.php?a=8624&b=leagueoflegends

Stream för de som vill se Brand.
2011-04-12, 14:12
Medlem
facerapeforfriendss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razaone
Nya champions:
•Amumu
•Cho’Gath
•Fiddlesticks
•Kassadin
•Kayle
•Katarina
•Nasus
•Teemo
•Urgot
•Jarvan IV

Åsikt?
Själv tycker jag det är sjukt tråkigt då alla dessa precis varit free. Såg fram emot att testa nån "bortglömd" champion. Alla har varit inom 2-3 veckor..

var inte Cho'gath och amumu free förrförra veckan? eller minns jag fel??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in