Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Har du taskigt med inventory space får du köpa receptet på en gång utan alla smådelar så tar det bara upp en slot. Du behöver alltså inte köpa sakerna i delar.
Jepp det som enda nackdelen att man har ingen förråd som i dota, så jag kör alltid direkt o gör en recept innan jag går nästa =)
Eller vänta, menar du att jag behöver bara en förråd ledig om jag ska göra en recept som behövs 3st eller mer så länge jag gör köpet?
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Åh herre min skapare... Om du tex har Bloodthirster och heart of gold som sista plats och vill köpa en randuins omen så kan du uppgradera din heart of gold direkt till randuins omen utan att behöva köpa alla andra delar. Har du tex 4 tusen så kan du köpa ett "fullt" item direkt.
Men snälla, jag är inte så pantad, jag har fattad om recept och sånt, finns anledning varför man inte ska sikta på direkten då man behöver ju mycket i början av t.ex Bloodthirster.
Men det jag undra om är dessa:
Nästan alla guider oavsett vilken hjälte du väljer, så kör dem en buildrecept där hela förrådet går fram och tillbaks, så därför undra jag om de säljer mellan åt vissa saker och bygger sen igen för att investera dyrare samt ha tillfälligt mer förråd utrymme?