2011-03-16, 14:30
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FearisaMotion
Fast det spelar inte så stor roll, deras arbete fortsätter även ifall servern är överbelastad... De arbetar ju inte på servern online direkt ;/

Riot har vid flera tillfällen påpekat problem som uppstår när man använder koden och bet folk att inte logga in. De har även stängt en stor mängd trådar som har nämnt koden.
Faktum kvarstår att hade det inte varit något problem om folk var inloggade så hade de tillåtit folk att logga in. Nu stänger dom ner den av en anledning.
2011-03-16, 14:44
Medlem
caztors avatar
Nya heron ser jävligt stabil ut. Som en korsning mellan Spectre från Dota och Dark Lady från HoN fast ännu bättre. Sen att han kan skoga är ju bara pricken över i:et till spelets kanske bästa ganker. :3
2011-03-16, 14:49
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caztor
Nya heron ser jävligt stabil ut. Som en korsning mellan Spectre från Dota och Dark Lady från HoN fast ännu bättre. Sen att han kan skoga är ju bara pricken över i:et till spelets kanske bästa ganker. :3

var kan man läsa om den nya heron?
2011-03-16, 14:55
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallman

Här har du CHampion spotlighten
http://www.youtube.com/watch?v=owrwt97AH54

Enjoy
2011-03-16, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Nej antagligen bugga det eftersom servern är nere av ngn anledning och när ingen kan connecta till gamet så försvinner det bara. Så ingen leave, loss eller win.

EUs lol sida verkar också vara nere...

Fick leave för den matchen, finns det något man kan göra åt det?'

Edit: Äsch, skit samma orkar inte bry mig. Tråkigt bara att man ska bli straffad när man inte har gjort något.
2011-03-16, 14:57
Bannlyst
Citat:

Du kan ju alltid kolla på deras hemsida först?
2011-03-16, 14:59
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advalorem
Du kan ju alltid kolla på deras hemsida först?

Den har ju fungerat bra idag.......

tack askaninja!
2011-03-16, 14:59
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Fick leave för den matchen, finns det något man kan göra åt det?'

Edit: Äsch, skit samma orkar inte bry mig. Tråkigt bara att man ska bli straffad när man inte har gjort något.
Hände något liknande för mig under 2 av mina ranked matcher vilket gjorde att jag tappade elo
2011-03-16, 15:04
Medlem
Fallmans avatar
Någon som har lyckats komma in än?
2011-03-16, 15:05
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askaninja
Riot har vid flera tillfällen påpekat problem som uppstår när man använder koden och bet folk att inte logga in. De har även stängt en stor mängd trådar som har nämnt koden.
Faktum kvarstår att hade det inte varit något problem om folk var inloggade så hade de tillåtit folk att logga in. Nu stänger dom ner den av en anledning.

Vadå för kod? Har du den? Vad gjorde den?
2011-03-16, 15:05
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Någon som har lyckats komma in än?

Nepp "UNAVAILABLE"
2011-03-16, 15:06
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Nepp "UNAVAILABLE"

Mobafire: "Move is complete! If you are reading this, you are on the new server. Grats!"

Då började mitt LoL också stå unavailable , men den håller på och uppdaterar iafall.. typ 15kb/s... segt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in