2011-03-06, 01:52
  #6529
Medlem
Mc_gyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rymdluffarn
Jag har inte lirat LoL på tre månader, nu när jag tänkte dra igång igen så skulle jag patcha, men får bara upp felmeddelande om att "the launcher has experienced an error, please restart the application" om och om igen. Nån som vet hur man råder bot på detta?
Detta problem har funnits allt för länge, du måste göra en ominstallation. Det finns många fel på klienten och patchern och jag vet inte hur många gånger jag blivit tvungen att ominstallera.
Och glöm inte bort att lägga riot mapen i C root.
2011-03-06, 01:55
  #6530
Medlem
Mc_gyvers avatar
Föresten någon som vet om MM ser över ignore? skulle vara perfekt om man slapp spela med folk man har på ignore.
2011-03-06, 02:32
  #6531
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
Föresten någon som vet om MM ser över ignore? skulle vara perfekt om man slapp spela med folk man har på ignore.

Tror inte det är högt på deras prioriteringslista men fan vad skönt det skulle vara med en sån funktion

Edit: Menar du att det fungerar så? Att de man ignorerar får man inte spela med igen?
__________________
Senast redigerad av Dsndss 2011-03-06 kl. 02:43.
2011-03-06, 02:39
  #6532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
Föresten någon som vet om MM ser över ignore? skulle vara perfekt om man slapp spela med folk man har på ignore.
jag har hamnat på samma lag på spelare som jag har på ignorelist. det är hemskt.
2011-03-06, 05:02
  #6533
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Fan vad trött man blir på alla jävla leavers och ryska noobs. Går inte att spela, av de senaste 20 matcherna är säker 15 förlust.. Är det bättre på US eller? Har legat på en positiv W:L ratio men nu går det käpprätt utför. Självklart är det ryssarna som ligger bakom, spelar allmänt värdelöst, spammar markers och lyssnar inte på vad man säger om utan skriver bara ryska smilies i chatten.
Är alltid engelskt snack i US... någon 11 årig brasilianare då och då men väääldigt sällan. Det US har istället för ryssar är "brats", dvs såna som feeder med meningen om de inte får mid etc.
Citat:
Ursprungligen postat av Mc_gyver
Föresten någon som vet om MM ser över ignore? skulle vara perfekt om man slapp spela med folk man har på ignore.
Nix är tyvärr inte så.
2011-03-06, 06:52
  #6534
Medlem
hur kollar man sin elo på normala games?
2011-03-06, 08:09
  #6535
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
hur kollar man sin elo på normala games?
man kan kolla den på lolbase.net det är en stor databas sida där du själv kan ladda upp dina loggfiler och på så sätt spara all din match history. Dock så vet jag inte hur många matcher man måste spela dock innan den visas på lolbase....
2011-03-06, 08:23
  #6536
Medlem
LXXVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smagg
Du ser t.ex till att inte låta hon dunka in dig i väggar, ulti på henne är nog ingen bra idé med Jarvan.

Jo det är väl det jag gjorde som kanske inte var så smart... Sedan så är jag van från andra matcher att det är jag som tar initiativet att starta matcherna och även vara den siste kvar då det tar lång tid att ta ner mig(kör en tanky build) men mot poppy klarade jag mig inte länge...

Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Hon gör faktiskt både magic och physical, förutsatt att hon köpt Trinity Force eller Lich Bane. Större delen kommer nog att vara magic, dock. Hur man kontrar henne... Tja, det kan faktiskt vara ganska svårt. Har du cc kan det vara bra att försöka hålla sig undan medan hon kör ultin på dig för att sedan låta laget ta ner henne. Poppy är ruskigt bra på att välja ett target och plocka ner det, dock.
Får väl se över min build och balansera min armor & magicresistance förhållande.. Just nu satsar jag på mycket armor(vid färdig build har jag 250 i armor), magic resistance hamnar lite i bakgrunden även ifall jag har en itemplats för en banshees. Runorna är inte heller så defensiva utan använder cooldown reduction på glyphs(blåa), armor penetration på marks(röda), mana regen per level på seal(gula) vilket kommer ändras till antingen critical strike eller health per level beroende vilka jag möter. Quintesserna är flat health.
2011-03-06, 12:38
  #6537
Medlem
l0ls avatar
Vad fan håller riot på med? Allt bara kraschar hela jävla tiden.................

Enda bra dom gjort för mig är att jag fått två loss forgiven nu på raken..
2011-03-06, 14:33
  #6538
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykes90
hur kollar man sin elo på normala games?
Det kan man inte, såvitt jag vet. Du kan räkna antalet Wins/Losses och göra en gissning ungefär hur bra elo du har, men det betyder inte att det nödvändigtvis visar hur hög elo du har egentligen.

Citat:
Ursprungligen postat av LXXV
Får väl se över min build och balansera min armor & magicresistance förhållande.. Just nu satsar jag på mycket armor(vid färdig build har jag 250 i armor), magic resistance hamnar lite i bakgrunden även ifall jag har en itemplats för en banshees. Runorna är inte heller så defensiva utan använder cooldown reduction på glyphs(blåa), armor penetration på marks(röda), mana regen per level på seal(gula) vilket kommer ändras till antingen critical strike eller health per level beroende vilka jag möter. Quintesserna är flat health.
Vad gör du för build? Tror inte att Critical Strike är så bra för de flesta karaktärerna, Flat Armor, Dodge eller möjligen Health per Level torde vara bättre. Poppy gör för övrigt mer skada mot fiender som har mycket hp. Fiender som stackar hp utan att köpa Magic Resist blir väldigt squishy mot Poppy. http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Poppy_The_Iron_Ambassador
2011-03-06, 15:40
  #6539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Det kan man inte, såvitt jag vet. Du kan räkna antalet Wins/Losses och göra en gissning ungefär hur bra elo du har, men det betyder inte att det nödvändigtvis visar hur hög elo du har egentligen.

Det borde väl bara fungera om MM varit random? Målet måste väl ändå vara 1:1 I win:loss.
2011-03-06, 16:31
  #6540
Medlem
Är det bara mina games som chrasar hela tiden ? x

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in