2011-02-11, 15:30
  #5329
Medlem
EU säger jag bara känns som det varit problem enda sen jag började.
2011-02-11, 15:41
  #5330
Medlem
1993s avatar
Känns lovande att dom söker folk till att utveckla ett nytt pvp.net via launchern, för den här skiten dom har nu har ju aldrig varit så dåligt som nu.
2011-02-11, 15:47
  #5331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Ignite behövs inte, den är bäst för early kills och high elo så är det jävligt passivt early, exhaust är väl typ den enda som kan behövas men den är ju nerfad, smite är ändast på junglaren, clairvoyance är waste eftersom high elo är typ hela mappen wardad ändå. heal, revive och rally behöver inte ens nämnas. samma med clarity, den är bäst om man wastar mycket mana early, vilketm an inte gör i high elo.
Elementz, som är väldigt high elo, tycker att Exhaust är A, Cleanse B+ och Teleport B. Han recenserar dem här:
Exhaust
Cleanse
Teleport

Ignite är långt ifrån dålig om man möter rätt fiende. En Ignite är väldigt bra om man möter exempelvis Fiddlesticks, Dr. Mundo, Swain eller Janna. Är Exhaust verkligen nerfad? Sätt den på Miss Fortune. Tidigare kunde hon då bara dra sin ulti eller E eller något, nu måste hon fundera. Den är inte lika bra för att kontra Tryndamere längre, men mot många andra är den bättre. Sätt den på Fiddlesticks eller Katarina när de drar sin ulti och se hur deras skada minskas med 35%. Smite är endast på en person, ja, men du skrev att alla använder Ghost/Flash. Clairvoyance är knappast waste. Sätt den på Janna eller Zilean och se hur mycket bättre map awareness ni får. Teleport och Cleanse glömde du att kommentera, för övrigt.
2011-02-11, 16:15
  #5332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylian
Elementz, som är väldigt high elo, tycker att Exhaust är A, Cleanse B+ och Teleport B. Han recenserar dem här:
Exhaust
Cleanse
Teleport

Ignite är långt ifrån dålig om man möter rätt fiende. En Ignite är väldigt bra om man möter exempelvis Fiddlesticks, Dr. Mundo, Swain eller Janna. Är Exhaust verkligen nerfad? Sätt den på Miss Fortune. Tidigare kunde hon då bara dra sin ulti eller E eller något, nu måste hon fundera. Den är inte lika bra för att kontra Tryndamere längre, men mot många andra är den bättre. Sätt den på Fiddlesticks eller Katarina när de drar sin ulti och se hur deras skada minskas med 35%. Smite är endast på en person, ja, men du skrev att alla använder Ghost/Flash. Clairvoyance är knappast waste. Sätt den på Janna eller Zilean och se hur mycket bättre map awareness ni får. Teleport och Cleanse glömde du att kommentera, för övrigt.
Jag påstod aldrig att alla använder ghost flash, det var någon annan som gjorde det, jag bara gav anledningar till att folk skulle kunna använda det ist. för de andra spellsen. och clairvoyance hade jag ju redan kommenterat, som jag sa känns det rätt waste eftersom att alla viktiga saker ändå är wardade om man spelar high elo.
2011-02-11, 16:22
  #5333
Medlem
Sletenkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
och clairvoyance hade jag ju redan kommenterat, som jag sa känns det rätt waste eftersom att alla viktiga saker ändå är wardade om man spelar high elo.

Men om andra laget köper en oracle och slår ut warden på Baronen så är en cv otroligt bra att ha så man slipper facechecka. Det hjälper också att hålla koll på fiendens jungle i earlygame så man vet när rödbuffen är borta tex och kan förvänta sig en gank.
2011-02-11, 16:33
  #5334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sletenkatt
Men om andra laget köper en oracle och slår ut warden på Baronen så är en cv otroligt bra att ha så man slipper facechecka. Det hjälper också att hålla koll på fiendens jungle i earlygame så man vet när rödbuffen är borta tex och kan förvänta sig en gank.

Helt rätt, cv är som sagt ett måste pga vissa saker.
2011-02-11, 17:56
  #5335
Medlem
Fan va lack jag blir inga games vill starta :<
2011-02-11, 17:58
  #5336
Medlem
aq123s avatar
står ju "busy"...rackarns skitspel som inte vill starta
2011-02-11, 18:07
  #5337
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Föredrar du hellre HoN där varenda liten grej reflekterar solljus?
Jag håller mig till dota tillsvidare Kan inte med att lira ett spel och känna mig som en japansk 9-årig tjej.
2011-02-11, 18:35
  #5338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -flame4fame-
Jag håller mig till dota tillsvidare Kan inte med att lira ett spel och känna mig som en japansk 9-årig tjej.

Du associerar en stor snubbe gjord av sten med en japansk 9-årig tjej? Wow, du kanske borde fortsätta med Dota så vi slipper creepy snubbar som du i LoL
2011-02-11, 19:11
  #5339
Medlem
hur lång tid är det oftast "maintaince" (?) på lol när servern är busy?
dem kan ju inte schemalägga en underhållning på en fredagkväll jag blir ju deprimerad!
2011-02-11, 19:14
  #5340
Medlem
aq123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1007
hur lång tid är det oftast "maintaince" (?) på lol när servern är busy?
dem kan ju inte schemalägga en underhållning på en fredagkväll jag blir ju deprimerad!


dude, idd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in