2011-02-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Skulle va kul och höra om nån blivit bannad? har en kompis som fått varning via mail.. inte fått nån själv men brukar flamea mkt mer än han
har fått en varning en gång.
2011-02-13, 18:34
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedrans
Skulle va kul och höra om nån blivit bannad? har en kompis som fått varning via mail.. inte fått nån själv men brukar flamea mkt mer än han

Jag har aldrig hört talas om att någon har blivit bannad och ändå har jag mött folk som har spelat över tusen gånger och flamar sönder hela tiden. Jag själv brukar flama rätt rejält när det börjar gå dåligt och jag har ännu inte fått en varning eller ban.
2011-02-13, 18:36
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
1. alla har runor på level 30, ingen har på lvl 1. alltså spelar ni ändå på samma vilkor. Och chars? kan ni inte spela mer än 3 stycken eller? och skins klarar man sig utan.
Det handlar om allt slit och hundratals timmar man lagt ner för att uppnå någon slags förbättring. Jag vet inte hur det är med dig, men för min del hade jag slutat spela helt om de tagit bort levelsystemet, runor och köpechamps.

Varför är det inte kul att skapa en ny WoW-guppe på lvl 1 när du har en på maxnivå? Alla på lvl 1 spelar ju på samma villkår eller hur?
2011-02-13, 22:15
Medlem
DigitalCucumbers avatar
Vad tror ni om buffen på Ryze, kommer han bli "spell-machinegun" med ännu värre skada än innan i och med kortare CD?
2011-02-13, 22:24
Medlem
Bara jag som tycker att Ryze redan har helt sinnessjuka skada med sina spells?
2011-02-13, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Ryze är easykill med många karaktärer. Tycker att han är rätt svag nu, ska bli intressant att se om han blir stark efter buffen.
2011-02-13, 23:09
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kweli
Jag har inte trollat öht. Du är bara fruktansvärt ointelligent min vän. Därför är det skönt att du emigrerat så jag slipper spela med totalt hjärndöda människor som dig.

Varför är jag ointelligent? Kanske du skulle ta och förklara dig lite istället för att bara spy ut nonsens.
2011-02-13, 23:29
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Varför är jag ointelligent? Kanske du skulle ta och förklara dig lite istället för att bara spy ut nonsens.
Antar att han hakat upp sig på att du inte anser 0,5 sek delay som ett problem utan helt enkelt en vanesak. Spelar man med bra spelare är de 0,5 sekunderna i många fall grymt avgörande, oavsätt hur van du är.
2011-02-14, 01:17
Medlem
jo0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Elmo
Antar att han hakat upp sig på att du inte anser 0,5 sek delay som ett problem utan helt enkelt en vanesak. Spelar man med bra spelare är de 0,5 sekunderna i många fall grymt avgörande, oavsätt hur van du är.

Nu var det ju inte ens 0,5 utan 0,18 sekunder delay och hur skulle det kunna vara avgörande när man inte märker att det finns där.

Aja ska sluta tjata om det nu.
2011-02-14, 10:36
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss

Det är just det som är Ryze problem. Skada är det ända han har.
Han är en caster utan stun och escape. Annie gör egentligen det Ryze gör fast bättre.

Anivia, Kassadin, Annie, Leblanc etc fyller AP carry rollen mycket bättre än Ryze. Har runt 400 matcher spelade med Ryze och jag tycker att han är underhållande men skulle jag picka en AP carry i 5v5 ranked så skulle jag plocka Anivia eller Annie före Ryze vilken dag som hellst.
2011-02-14, 10:37
Medlem
askaninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo0n
Nu var det ju inte ens 0,5 utan 0,18 sekunder delay och hur skulle det kunna vara avgörande när man inte märker att det finns där.

Aja ska sluta tjata om det nu.

Självklart är 0.01 delay bättre än 0.18. Det är igenting att disskutera, det är ett faktum.
Sen så håller jag helt klart med om att 0,18 sec delay helt klart är godtagbart.
2011-02-14, 10:46
Bannlyst
drar ett lir (5v5 normal/ranked) nu klockan 11:10 - om ni är på, adda Konradb =)

Spelar dagligen 4-10 games

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in