2011-05-29, 19:56
Bannlyst
Hur ska man bygga nunu? Ska man göra full AP eller def?

Och hur fungerar hans ulti? "försvinner" den om man rör på sig?
2011-05-29, 20:02
Medlem
Jak@ns avatar
Är det för många som kollar på matcherna mellan toplagen nu eller? Kan inte se nått via länken på lol's hemsida. Nån annan som har nått alternativ, vill se CLG loosa och whina!

EDIT: Ja, jag såg precis det, nu är den nere istället... What the buck!!!

Nån som vet exakt vilken tid 20:00 CET är i sverige förresten, är det nån timme plus eller minus va?
Senast redigerad av Jak@n 2011-05-29 kl. 20:05.
2011-05-29, 20:04
Medlem
Dr.Elmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Är det för många som kollar på matcherna mellan toplagen nu eller? Kan inte se nått via länken på lol's hemsida. Nån annan som har nått alternativ, vill se CLG loosa och whina!
Nope, den verkar vara nere.
2011-05-29, 20:11
Medlem
Den kommer nog online snart igen. Tar väl lite tid innan allt är redo
2011-05-29, 20:13
Medlem
Dr.Elmos avatar
Ja troligtvis, men de borde givit en notis med tanke på hur många som väntar. Hur lång delay brukar det vara på matcherna?
2011-05-29, 20:13
Medlem
Saffoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n

EDIT: Ja, jag såg precis det, nu är den nere istället... What the buck!!!

Nån som vet exakt vilken tid 20:00 CET är i sverige förresten, är det nån timme plus eller minus va?

20:00 CET = 20:00 i Sverige. Den lär väl komma upp när som helst nu.
2011-05-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigtnamn200

Nunu's ulti försvinner inte om man rör på sig men den skadar inte lika mycket om jag har fått för mig rätt.

Hur du ska bygga Nunu beror ju helt på hur du vill spela honom, bygg mycket def om du ska spela tank eller så kan du bygga 50/50 för att vara off-tank eller så bygger du jättemycket ap för att bara skada :]
2011-05-29, 20:16
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyndigtnamn200

Tycker du ska köra en blandning mellan tank och ap...

ja din ulti avbryts om du rör på dig eller blir stunnad men den skadar ändå lite om den blir avbryten. Banshees veil är därför bra på nunu. Bästa är att försöka lura in fiender i en buske och ladda upp ultin i busken medans de springer emot den för ultins cirkel syns inte om du står i busken
2011-05-29, 20:20
Medlem
Nu kan jag kolla iallafall
2011-05-29, 20:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biffzor
Nunu's ulti försvinner inte om man rör på sig men den skadar inte lika mycket om jag har fått för mig rätt.

Hur du ska bygga Nunu beror ju helt på hur du vill spela honom, bygg mycket def om du ska spela tank eller så kan du bygga 50/50 för att vara off-tank eller så bygger du jättemycket ap för att bara skada :]
Det kändes som att den skadade lite var dock inte säker.
tror jag ska köra 50/50.

Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Tycker du ska köra en blandning mellan tank och ap...

ja din ulti avbryts om du rör på dig eller blir stunnad men den skadar ändå lite om den blir avbryten. Banshees veil är därför bra på nunu. Bästa är att försöka lura in fiender i en buske och ladda upp ultin i busken medans de springer emot den för ultins cirkel syns inte om du står i busken

tack för tipset! lite op om man inte ser ulti-cirkeln när nunu står i busken
2011-05-29, 20:30
Medlem
Pokpokpoks avatar
Varför funkar det inte att köa ranked games ibland? 50% av gångerna jag och mina polare ska lira 5v5 premade så går det inte att trycka på startknappen. Galet störande.
2011-05-29, 21:03
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Varför funkar det inte att köa ranked games ibland? 50% av gångerna jag och mina polare ska lira 5v5 premade så går det inte att trycka på startknappen. Galet störande.
antingen glitch eller så hittar serven ingen som helst match som är jämn i 5v5 så den tillåter inte start? dvs, så ni slipper sitta och vänta medans tiden tickar tills någon äntligen kommer in som passar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in