2011-02-02, 13:35
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Tycker hon verkar lite väl OP. Heal, slow (stun?), nuke och speedincreased för henne och en till.
Nerf inc?
Tar tillbaka detta. Körde nyss en match mot henne. Körde som mundo med lite magic resist. Stod och matade på en inhibi medan hon stod och drog alla hennes attacker på mig (samma level) jag drog igång min ulti och kunde utan problem stå ut med hennes damage utan problem

Antar dock att det skulle vara en annan femma om hon kunde spela championen men ändå.
2011-02-02, 13:48
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Tar tillbaka detta. Körde nyss en match mot henne. Körde som mundo med lite magic resist. Stod och matade på en inhibi medan hon stod och drog alla hennes attacker på mig (samma level) jag drog igång min ulti och kunde utan problem stå ut med hennes damage utan problem

Antar dock att det skulle vara en annan femma om hon kunde spela championen men ändå.

Mjo, men vilken "support" champ kan ta ner en lategame mundo med magic res 1v1 som står och köttar? Du drar ju bara ulti sen är det igång igen. Hade det varit någon annan skulle det nog gå bättre för henne.
2011-02-02, 13:48
Medlem
Angående Mana Regen per Level Seals kontra Flat Mana Regen Seals så verkar det som att flat är bättre fram till level 5, vid level 6 är båda ungefär lika bra, sen blir Seals bättre. Det är alltså inte lika självklart vilka man borde välja längre.
2011-02-02, 14:29
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Mjo, men vilken "support" champ kan ta ner en lategame mundo med magic res 1v1 som står och köttar? Du drar ju bara ulti sen är det igång igen. Hade det varit någon annan skulle det nog gå bättre för henne.
Relativt många, sen var det inte lategame. Mid-game vare.
2011-02-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Hur får man hög dmg på Annies spells egentligen? AP skalar ju sjukt dåligt.
Brukar kunna dra ner 2 pers solo som annie. Hon är en kunglig nuker. Ända gången man failar är om hela motståndarlaget är tankiga, fast vilket mage failar inte då?
2011-02-02, 16:04
Medlem
Ntrusts avatar
Någon har en bra guide till hur man bygger Mundo på bästa sätt ?
2011-02-02, 16:21
Medlem
pjalles avatar
Citat:

2011-02-02, 16:24
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Relativt många, sen var det inte lategame. Mid-game vare.

Jo det finns ju undantag, men det känns ändå som en ganska ofördelaktig situation med en "support" vs mundo.
2011-02-02, 17:13
Medlem
Valde att adda några av er som har lagt ut era namn här. Om någon har lust att lägga till mig så kan ni lägga till Sylian i EU. Spelar inte Ranked, har lite mindre än 600 matcher spelade, lite mer än 300 wins i nuläget. Om man räknar med Custom/Practice kan jag tänka mig att det blir lite mer, kanske 700. AFK:ar inte, flamar inte, vill att de som lägger till mig inte heller AFK:ar eller flamar.

Jag nämner inga namn, men några i den här tråden borde verkligen kolla igenom sina rune pages.

En bra guide som inte är helt uppdaterad än: http://runeterra.com/forums/index.php?topic=1137.0
2011-02-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Brukar kunna dra ner 2 pers solo som annie. Hon är en kunglig nuker. Ända gången man failar är om hela motståndarlaget är tankiga, fast vilket mage failar inte då?

Vad rekomenderar du för items/build och tycker du det är värt att köpa saker som ger mindre CD?
2011-02-02, 18:08
Medlem
Mc_gyvers avatar
Kombon xin chao + janna = instant win.

Föresten, nån här som kör irelia ? Wickd kör henne ofta på streamen och hon verkar ju vara riktig rolig att spela. ser ut att vara riktigt stark i early game också.
2011-02-02, 18:37
Medlem
Khazos avatar
Någon som vill spela så kan ni adda khaz0 ingame fast va över lvl15 och va erfaren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in