2011-02-10, 02:47
Medlem
xantonxs avatar
fyfan vad jag älskar pant, helt seriöst bästa hjälten någonsin. körde med sion på samma lane vi hade ju master yi perma stunnad. 33/1/14 slutade statsen på
2011-02-10, 09:45
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xantonx
fyfan vad jag älskar pant, helt seriöst bästa hjälten någonsin. körde med sion på samma lane vi hade ju master yi perma stunnad. 33/1/14 slutade statsen på
Tycker Pantheon suger sjukt late game om man möter ett lag som går tillsammans...
2011-02-10, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Tycker Pantheon suger sjukt late game om man möter ett lag som går tillsammans...

Det finns spelare som är bra, och det finns dom som är dåliga..

Spelas panth bra, kan hans ulti + stun slå ut laget om de är equal.
Se det lite som malz ulti - Han slår ut en spelare och dpsar samtidigt. Hans mobillity d.v.s ultin är perfekt för att få fiendelaget ur fokus
2011-02-10, 11:48
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jak@n
Så sjukt less på det här spelet nu alltså, kan inte k**sugarna riot styra upp lite jävla matchmakingfilter eller vad som helst så man slipper hamna med alla muppar hela tiden. Spelar ingen roll vad man spelar, normal, ranked, practice, alltid minst 2 pers som feedar som fan och är totalt värdelösa och ska sabba alla game för en.

Sen att dom har världens sämsta skitservers gör ju inte saken bättre, konstant problem med chatten etc. Urk. Dom badar ju i pengar med. Hade ja kunnat suga tillbaka alla pengar man lagt på spelet hade jag gjort det, avinstallerat skiten och lagt slantarna på en hemmagjord bomb istället. Sen kan dom suga på den.

*RAGE!*
Körde 4st 3v3 igår och i 3 utav dom gamesen så leavade en i laget, i den femte matchen var det en fiddle som drog sin ulti direkt han hade cd, även fast den bara träffade minions -.-
Han hade 0-15 i stats :<
2011-02-10, 13:00
Medlem
Deedles avatar
Andra gången jag spelar Tryndamere-

http://data.fuskbugg.se/skalman02/asdii2.JPG

Hade 13-4 i stats.

Gaaalet svår champion, krävs grova skills
Hinner dunka ner 3st medan man har endless sen snurra ifrån.
2011-02-10, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deedle
Andra gången jag spelar Tryndamere-

http://data.fuskbugg.se/skalman02/asdii2.JPG

Hade 13-4 i stats.

Gaaalet svår champion, krävs grova skills
Hinner dunka ner 3st medan man har endless sen snurra ifrån.

Hur kan du hinna det när andra laget stunnar dig 4 av dina 5 sekunder?

Gratis champs bara denna vecka;

(Active): Taric emits a brilliant ball of prismatic light at an enemy from his gemmed shield, dealing magic damage (lower damage the farther the target is), and stunning them for 1 - 2 seconds (higher stun the farther the target is).

Dvs Tryndamere kan bli stunnad upp till 2 sec, hoppsan helt plötsligt var ultin nere på 3 sekunder?

(Active): Sion's stare terrifies a single enemy, dealing magic damage and stunning for 2 seconds.

Hoppsan, helt plötsligt var du nere på 1 sekund... hur bra är ultin nu då?

Sen vet du väl själv hoppas jag att man inte kan stå och veva in till sista sekunden heller, 1 sekund ifrån ultin om inte 2 sekunder är för att ta sig därifrån och överleva (E+Q)

MVH The barbarian king som är trött på alla som säger att hans champion är OP.
Senast redigerad av Dsndss 2011-02-10 kl. 13:24.
2011-02-10, 13:23
Medlem
kallestolpillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle

Pantheon måste få early-game kills för att vara riktigt effektiv, möter man någon som vet detta blir det lite klurigare i lategame.

En duktig panth väljer även att börja stacka survivability mid-game när han fått sina 1-2 första core items.

Sett så många pantheons som kommer med 1800-2200 hp på 45min mark-et som dör så fort någon andas på honom.

Och då spelar det ingen roll längre om du slår för 400, du dör som en vante i en masugn.
2011-02-10, 13:29
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Hur kan du hinna det när andra laget stunnar dig 4 av dina 5 sekunder?

Gratis champs bara denna vecka;

(Active): Taric emits a brilliant ball of prismatic light at an enemy from his gemmed shield, dealing magic damage (lower damage the farther the target is), and stunning them for 1 - 2 seconds (higher stun the farther the target is).

Dvs Tryndamere kan bli stunnad upp till 2 sec, hoppsan helt plötsligt var ultin nere på 3 sekunder?

(Active): Sion's stare terrifies a single enemy, dealing magic damage and stunning for 2 seconds.

Hoppsan, helt plötsligt var du nere på 1 sekund... hur bra är ultin nu då?

Sen vet du väl själv hoppas jag att man inte kan stå och veva in till sista sekunden heller, 1 sekund ifrån ultin om inte 2 sekunder är för att ta sig därifrån och överleva (E+Q)

MVH The barbarian king som är trött på alla som säger att hans champion är OP.
Hade Ashe och Miss Fortine på laget så jag var inte frist prio.
2011-02-10, 13:40
Medlem
Citat:
Hade Ashe och Miss Fortine på laget så jag var inte frist prio.

Det skvallrar ju lite om hur bra lag du kör mot också, jag är alltid prioriterad som Trynda oavsett vad jag har i mitt lag. Brukar komma folk ifrån top när jag är bot för att harassa mig/tower-dive och så vidare.

Tryndamere har ett sjukt lategame och alla vet om det.
2011-02-10, 14:03
Medlem
Jak@ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallestolpiller

En duktig panth väljer även att börja stacka survivability mid-game när han fått sina 1-2 första core items.

Jag tycker det gäller för alla champs som hade tänkt agera någon form av carry. Oavsett champ så bör man försöka kontra deras p.i.t.a champ asap. Har dom en karthus bygger man banshees omgående etc. Det håller inte att tänka "ja ska bara fixa min dmg output först så ja kan äga sen stackar ja survivability", för det kommer inte bli något ägande om man dör på en gång. Man tjänar mer och kan få ut mer dps om man faktiskt överlever en fight längre än dom första 1-2 killsen, även fast man kanske inte har sjuka damage items.

Som ashe bygger ja tex alltid infinity först, sen bygger klart boots3 och sen en bahsnees. Om dom har ett värdelöst team kan man ju skjuta på det, men oftast blir det så, och det är nice som fan. Sjuk skillnad på att spela en carry utan en bansees/valfrit defensive item.

Med anivia blir det oftast roa, sorcboots och sen banshees etc etc. Och det är feedmode hela vägen. Tycker f.ö banshees är ett av dom bästa items i spelet, bara åsynen av det gör att man undkommer mycket grief då dom flesta inte vill/orkar engegera sig. Bara på det mentala planet har man vunnit lite mark alltså.
2011-02-10, 14:33
Medlem
Deedles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dsndss
Det skvallrar ju lite om hur bra lag du kör mot också, jag är alltid prioriterad som Trynda oavsett vad jag har i mitt lag. Brukar komma folk ifrån top när jag är bot för att harassa mig/tower-dive och så vidare.

Tryndamere har ett sjukt lategame och alla vet om det.
Hur dåligt det än går för Tryndamere så får han ett sjukt lategame, även fast han dog 20 gånger i early/mid game. Har aldrig sett en match då Trydamere klämmer in en 10 champion killingspree i slutet med sina 1200 crits.

Oundvikligt.
2011-02-10, 14:37
Medlem
Ockstaerrs avatar
Citat:
Hur dåligt det än går för Tryndamere så får han ett sjukt lategame, även fast han dog 20 gånger i early/mid game. Har aldrig sett en match då Trydamere klämmer in en 10 champion killingspree i slutet med sina 1200 crits.

Oundvikligt.

Jo visst. Fast om trynd dör 10-20 ggr och det går in i ett sjukt lategame så är någonting bara fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in